-Doamna Dobelgheriee,il cunoasteti cumva pe tatal meu? Am intrebat-o eu pe gazda noastra,ignorandu-l total pe Jason.
-Pe Thomas Young?
-Da.
-Normal ca il cunosc! Este mandria orasului nostru..Tanarul Tomi are o pasiune inemaginabila pentru stiinte,si mai ales pentru fizica..Mi-a raspuns ea simplu sorbind din ceaiul sau.
-Stiu,tocmai de asta in viitor va devenii un inventator cu multa speranta; chiar daca nu toate inventiile si inovatiile sale ii reusesc.. Am adaugat eu,schitand un mic zambet pe fata.
-Seamana cu fiica sa,asa-i? M-a intrebat Jason,intervenind in dicutia noastra razand; facandu-ma sa ma stramb la el,ca mai apoi sa il ignor total abtinandu-ma din greu sa nu ii dau o replica la fel de aspra.
-In viata este foarte important sa lupti si sa speri; doar asa vei reusii. A zis doamna Dobelgheriee zambind,prinzandu-mi mana in a ei.
-Aveti dreptate..Chiar aveti..Daca nu exista "speranta" probabil acum eu inca mai luam tratamente,sau si mai rau eram intre patru scanduri..Am afirmat eu cu o voce joasa,uitandu-ma in gol la ceasca de ceai ce se afla in fata mea.
-Dumnezeule..La ce te referi scumpo? M-a intrebat ea facand ochii mari,privindu-ma cu atentie.
-La cateva piese de puzzle din viata mea,care m-au marcat si m-au schimbat...Am raspuns eu simplu,aruncand o scurta privire la Jason,care se uita in jos tacut spre bucuria mea.
-Vad ca iti este greu sa vorbesti despre acest subiect,asa ca nu o sa insist; insa daca vreodata vei vrea sa te descarci cuiva voi fi aici; indiferent daca asta se va intampla acum sau in viitor. A zis doamna Dobelgheriee schitand un mic zambet.
-Va multumesc doamna Dobelgheriee,sunteti foarte draguta.
-Revenind la tatal tau...Pana la urma a gasit o fata care l-a luat de barbat? Mama ta trebuie sa fie o femeie foarte speciala.. A adaugat ea chicotind.
-Mama mea este Miranda Ryan..Nu stiu daca o cunoasteti; insa din cate am inteles ea si tata s-au indragostit unul de celalalt in jurul anului acesta..
-Miranda? Am inteles..Atunci probabil de acolo ti se trage aceasta frumusete,chiar daca la ochi semeni destul de mult cu Thomas..A zis ea zambind,studiindu-ma cu atentie.
-Deci o cunoasteti si pe mama. Am spus eu zambind.
-Sigur ca ca...Miranda a iesit anul trecut cu fiul meu cel mare George. Este o fata foarte frumoasa si populara..Tocmai de aceea m-am mirat cand mi-ai zis ca se va marita cu Thomas..Dar stiti si voi vorba aceea ca "opusele se atrag"., A adaugat doamna Dobelgheriee chicotind,privindu-ne pe mine si Jason.
-Da...Dar nu in toate cazuriile..A intervenit Jason stramband din nas.
-Si mama a fost populara?! Am intrebat-o eu pe femeia cocheta din fata mea,incercand sa sar peste ultimele replici auzite.
-Da,este foarte populara si bine vazuta de toti; dar nu fiindca ar fi o fata meschina si fitoasa,ci datorita faptului ca este draguta cu toata lumea si sare repede in ajutor..Mi-a raspuns doamna Dobelgheriee,facandu-ma sa schitez un mic si modest zambet pe fata.
-Este cumva si bagacioasa doamna Young? A intrebat-o Jason pe doamna Sofia,facandu-ma sa ma incrunt la el.
-Vrei sa zici ca eu sunt bagacioasa?!? Am rabufnit eu ,trimitandu-i sageti veninoase din priviri.
-Tu? Doamne fereste..A zis el ironic..Doar daca te simti..
-Adica? Am intrebat eu nervoasa,aproape gata sa ii torn ceaiul fierbinte ce il mai aveam in ceasca in cap.
CITEȘTI
The Time Machine -Finalizat-
Teen FictionTheressa Young, o tânără adolescentă de 16 ani, care a trecut prin toate încercăriile vieții, şi a învățat să lupte cu ele ; chiar dacă a ajuns să rămână cu cicatrici în suflet care şi-au pus amprenta asupra ei. Jason Steward ,un băiat glumeț şi pop...