Tyler
Nikdy jsem neměl nic proti incestu. Upřímně? Až doteď jsem o tomto tématu nikdy ani moc nepřemýšlel, snad jen během sledování Game of Thrones.
Když vám ale něco nevadí, tak to hned neznamená, že byste do toho chtěli spadnout. A já jsem do toho spadnul přímo po hlavě.
Celou noc mi v mysli vířilo neskutečné množství myšlenek. Všechny však měly společný střed zájmu. A tentokrát to nebyla Bree Olson ani jiná pornoherečka. Byla to holka, se kterou jsem ani ne před čtyřmi hodinami zažil ten nejžhavější polibek všech dob.
Nikdy jsem nebyl tak strašně nadrženej jen z obyčejný pusy. A tím myslím, že jsem se musel opravdu hodně přemáhat, abych nevystříkl výš jak dvoumetrová fontána hned vedle toho altánu, kde k tý žhavosti došlo. A navíc ta neuvěřitelná podprsenka...a její zadek...a...a...
Zkrátka, jsem v pěkném maléru.
Ale jakmile se začalo pozvolna rozednívat, docházelo mi, že je mi nějakej podělanej incest nebo o cokoliv nevhodného se v mém a Rainině případu jednalo, úplně ukradenej. Rozhodně nepřipadalo v úvahu, abych se předčasně vrátil do Miami. Ano, možná to stálo za uvážení ještě předtím, než jsem ji ochutnal, ale teď by to byla naprostá kravina, kterou bych si každej den na Floridě vyčítal. Navíc by se tím nic nevyřešilo – stejně bych ji potkával velmi často na rodinných událostech.
Nakonec jsem se po probdělé noci vyhrabal z postele a zamířil do své koupelny. Ještě před překročením prahu jsem se ale otočil o 180 stupňů a zamířil pryč z mého pokoje, směrem ke společné koupelně na patře.
Těžko říct, proč jsem se tak rozhodl, ale ve svých třiadvaceti letech už mi pomalu začínalo docházet, že na všechno v životě nemusí být vždy nalezena odpověď.
Přešel jsem k umyvadlu a studenou vodou si propláchl unavené oči. Automaticky jsem se natáhl pro kartáček ve sklenici na zrcadle, když moji pozornost upoutal druhý (bílý se zářivě zelenými štětinkami), jenž se opíral o ten můj. Byl jsem si stoprocentně jistý, že je její. (Když teď o tom tak přemýšlím, nebyl jsem si jistý vůbec, ale to je tajemství.)
A věřte tomu nebo ne (přísáhám, nebyl jsem zhulenej ani nic takovýho), najednou mi to všechno přišlo tak nějak...správný.
***************************************************************************
O několik minut později, potom, co jsem se důkladně oholil a vysprchoval, jsem sešel dolů do naší megakuchyně a popadl něco k jídlu.
Zatímco jsem čekal, až se mi uvaří mléko na kakao, upoutala moji pozornost jasně modrá obloha, na kterou byl francouzským oknem přímo dechberoucí výhled. Dnešní počasí doslova kopírovalo moji náladu. Už dlouho jsem se necítil tak spokojeně. A dovolil bych si říct, že to bylo poprvé od tátovi smrti, co jsem byl šťastnej.
Najednou moji pozornost upoutal rychlý pohyb na zahradě. Byla to máma, která za sebou tahala obrovskej černej pytel a házela do něj všemožné odpadky, které byly poházené po celé zahradě. V noci to tady muselo bejt fakt divoký, víc než jsem si pamatoval.
Když bylo kakao hotový, vzal jsem ho do volné ruky a společně s lososovo-tuňákovým sendvičem představujícím moji snídani jsem vyšel do zahrady za mámou.
ČTEŠ
The End of Endless Darkness
Romance♥ Už jste někdy zažili, že se váš život během několika sekund obrátil vzhůru nohama? Tak přesně to se stalo i mně. ♥ Dlouhých jedenáct let jsem nespatřila jediný záblesk světla. Uvězněná ve vlhkém zatuchlém sklepě s minimem jídla a pití, jsem každo...