Až do teď jsem si vždycky myslel, že neexistuje někdo, kdo by usnul u hororu, a už vůbec ne v momentě, kdy se matka chystá useknout hlavu svému novorozenému dítěti motorovou pilou. Ale svět je plný překvapení.
Během obou filmů jsme spolu mluvili jen opravdu málo, ale byla to příjemná změna. Vždycky, když jsem se na něco díval s jinýma holkama nebo s Gabbe, nevydržely mít zavřenou pusu ani na pět minut.
Ale zas tolik mě to nepřekvapilo. V tu chvíli jsem už dávno věděl, že je Rain jiná než ostatní.
Chvilku jsem uvažoval o tom, že ji vzbudím, ale nakonec jsem se rozhodl, že ten horor prostě dokoukám sám.
Jinými slovy, líbilo se mi koukat se na ni, jak klidně spí na mé sedačce a se svýma nohama na mém klíně, a kdyby přitom neblikala televize, tak bych si musel rozsvítit lampičku, která by ji asi určitě probudila.
Je to sobecký? Jo.
Ale vadí to někomu? Jasně že ne.
Respektive, nikdo se to nikdy nedozví.
A když už jsem byl u toho, přejel jsem pomalu ukazováčkem od jejích prstů na nohou až kousek nad koleno a zase zpátky, a přitom jsem ji trochu polechtal na chodidle. Musel jsem se usmát, když něco neurčitýho zamumlala a spala dál. Tu samou dráhu jsem zopakoval ještě dvakrát, ale jediné, čeho jsem tím docílil, bylo, že se přetočila na bok a nohu schovala pod sebou.
Teď už jsem jí do obličeje neviděl, zato se mi naskytl výhled na její tak-akorát-pro-mě-ideální zadek v legínách. Napadlo mě, že když na něj budu zírat stejně dlouho jako do teď, jenom si způsobím ještě větší nadrženost, a tak jsem se opravdu usilovně snažil přenést svou pozornost zase k filmu. Samozřejmě neúspěšně.
Natáhl jsem se pro svůj mobil a znovu si přečetl SMSku od Lindsay.
Ahoj T., co dělaš? Díky za včerejšek... xoxo L-say
Pravou rukou jsem si prohrábl vlasy a frustrovaně vydechl, levou ruku jsem měl stále na Rain.
Co je se mnou sakra špatně? Od včerejška mám přítelkyni, ale stejně nemůžu sundat ruce z holky, která by mi měla být úplně ukradená. A přitom, Lindsay je v pohodě - není to žádná užvaněná Barbie s mozkem velikosti penisu Justina Biebera. A dokonce můžu říct, že v tom úplně průhledném bílém triku a černé podprsence vypadala včera fakt sexy. Ale stejně jsem proti ní zcela imunní.
Možná se to po první noci žhavýho sexu změní. A možná na tu noc ani zas tak dlouho čekat nebudeme, vzhledem k tomu, že včera při líbání došlo i na jazyk.
Chvilku jsem si mobilem otáčel v ruce, a pak jsem ho zase beztoho, aniž bych něco odepsal, položil na stůl.
Velkou ironií je, že právě tahle SMSka zabránila něčemu, co by se bývalo stalo, kdyby Rain dokončila to, co začala. V tu chvíli mi málem praskly kalhoty očekáváním. Ale jakmile Rain zjistila, že s někým "chodím", tak se to všechno posralo.
Ale možná je to tak lepší.
Najednou mě z myšlenek vytrhlo hlasité zalapání po dechu, které následovalo zasténání. Rain se začala vrtět a zrychleně dýchala. Snažil jsem se si ji přitáhnout k sobě, ale začala mě škrábat a kopat, což moc nebolelo do chvíle, než se trefila do mého nejcitlivějšího místa na těle.
„Kurva," vyklouzlo mi a úporně jsem se snažil potlačit příšernou bolest mezi nohama.
„Rainnie," snažil jsem se popadnout dech a trochu s ní zatřást. Místo toho, aby ji to probudilo, tak se začala prát ještě víc, křičela a z očí jí tekly slzy. Nezbylo mi nic jiného, než ji nohy uzamknout vlastní vahou a chytit ji za zápěstí, takže jsem teď na ní prakticky ležel.
ČTEŠ
The End of Endless Darkness
Romance♥ Už jste někdy zažili, že se váš život během několika sekund obrátil vzhůru nohama? Tak přesně to se stalo i mně. ♥ Dlouhých jedenáct let jsem nespatřila jediný záblesk světla. Uvězněná ve vlhkém zatuchlém sklepě s minimem jídla a pití, jsem každo...