8.Bölüm:Tilki'nin Kürkçü Dükkanı

51.4K 2K 126
                                    

yrn_1997

Multimedya:Asi

Playlist:Teoman- Napim Tabiatım Böyle

"Dünya'dan Asi'ye. Beni duyuyor musun?

Elini gözümün önünde sallayan Selin'in kafasına şaplağı geçirdim.

"Ah. Acıttın be kızım. Elin çok ağır.

Selin kafasını tutmuş vurduğum yere masaj yapıyordu. Onun bu sevimli haline sırıttım. Önümdeki salatayla oynamaya devam ettim. Öğle arasındaydık ve canım bir şeyler yemek istemiyordum. Tabağı önümden itekleyip elimdeki çatalı kenara bıraktım.

"Offf. Ya kızım yesene. Zaten seni gördüğüm ilk günden bu yana çok zayıfladın. Bari şu salatanı bitir. Hem senin derdin ne böyle daldın gittin. Bak Çağlar'ı salarım üstüne.

Gözüm hemen karşı masadaki Yılmaz kardeşlere takıldı. Hararetli bir konuşma içinde yemeklerini yiyorlardı. Beni konuşturmaya çalışıp duran Selin'e baktım. Gerçekten benim bu halime üzülmüştü. Salatayı önüme itip çatalı uzattı. Uzattığı çatalı alıp tavuklu salatamdan bir lokma aldım. Zorla çiğneyip yutkundum.

"Çağlar'cıkla arayı düzeltince dilinde uzamış senin.

Selin'in burnundan makas alıp sırıttım. Bu günkü ilk gülümsememdi. Selin önce tam arkasındaki Çağlar'a dönüp baktı. Sonrada sırıtan bana.

"Oh bee. Sonunda sırıtabildin. Şimdi anlat bakalım. Ne karın ağrın var.

Nefesimi dışarı verdim. Çatalımı tekrar bırakacaktım ki Selin'in göz hapsi yüzünden salatamdan bir lokma daha aldım. Ağımdan çıkacak tek bir kelime için merül merül bakıyordu. Lokma ağzımda büyüdükçe büyüyordu. Ufacık lokma ağzımdan büyük bir parçaya dönüşmüş yutkunamıyordum. Selin artık sabırsızca bekliyordu.

"Ne uyuzluk yapıyorsun kızım be. Söyle hadi.

Lokmamı sonunda yutmuştum. Ağzımı peçeteyle temizleyip Selin'e doğru eğildim.

"Dün bana Kapan'nın esas sahibi Halis'den ufak bir mesaj geldi.

Selin afallamıştı. Hemen o da kafasını eğmişti.

"Ne yazıyordu peki?

"Eğer bu gece Kapan'a dönersem Halis yaptıklarımı affedecek. Yani kısacası ya gideceğim ya da mezarımı kazacağım.

"Sen ne yapacaksın peki?

"Ben Kapan'dan, Kemal'den, geçmişimden kaçtım Selin. Daha doğrusu kaçmaya çalıştım. Toygar angutu planlarımı altüst etmeseydi en azından kızlar kurtulacaktı.

Derin bir nefes aldım. Hayat tekrar eski haline dönüyordu anlaşılan, üstelik bu sefer yeni bataklıklarda çıkmıştı. Selin gözlerini pörtletmiş merakla dinliyordu.

"Bu gün Kapan'a gitsem kurtulmaya çalıştığım geçmişimle tekrar yüzleşeceğim. Eğer gitmesem bir daha ne beni bulabilirsin ne de kızları.

"Asi bundan kurtulma şansın yok mu?

Kurtulma şansım? Eğer Kapan'a bir girdiysen bir daha kurtulamazsın. İşte ben imkansızı istiyordum. Yıllardır tek istediğim şey temiz bir hayata başlamak. Ama işte insan geçmişinden kurtulamıyordu. Ağzımdan çıkacak tek bir kelime bekleyen Selin'e kafamı sağa sola sallayıp sorusunu cevapladım. Selin'in suratı düşmüştü. Sonra aklına bişey gelmiş gibi aydınlandı.

"Çağlar. Çağlar seni kurtarır.

Güldüm. Gülmekten başka şey yapamazdım ki. Önümdeki salatanın vıccığını çıkarıp itekledim.

Asi Koruma (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin