Facts

1.5K 93 1
                                    

Heii !
Cei care au citit HaP si ASW cred ca stiu deja ca este o traditie ca la finalul fiecarei carti terminate de mine sa postez acest ultim capitol cu cateva curiozitati despre ce ar fi trebuit initial sa se intample cu cartea, si ce modificari au fost facute de am ajuns aici.
Asa ca sa incepem :* :

1.Iniţial numele cărţii trebuia să fie "After" , adică "After we traveled in the future" ca subtitlu mai exact.

2. La început personajul Tessei trebuia să fie interpretat de Selena Gomez sau Nina Dobrev. Însă după ce m-am sfătuit cu prietenele, am decis că Lucy e cea mai potrivită pentru acest rol.

3. Înafară de puţină ficţiune (cum ar fi faza cu căderea părului și alte câteva amănunte) , în primul capitol am povestit o parte din trăirile și sentimentele mele pe care le-am avut în urmă cu un an ,când dintr-o eroare medicală am fost diagnosticată cu cancer .
Însă spre fericirea mea câteva luni mai târziu s-a aflat că mi s-a pus un diagnostic greșit, eu ne-având această boală.

3. Începând cu capitolul al 2 lea este ficţiune generală; adică nimic nu mai prea avea legătură cu mine și cu realitatea.

4.Ideea ca Jason să devină un personaj important în carte, mi-a venit pe parcurs; fiindcă cel mai probabil altfel el ar fi fost un personaj episodic, Tessa ar fi călătorit în timp cu prietenii ei , iar acţiunea și deznodământul ar fi fost cu totul diferite.

5. Atunci când încep să scriu o carte , îngeneral știu de la bun început cum va începe și cum se va termina cartea.
Ei bine la The Time Machine a fost diferit..Doar de pe la capitolul 7 mi-am creeat imaginea de ansamblu a cărţii, știind cu siguranţă cum voi încheia cartea și cum se va derula acţiunea pe parcurs.

6. Sunt multe mesaje ascunse în această carte, pe care unii dintre voi le-aţi găsit, iar alţii nu.
Însă cel mai evident dintre toate , este cel de la care a plecat ideea cărţii.
"Mulţi dintre noi suntem curioși de ce se va întâmpla cu noi în viitor, însă câteodată este mai bine să trăim în prezent și să ne construim pas cu pas viitorul în loc să ne gândim zi de zi la cum am vrea să arate viaţa noastră, neglijând ce se petrece în jurul nostru. ." :3

Acestea au fost cele 6 facts ale cartii :3

Sper ca v-au placut, si nu uitati sa aruncati o privire si peste Stay.

Va pup ! :* :*

The Time Machine -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum