liebster awards

4K 173 21
                                    

Okej, więc sądzę, że zostałam nominowana... znowu! Postanowiłam zrobić to chociaż raz, ponieważ chciałabym tak krótko ująć, że nie bawię się w takie rzeczy, ponieważ jeśli chcecie mnie o coś zapytać wystarczy napisać. Ale skoro zaczęłam to dziękuję bagatab za nominację. Nie nominuję nikogo, ponieważ nie umiem wymyślać dobrych pytań i nie wiem kogo mogłabym w ogóle nominować. Dobrze, zaczynajmy!

1. Co najczęściej czytasz?

Nie wiem. Czytam ogólnie wszystko co wpadnie mi w ręce. Uwielbiam fanfiki każdego rodzaju i o każdym, ponieważ jeśli historia jest ciekawa to mogę czytać nawet historię o ufoludkach. Co do książek to czytam raczej wszystko prócz (nie bijcie, ale nie potrafię się przemóc) dzieł Polskich autorów. Nie umiem czytać o Polsce, nie mam nic na swoją obronę, po prostu nie i koniec. Jeszcze kryminały. To jest coś czego nienawidzę z całego serca. Nie podoba mi się ten gatunek.

2. Ulubiona książka?

Kocham wiele książek. Na przykład teraz czytam Hobbita i jestem zaczarowana. Od dziecka jestem fanką Tolkiena i postanowiłam dopiero teraz przeczytać książki, ale lepiej późno niż wcale. Jednak najbardziej zaryło mi się w pamięci cykl książek Nieśmiertelni Alyson Noel, ponieważ to jest takie niesamowite i naprawdę polecam każdej osobie żeby to przeczytać.

3. Co cię inspiruje do pisania?

W zasadzie to sama nie wiem. Po prostu czuję do tego takie przyciąganie, że nie potrafię się powstrzymać. Mogę dać upust swoim emocjom, wyżalić się, a nikt tak naprawdę nie pomyśli, że to wszystko jest o mnie. Chociaż muszę też przyznać, że to czytelnicy mają dla mnie największy wpływ z tą inspiracją, ponieważ na pewno te wszystkie komentarze i miłe słowa na temat moich prac nie są czymś co mnie nie obchodzi. To bardzo ważne i jestem z siebie dumna, że potrafię stworzyć coś co podoba się innym.

4. Ulubiona piosenka?

No to teraz jestem rozdarta. Mam na telefonie ponad tysiąc dwieście piosenek i każdą kocham, jak mogłabym wybrać tylko jedną? Nie każcie mi tego robić, proszę.

5. Skąd narodziły się pomysły na twoje opowiadania?

Cóż, dobre pytanie. Ja w zasadzie nie pamiętam jak to się dzieje. Z Record Shop była taka historia, że zobaczyłam zdjęcie (które jest teraz okładką) i momentalnie zobaczyłam Caluma, który uśmiecha się do zarumienionej klientki. To jest jak grom z jasnego nieba. Pomysły lecą jak śnieg w ziemie, mam ich mnóstwo i wszystkie są zapisane. Zwykle to jest natchnione sytuacjami, piosenkami, zdjęciami.

6. Ulubiony zespół, wokalista/ka?

Teraz chwila prawdy. Przyznaję się, że moimi idolami są te barany z jednego kierunku, pięć sosów z kfc, ten mały pedałek z grzywką, którego imię to Justin. Uwielbiam też Demi, ale nie śmiem nazwać się Lovatic. Po prostu kocham ją jako osobę, widzę, że jest naprawdę szczera i ma świetną muzykę.

7. Gdzie chciałabyś zamieszkać?

Nie mam pojęcia. Marzy mi się spokojne życie z osobą, którą kocham u boku i tyle. Gdzie skończymy to już nie gra większej roli, po prostu chcę być gdziekolwiek z kimś kto będzie mnie kochał :)

8. Masz zwierzę? Jeśli tak, to jakie?

Mam dwa kotki!! :)

9. Ulubiony cytat?

"People don't become gay, lesbian or bisexual. People are just falling in love with other people."
Uważam, że Calum powalił cały świat tym zdaniem, nie wiem, po prostu czuję się niesamowicie, że mój idol stworzył takie świetne słowa. Mam zamiar je jakoś sobie wykleić w pokoju!

Oh i oczywiście "Real bands save fans, real fans save bands" jako niezapomniany tweet Michaela!

10. Jak masz na imię?

W tym temacie jest tak wiele nieścisłości. Kochani moi, ogłaszam, że słowik (czyli ja) ma na imię Zuzanna. Dziękuję bardzo, zapamiętajcie i nie mówcie do mnie Marta hahaha

calum hood // record shopOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz