Multimedya:Toygar-Asi
Araba yolda hızla ilerlerken kırmızı ışıkta durdum. Mesai saati olunca onlarca araç yeşil ışığı bekliyorduk. Bilmem kaçıncı kez çalan telefonumu kapattım. Direksiyona ritmik bir şekilde parmaklarımı vuruyordum.
"Bu gün solgun duruyorsun Asi. Bir problem yok değil mi?
'Aslında var. Yeğeniniz beni ikinci kez yaraladı. Aslında doğruyu söylemek gerekirse bende onu yaraladım. Unutmadan yeğeniniz aynı zamanda ağıma düşeremediğim ilk avım' diyemezdim. Bu yüzden yalan söyledim.
"Hayır, yok Ayla hanım. Sadece biraz uykusuz olduğum için yorgunum.
"Sağlığına dikkat etmelisin. Sana ihtiyacım var. Sağlıksız bir koruma işime yaramaz.
Ayla hanım bu sözleri gülerek söylemişti. Bende sözlerine tebessüm ederek cevap verdim.
"Peki Ayla hanım. Dikkat ederim.
"Yeğenlerimle aran nasıl? Anlaşabiliyor musunuz?
Aha işte esas sorumuz geldi. En iyisi kolay yerden başlamaktı. Kadın anlaşamadığımızı, heleki dünkü olayları duysa çoktan kapı önüne konurdum. Asla böyle bir yerden ayrılmazdım. Sonuçta iyi yere kapak atmıştım. Evi, kızların okulunu, okul masraflarını beleşe getirmiştim. Üstelik daha az çalışıp çok para kazanıyordum. Tek sıkıntım Kapan'dakilerin yerimi öğrenmelerinin an meselesi olması. Toygar bir yumurtlasa bittiğimin resmidir.
"Çağlar beyle aramız gayet iyi Ayla hanım. Aslında ben insanlarla pek anlaşamam ama Çağlar bey çok iyi bir insan.
Ayla hanım kafasını sallayıp gülümsedi. Bu gün iyi tarafından kalkmış gibiydi. Dünkü işkolikliğinin yerini bu gün pamuk gibi kalp almıştı.
"Çağlar çok terbiyeli, efendi bir çocuktur. Küçükken de hiç zorluk çıkartmamıştı. Abimin onları eve getirdiği ilk günü hatırladımda... Ne kadarda ürkek, mazlumdu.
Sonra suratı birden asıldı. Daldığı düşünceler çıkıp tekrar sordu.
"Toygar hakkında hiç bir yorum yapmadın?
Ne diyebilirdim ki? En iyisi yalan söylemekti. En iyi yaptığım işi yani.
"Toygar beyle henüz bir araya gelemedik Ayla hanım. Bir haftadır kendisini görmedim. Kendileriyle pek iyi bir başlangıç yapmadığımız farkındayım ama zamanla düzeleceğine eminim. Zaten ben sizin asistanızım. Size seve seve hizmet etmeye gönüllüyüm.
Aferim bana beee... Hem olayı çevirdim hem de Kızıl Kraliçe'ye yağımı çektim. Kadının gözüne girmem şarttı. Ayla hanım memnun olmuş tavırda kafasını sallayıp onayladı. Yolun geri kalanında iş hakkında sohbetimizi yapmıştık. Şirketteki yerlerimize geçmiştik. Masama geçip mailleri ve yeni anlaşılacak olan mağazalarla ilgili fiyat tablolarını incelemeye başladım.
Saat 10 olup çay molası olduğunda aklıma gelen fikirle yerimden kalktım. Kafeteryaya inip iki kahve alıp tekrar idari kata çıktım. Selin masaya eğilmiş düşünceler içinde bişeyler karalıyordu. Yanına yaklaşıp gülümseyerek neşeyle sordum."Hey kahve molasına ne dersin?
Sesimle beraber yerinden sıçradı. Başparmağını ağzına götürerek çekti. Korkutmuş olmalıydım.
"Korkuttun beni Asi.
Mahçup olmuş gibi sırıtıp Selin'in yanına bir sandalye çekip oturdum. Kahveyi Selin'e uzattım
"Dün çok kaba davrandığımın farkındayım Selin. Kusura bakma. Ama hadi kahve içerken arkadaş olabiliriz.
Selin gülümseyerek elimdeki karton bardaktaki kahveyi aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Koruma (Tamamlandı)
Fiction généraleYeraltı dünyasının kalbi Kapan. Tüm pisliklerin kaynağı. Kaçak dövüşlerin ev sahibi. Asi'nin evi. Tüm hayatı. Yaşama şansı. Ne kadar şanssa artık. Yeraltı dünyasının yenilmez asi kızı. Taki o geceye kadar. Bir kaç saatte tüm hayatını değiştirecek bi...