Capitolul 28-Sunt o persoana bipolară care face o groază de greșeli

1.3K 153 0
                                    

Ne-am privit tăcuţi amândoi preţ de câteva secunde discutând unul cu celălalt din priviri.

Îmi venea să ţip din cauza lipsei de putere pe care o simţeam.
Eram slabă și mai neputincioasă ca niciodată.

Simţeam nevoia din cauza nervilor să-i reproșez lui tot ceea ce vroiam să îmi reproșez mie.
Însă nu am făcut-o.

Doar aș fi înrăutăţit mai mult răul care e deja făcut.

-Știu că nu merit nici măcar să te uiţi la mine după tot ce s-a întâmplat. Am ajuns în punctul și în situaţia în care suntem doar din cauza mea, și sunt conștient de asta.
Însă în preajma ta Tess, îmi pierd toată latura raţională și ajung să creez o grămadă de probleme fără să îmi dau seama de asta până ce răul e făcut. Și atunci în loc să reușesc să te fac să te aproprii de mine, te depărtez și mai mult. Poate ai avut dreptate. Sunt o persoana bipolară care face o groază de greșeli. Însă cu toţii greșim, și chiar dacă mi-aș fi dorit să fiu o excepţie în privinţa asta,nu sunt. Îmi spune Jason cu o voce joasă,privindu-mă cu regret și vinovăţie.

Vroiam să zic ceva.
Însă nu eram în stare în momentul de faţă nici să leg calumea două cuvinte; darămite să-i ţin un adevărat discurs.
Așa că i-am răspuns printr-un oftat scurt,privind podeaua preţ de câteva clipe.

-Ai dreptate..Zic într-un final, regăsindu-mi cu greu cuvintele și glasul. Cu toţii greșim. Și tocmai de asta cred că greșeala recunoscută-precum și minciuna- este pe jumătate iertată. Nu mă așteptam să fi chiar prinţul perfect pe cal alb care nu a făcut vreodată nimic greșit în viaţa lui; ci vroiam doar să îmi fi spus toată chestia asta mai devreme. Fiindcă așa poate totul ar fi fost altfel.. Spun eu mușcându-mi pentru a nu știu a câta oara pe ziua de azi obrazul, făcându-l și pe Jason la rândul lui să ofteze.

-Am încercat..Zău de nu. Însă nu știam cum s-o fac în așa fel încât să nu te îndepărtez..

-Puteai să-mi spui verde-n faţă ce aveai de zis fără menajamente și tot nu m-ai fi îndepărtat de tine. Fiindcă știi de ce? Eu oricum nu aveam de gând să ies cu Stefan. Însă tu prin jignirile tale cu care încercai să mă faci să renunţ mai întărâtat și mai tare de am acceptat.
Însă alegând să menţii tăcerea atâta vreme, până când am ajuns în punctul în care nu a mai rămas nimic de făcut..Asta m-a distrus cu adevărat.
M-ai făcut să ajung să mă îndrăgostesc de tine, idiotule. Și tocmai acum. Când ai reușit lucrul ăsta, ai distrus totul. Îi reproșez eu izbucnind în plâns, astfel blocându-l pur și simplu.

-Eu...Dumnezeule..Spune vădit emoţionat, scoţând din buzunarul pantaloniilor săi mașinăria timpului. La asta chiar nu mă așteptam..

-Sincer nici eu..Însă se pare că soarta a avut modul ei de a-mi arăta cât de greșit este ce am început să simt pentru tine. Spun eu nerealizând cu exactitate idioţenia ce am putut să o zic, astfel făcându-l pe Jason să închită în sec.

-Deci să înţeleg că acum chiar ţi-ai fi dorit să nu fi apărut vreodată în viaţa ta? Mă întreabă el așteptând un răspund din partea mea pe care nu eram în stare să il acord.. Și tăcerea este un răspuns,Tess..Așa că am prins mesajul.
Vreau doar să îţi dau asta și să-ţi spun că nopţile trecute, de când am ajuns aici am stat treaz încercând să îmi dau seama cum vine reparată..și am reușit. Așa că este a ta,Tess. Poţi să te întorci înapoi acasă și să îţi refaci în sfârșit viaţa reparând totul. Fiindcă eu unul nu merit acest privilegiu. Am stricat totul. Și mi-am distrus viaţa , care fără tine în ea nu mai are nici un rost.
Adio Tessa. Fă ce trebuie să faci și întoarcete acasă. Îmi spune Jason cu lacrimi în ochii, înmânându-mi mașinăria timpului ; privindu-mă cu părere de rău, ca mai apoi să se întoarcă pe vârfuri îndreptându-se spre ieșirea din camera de hotel.

------------------------------------------------------------
Pam-pam.

Deci..Practic ar mai fi doua capitole din carte, insa amandoua precum si acesta vor fi la fel de scurte .

Asa ca este posibil ca maine sa mai scriu inca un capitol iar saptamana viitoare sa pun marele final .

Surprizaa!! :))

Nu uiatati de steluta+ comm cu parerea voastra in legatura cu capitolul acesta; fiindca sa scriu doua capitole la aceasi carte intr-o zi..este premiera pentru mine :)))

Va pup si ne revedem cu next curand :*

Enjoyyy !!

The Time Machine -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum