Capitolul 14- "Fiindcă eşti Jason.."

1.9K 159 8
                                    

Jason's pov.

Priveam tavanul ,gânditor.
Am dat-o în bară ; şi de data asta chiar rău de tot.

Cum pot să mai dau eu ochii cu doamna D, Miranda şi Thomas ,şi mai ales cu Tessa după ce s-a întâmplat aseară?

Am fost un dobitoc fiindcă m-am lăsat ghidat de furie şi am reacționat urât din cauza geloziei, şi a faptului că Theressa nu a vrut să-mi zică în legătură cu ce aveam dreptate.
Recunosc, poate totuşi a fost vina mea fiindcă nu m-am putut abține să nu o iau puțin la mişto şi nu am stat să o ascult ca să văd ce are de zis; fiindcă poate astfel am fi avut şi noi o dicuție normală. Dacă putem avea aşa ceva.

În loc de asta, ne-am încăpățânat amândoi ca doi catâri, şi am aşteptat acel moment prostesc până când a ieşit Miranda şi Thomas, alături de acel Xander afară, să vadă ce e cu noi.
Şi atunci, când şatenul acela înalt cu un zâmbet tâmpit a întrebat-o pe Tessa dacă i-am făcut ceva şi dacă se simte bine, şi şi-a poziționat mâna pe talia ei, am simțit cum mă cuprinde adrenalina şi până să-mi dau seama ce fac, pumnul meu a făcut cunoştință cu falca sa. Astfel printr-o singură lovitură, l-am pus jos pe acel călău care îmi provoca un discomfort de fiecare dată când îl priveam.

Însă gestul meu pe care eu unul în acel moment l-am considerat voiniceşte, ca mai apoi să îmi dau seama că a fost un lucru de-a dreptul stupid făcut din gelozie ; i-a supărat rău pe ceilalți , şi mai ales pe Tessa care din acea clipă nu mi-a mai vorbit deloc.

Să se fi îndrăgostit oare de acel băiat; care pentru numele lui Dumnezeu , în zilele noastre i-ar putea fi fără doar şi poate tată?

De ce îmi pasă şi mă doare că acum mă ignoră?
De ce mi-a păsat că după pumnul pe care i l-am dat lui Xander, ea a stat lângă el să vadă cum se simte.

Nu sunt gelos, fiindcă nu aş avea vreun motiv să fiu ; însă aseară aş putea spune că am reacționat aşa din gelozie.

Din gelozie de ce? Fiindcă a dansat cu Xander şi apoi el a venit să vadă daca "i-am făcut ceva. Din gelozie fiindcă a vrut să îmi destăinuie ceva şi datorită gurii mele sparte s-a supărat. Din gelozie fiindcă o iubesc, sau fiindcă mă enervează atât de tare câteodată?

Nu ştiu..Şi îmi este frică să aflu.
Îmi este frică că odată ce îmi voi admite sentimentele față de ea se va schimba totul.
Şi nu ştiu..Într-un fel ciudat îmi place situația dintre noi doi.
Adică fiecare ciondăneală dintre mine şi Tessa îmi dă viață , şi ştiu că dacă nu ar mai exista acest lucru, dacă nu ar mai exista ea în viața mea ar fi ca şi când aş rămâne fără aer.

Fără să mai stau pe gânduri m-am ridicat rapid din pat, îndreptându-mă spre ieşirea din camera fiului doamnei D.
Trebuia să îmi iau inima în dinți şi să îmi cer scuze.
Adică mai mult de atât ce s-ar putea întâmpla?

Am ieşit rapid din cameră, îndreptându-mă spre sufragerie unde se aflau doamna Dobelgheriee şi Theressa stând pe canapea.

De cum am intrat în încăpere, privirea mea a întâlnit-o pe cea a Tessei care era una destul de rece.

E supărată..Ştiu asta, şi are tot dreptul să fie.
Am dat-o din nou în bară.

-Eu...am vrut să-mi cer scuze pentru cele întâmplate aseară...Nu ştiu ce m-a determinat să reacționez aşa..Am zis eu cu o voce răguşită,băgându-mi o mână în păr neliniştit.

-Eu ştiu..Ai reacționat aşa datorită geloziei provocate de sentimentele puternice pe care le ai. Toată lumea face lucruri nebuneşti din cauza iubirii..A afirmat doamna Sofia zâmbindu-mi, în timp ce Tessa o privea şocată.

The Time Machine -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum