Hoofdstuk 4

97 35 5
                                    

{Daniël}

Nog half slapend leg ik mijn telefoon terug op nachtkastje naast mijn bed. Luna belde net en we hebben om 12 uur afgesproken, snel werp ik een blik op mijn wekker, zie dat het 5 over 11 is en druk daarna moeizaam mijn hoofd in mijn kussen.
Ik ben erg benieuwd naar het hele verhaal, misschien was het haar schuld niet..?
Het enigste wat ik nu kan doen is hopen...
Plots schieten mijn gedachtes naar vroeger.. Een rilling loopt door mijn hele lijf, over mijn hele lichaam.
Ik wil er niet aan denken, ik dwing mezelf om me gedachtes ergens anders te plaatsen, het lukt en langzaam zak ik weg in een korte en lichte slaap..

Droom;
Daar staat ze dan.. Mijn meisje,
Luna, haar naam alleen al is zo mooi en dan hebben we het nog niet eens over haar uiterlijk.
Diep van binnen weet ik dat ze niet weet hoe mooi ik haar vind, ik vertel het haar dagelijks maar erg overtuigend ben ik volgens mij niet.

Maar geloof me.. Elke keer als ik naar haar kijk krijg ik diepe en oprechte kriebels in mijn buik. Ze is zo mooi, ze is mooi licht gevuld en heeft perfecte rondingen.
Maar het hoogtepunt is toch wel haar gezicht, haar huid glanst altijd zo puur. Ondanks dat ik haar altijd vertel dat ze geen make-up op hoeft, draagt ze het toch. Gelukkig maakt ze er geen kunstwerk van, ook met make up is ze mooi, maar ik zie haar liever zonder..

Ik kijk haar aan, ik verdwaal in haar ogen.. Haar ogen.. Ze zijn zo mooi. Haar ogen hebben een bijzondere kleur, de engelse term is Hazel. Hoe het in het Nederlands heet weet ik eigenlijk niet... Ik verdrink in haar ogen, het is net de wereldbol; haar ogen beginnen met een grijze rand rondom haar iris, deze loopt over in blauw, net als de oceanen. Van blauw loopt het over naar groen en van groen loopt het over naar goud. Ze kijkt me lief aan, ik verlies me even in haar blik, maar weet mezelf te herpakken.
Ik ga op het bed liggen en ze komt op me zitten, een kriebelconcert vind plaats in mijn buik. Ze buigt zich over me heen en geeft me een lange, voorzichtige zoen. Wanneer ze haar hoofd terug trekt kijk ik haar lief aan en ze glimlacht. Ik kan het gewoon niet voor me houden en trek haar naar me toe, zacht fluister ik de 4 magische woorden in haar oor..;
"Ik hou van je."
Even ontstaat er twijfel en verwarring in haar ogen maar al snel maakt dat plaats voor een lieve zachte blik. Met blozende wangen fluistert ze
"ik ook van jou" in mijn oren.
Die woorden geven mij een warm gevoel en zacht druk ik een kus op haar voorhoofd..

Ik schrik wakker uit mijn droom wanneer ik een appje ontvang, het is van Luna.."Ik ben onderweg".
Geschrokken werp ik een blik op de tijd die mijn apparaatje aangeeft... 11:35..

"Shit", ik vloek wat in mezelf en spring daarna uit bed, snel kleed ik me aan en maak ik me klaar.
Om 12:00 gaat de bel, dat zal d'r zijn...

I should've told you..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu