משוב לסיפור+חלק הבא

2.5K 102 55
                                    

חלק ממכן חושבות שהסיפור נגמר לפי התגובות, למרות שאני כותבת שלא נגמר -.-
אז באמת כמו שכתבתי לסיפור יש חלק שני, רק שהוא לא יהיה מנקודת המבט של קים, זה היה מנקודת המבט של מיה (זוכרים אותה, הבת דודה של קים, יותר מדי כנה, זוכרים?)
אז זה לא הסוף לסיפור (באסה ליד שלי שכבר התעייפה.)
החלק של מיה יהיה פחות דיכאוני ועמוק (נראה לי, אני ממש מקווה שלא היו יותר מדי קטעים עצובים) אבל אני מבטיחה שהוא יכתב ברמה הרבה יותר גבוה, ולא תצטרכו לשחזר כל פרק לפני שקוראים כמו בסיפור הזה... (גם את זה אני מקווה)
בכל מקרה בננות ובננים של רוני שאני אוהבת מאוד מאוד, אני מקווה שתקראו את החלק השני שאני חופרת עליו מלאאאאא (אין אני בהתלהבות) אפילו לא התחלתי לכתוב אותו חוץ מההקדמה , אבל אם את רוצות לשמוע אותו אין לי בעיה לעלות אותה לכאן אני אעלה אותו ביותר קצר..

-----

האורות הבהבו במשך הסמטה לצד הצבע הכהה של השמיים, לא נצץ עליהם כוכב אחד. השמיים היו ריקים, אפלים. לא שמעתי שום דבר מלבד רשרוש העלים שהתעופפו באוויר.
כמוהם הרוח חבטה גם בי,חיבקתי את גופי אבל עדיין הרגשתי קפואה.
הפחד התחיל לזרום בדמי בכל צעד קטן שעשיתי, רעדתי, בקושי יכולתי לנשום וזה לא היה בגלל הרוח, ידעתי בגלל מה זה, לא יכולתי להכחיש אפילו.
הזיכרונות עלו במחשבותיי,כמו חצים גדולים שבהתחלה לא מכאיבים,אבל שהם נזרקים שוב ושוב, הכאב מתחיל להתחזק,הוא הורג אותך מבפנים......
(פאם פאם פאם ההמשך יבוא- חחחחחח)

זה שליש מהתקציר, אני יודעת שזה נשמע דיכאוני, אבל הסיפור יהיה שונה לגמרי וגם ההמשך....

אם את רוצות לקרוא את הסיפור הבא חסרים רק 4 דירוגים כדי שהוא יעלה סוף סוף....

אז בקיצררררר יש חלק הבא, הסיפור לא נגמר, אנחנו נשמע מנייט וקים, גם מלוק , אלנה, מרקו, מיה, סשה, מייקל(אבא של מיה), ועוד דמויות שאני לא זוכרת את השם שלהם בכלל....
(אני לא זוכרת איך קוראים להורים של נייט, אמממ וואי שכחתי...)
וגם, יעלה פרק נוסף מנקודת המבט של נייט בנוגע להכל (בשביל שנהב, היא שכנעה אותי)

אז סתם בשביל לדעת, איזה דמות אתן או אתם הכי אהבתם וגם למה?
וגם כמובן מה דעתכם או דעתכן על מיה, איך נראה לכם\ן ייגמר הסיפור שלה, מה הולך להיות שם?
ואם הייתם יכולים לבחור דמות אחרת שתהיה בחלק הבא, מי זה היה?
ואיך אתם מדמיינים את קים או את נייט ומה אתם חושבים אליהם בתור דמויות, איפה הם חראות ואיפה הם מעצבנים?
אהה וגם עם סקס זה מוגזם?

חוץ מי זה, ראיתם שאני הגבתי לכל התגובות שלכן, הרגשתי מאמי לרגע (סתם אני תמיד מאמי (אוהבת אתכם או אתכן) )

אז כן יש המשך, זה לא הסוף, ואם אתן רוצות המשך, צריך עוד דירוגים...
אוהבת המון!!!!!!

הגולשתWhere stories live. Discover now