Dopis #1

124 10 0
                                    


Místo nálezu: Odkládací pult napravo od umyvadla, Koupelna v 1. patře, Rezidence Chase

Dodatek #1: Levý okraj lehce zmačkaný, pravý podsunutý pod porcelánovou misku na mýdlo

Příjemce: Elisabeth Chase

Obsah:

Drahá Elisabeth,

Právě teď, když čteš tenhle narychlo naškrábaný dopis, jsem už pravděpodobně někde na opačném konci světa... Ale to je v pořádku.

Nesmírně Ti děkuji za všechno, co jsi pro mě udělala; vážím si každé vteřiny, kterou jsem s Tebou strávila. Jsi dobrý člověk Elisabeth; takových lidí je pramálo, proto bys tu svoji dobrotu neměla plýtvat na lidech, kteří Ti lžou a jednají za Tvými zády - na lidech, jako jsem já.

Jeden z hlavních důvodů, proč utíkám, je ten, že jsem zbabělec.

V noci nemůžu spát - neustále si představuji, jak bych Ti z očí do očí řekla, že jsem hluboce, beznadějně zamilovaná do Tvého vlastního syna. Jenže to nedokážu. Už jen napsat mi to dělá potíže.

Tak. Je to venku. Na tom papíře to vypadá laciněji, než když jsem si to přeříkávala v hlavě, ale co...

Musíš mi věřit, že tohle bylo to poslední, co jsem čekala, že se stane. Ale on je speciální - nemohla jsem tomu zabránit. Líbali jsme se, dotýkali... Nic sourozeneckého na tom nebylo.

Záleží mi na něm víc, než na sobě. Můj odchod pro něj bude vysvobozením.

Nesmírně si Tě vážím, Elisabeth, proto nejsem ochotná rozvrátit celou Tvoji rodinu kvůli své vlastní sobeckosti. Nejspíš už je ale stejně pozdě.

Život v dětském domově je pro každé dítě jiný; jedno nás však všechny spojuje - každý má ve své hlavě zakódovaný ideál dokonalé rodiny, která ho jednoho dne s otevřenou náručí přijme mezi sebe.

U mě realita překonala sny.

S láskou,

Rain

Dodatek #2: Některé pasáže špatně čitelné, poslední řádek rozmazaný, značně rozpitý

Stav: Doručeno

The End of Endless DarknessKde žijí příběhy. Začni objevovat