32.Bölüm:Acı Kahvenin 40 Yıl Hatrı Vardır!

27.5K 1.5K 214
                                    

Multimedya

   "Abe kaynana n'aptın bize, naptın bize? Biz birbirimizi çok sevdik. Kaçıyoz bize kaçıyoz yarimle.... Heyyyy.....

    Başında olması gereken yazmayı kıçına bağlayan Selin müzik konsolundan açtığı roman havasıyla kurtlarını dökmeye son sürat devam ediyordu. Yarın hanım efendiyi istemeye geleceklerdi ve bizde eve dip bucak girmiştik. Daha doğrusu Selin'in annesi Emine teyze Selin'i zorla temizliğe sokmuştu. Peki ben nasıl bu hale girdim? Sevgili arkadaşım strese girdiğini ve onu sakinleştirmem için beni evlerine çağırdı. İşte sonrasındaysa başımdaki yazmam ve altında üzerime 4 beden büyük eski eşofmanla temizlikçi moduna girmiştim. Kendimi bıraktığım yerden ayaktaki enerjisi bitmek bilmez Selin'e gözlerimi devirdim.

    "Kız kısmı dediğin anna evinden ayrılıyorum diye ağlar kıçı başı ayrı oynamaz.
 
    "Hadi sende kalk, hadi beee...

    Selin kollarımdan çekiştirip benide ayağa kaldırdı. Selin önümde kıvırtmaya devam ederken bende naz çekemeden geçtim bizimkinin yanına ben tüm yorgunluğumu bir kenara bırakıp başladım göbek atmaya. Romanlar gelip bu halimizi görseler kendilerinden utanırlardı. Maşallah onlardan kalır bir yanımız yoktu. Ellerimizi çırpıp kalçalarımızı tokuşturduk.

    "Oh, oh.

    "Anam ben her gün böyle oynasam 5 kilo veririm valla Asi.

    "Tüm evi ben temizleyeyim değil mi?

    Kesilen müzikle birde oynamayı bırakmış kapıda ateş saçan gözlerle bize bakan Emine teyze koca bir of çektik. Emine teyze kıçımıza el süpürgesiyle birer posta geçirirken hemen işlerimizin başına geri döndük. Viledada ben, camda Selin yerini alırken Emine teyzede mutfak yollarına düştü.

    Tam tamına sabah 9'da başladığımız temizliğimiz akşam 10'da son bulmuştu. Bu sefer yanımdaki Selin'le beraber yere boydan boya uzanmıştım. Emine teyzede belini tutarak bel ağrısına söyleniyordu. Elimle destek alarak oturur pozisyona geldim. Kaşınan saçlarımla elimi saçıma sokup kaşırken tırnaklarımın arasına dolan ter ve kir pisliğimin göstergesi oldu.

    "Selin annemleri arayayımda  bu gece sizde kalacağımı haber verim.

    Selin'de toparlanıp ayağa kalktı. Peşinden benide sürükleyerek odasına geçtik. Duş alacak halimiz yoktu ama bu vaziyettede yatamazdık. Kısa bir telefon görüşmesinin ardından sırayla banyo yaptık. Hangi ara kafamı yastığa koydum hangi ara uyudum bilmiyorum ama tatlı bir uykuya adeta gömüldüm.

    Dünki yorgunluğum ardından öğlene doğru anca uyanabilmiş ve kahvaltımızı yaptık yapacaz diyince kadar saat 2'yi bulmuştu. Selin Çağlar'la heyecanlı telefon görüşmesini gerçekleştirirken bir yandanda giyeceği elbiseyi üzerine tutup aynada kendini izliyordu. Zümrüt yeşili çicekli elbiseye dudaklarını büzüp saçını kaşıdı. Elbiseye pek ısınamamış duruyor ve fazlasıyla kararsız olduğu aşikardı. Elinde tuttuğu elbiseyi alıp askısına geri astım ve dolabında ufak bir keşfe başladım. İstemeye geliyorlar niye illa elbise olmak zorundaydı ki. Böyle bir günde biraz osturuplu birazda kadın gibi görünmeliydi ama en önemliside rahat olmalıydı. Askıdaki şirkette giydiği takımlara burun kıvırdım fazla sofistikeydi. Oha bu etekler ne böyle. Etekler benim için bile fazla cüretkardı. Selin'e etekleri işaret ettim fakat Selin beni tınlamadan omuz silkti. Sinirle dolaba geri döndüğümde buz mavisi rengindenki kalın askılı dizde biten kalem etekli elbiseye aşkla baktım. Elbiseyi hemen tutup dışarı çıkardım ve Selin'e işaret ettim. Biraz önce beni takmayan Selin mutlulukla çığlık attı ve telefondaki garibim Çağlar'ı unuttu. Yazık bu akşam zaten kahve yüzünden çocuğun midesi isyan edecekken şimdi birde kulak zarı çıkmıştı.

Asi Koruma (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin