V neděli po obědě mě Gabbe odtáhla do svého pokoje, abych jí pomohla s přípravou na její rande s Jaxonem Fordem. Sice ji moc dlouho neznám, ale s jistotou můžu prohlásit, že tak nervózní jsem ji ještě nikdy neviděla.
Po dvouhodinovém vybírání vhodného modelu jsme se konečně obě shodly na černých vypasovaných kalhotách, které perfektně obepínaly její extrémně dlouhé nohy, a bílé halence na knoflíčky s výstřihem, za který by se nemusela stydět ani Amy Adams.
Potom se Gabbe zamkla ve své koupelně. Když zhruba za deset minut zase vyšla, vypadala dokonale s jejími vlasy staženými ve volném uzlu a vyzývavým make-upem. Pomyslela jsem si, že je opravdu velké štěstí, že nejsem bisexuálka, protože bych určitě neměla problém s poblázněním se i do svého druhého nevlastního sourozence.
„Vypadáš krásně," usmála jsem se na ni.
„Děkuju. Není to moc? Však víš, ten make-up a tak..." řekla s nervózním úsměvem na tváři a mávala při tom rukama.
„Je to perfektní," ujistila jsem ji. „Chtěla bych vidět Jaxonův výraz, až se mu ukážeš. Nejspíš si to s tebou bude chtít rozdat rovnou před barákem."
Gabbe se tomu zasmála.
„To sice chtít může, ale než mě uvidí i jen v podprsence, budu si muset bejt stoprocentně jistá, že to se mnou myslí vážně. Nevím, co ho přinutilo mě pozvat na rande. Nejspíš nějaká debilní sázka."
„Proč myslíš?" zeptala jsem se zmateně.
„Rains, neznám většího děvkaře, než je Jaxon Ford. I když...." zamyslela se, „...řekla bych, že by si mohli s Tylerem podat ruce. Vážně nechápu, proč mě na to rande pozval. Kdyby se mi chtěl dostat do kalhotek, stačilo prostě říct a jednou bychom si užili."
„Gabbe!" vykřikla jsem a zároveň zbledla při zmínce Tylerova jména. „Právě jsi řekla, že než tě uvidí i jen v podprsence, tak-" snažila jsem se to pochopit, ale ona mě přerušila.
„Vím, co jsem řekla, ale dejme tomu, že jsem možná právě změnila názor. Já nevím, je to strašně frustrující jít po roce a půl nezávaznýho sexu zase na rande."
Poté se odmlčela a vypadala strašně smutně, tak jsem se rozhodla, že se na podrobnosti vyptávat nebudu. V hlavě mi našeptával opatrný hlas, že je něco špatně, ale pro dnešek to nechám plavat. Má před sebou rande s jedním z nejvíc sexy mužů na světě. No, nevím, jestli na takovou míru sexappealu není už zvyklá, když ji od mala vídá u svého bratra. Ale to si samozřejmě nejspíš neuvědomuje, protože na rozdíl ode mě ho vnímá zcela pouze jako svého příbuzného.
„Dobře, je to tvůj život, ale dneska si tu podprsenku ještě nechej na sobě," cvrnkla jsem jí ukazováčkem do nosu, což ji znovu rozesmálo.
„Uvidíme," řekla, „Když už jsme u tý podprsenky, nechceš si se mnou o něčem promluvit? Čekám na to už od pátka."
Předstírala jsem, že nemám nejmenší tušení, co má na mysli, i když jsem to samozřejmě věděla naprosto přesně. Gabrielle mě provrtávala svýma zelenýma očima a nakonec mě přinutila to vyklopit. Ne, že by mě už předtím neprozradil můj rudý obličej.
„No tak jo! Líbí se mi Tyler, spokojená?" přiznala jsem frustrovaně. Čekala jsem, že začne ječet zděšením, vyhodí mě z okna nebo tak něco, ale ona mě jen chytla kolem ramen a stáhla mě spolu s ní na její postel.
„Už to chvilku vím, Rain. Vidím, jak se na sebe vy dva koukáte. To vaše páteční představení u kabinek mi to jen potvrdilo."
„Já- omlouvám se, vážně. Ale neboj se, už na tom pracuju. Nemusíš si vůbec dělat starosti, protože nesmím dovolit, aby se cokoli stalo. Nic to nezna-"
ČTEŠ
The End of Endless Darkness
Romance♥ Už jste někdy zažili, že se váš život během několika sekund obrátil vzhůru nohama? Tak přesně to se stalo i mně. ♥ Dlouhých jedenáct let jsem nespatřila jediný záblesk světla. Uvězněná ve vlhkém zatuchlém sklepě s minimem jídla a pití, jsem každo...