Beleş Yemek

20.3K 754 30
                                    

"Hayır."

"Hayır mı?Ya ama neden?" Diye sordum çaresizce .

"Ya şu an ki işine devam edersin ya da kovulursun." Dedi.Yüzüme vuran acı gerçekle odadan çıktım.

Koridorda Cüneyt ile karşılaştık.Tabii benim surat 5 karış.

"Aa sabahki kıza ne yaptın?" Dedi tatlı tatlı

"Öldürdüm onu." Dedim küçük bir çocuk gibi.Halimden şikayet eden bir tavrım vardı.
Başını yana eğdi ve asık suratıma baktı.
"Ne oldu?"

"Hani size kurtulmak üzere olduğum bir bela var demiştim ya.."

"Eeee?"

"Ondan kurtulamadım." Dedim dudak bükerek.

Kıkırdadı."Önemli bir şey değil dimi?"

İç çektim ve "Önemsiz."dedim.

Yanımdan ayrıldı ve asansöre gitti.

KAAN
Arabayla işim bitince şirkete uğramak istedim. Tamam pek huyum değildir şirkete girmek ama orda İdil var.Kızdan çok hoşlandım.Çok tatlı,sempatik ve gerçek bir kız.

Onun odasını buldum kapıyı tıklatarak içeri girdim .

"Aa Kaan?" Şaşkınca bana baktı

"Nasılsın?"

"İyiyim sen?"

"İyii.Şey ben sana şey soracaktım. Öğle yemeğini beraber yiyelim mi?" Diye sordum. Resmen çıkma teklifi ettim.

Biraz düşündü ve "Oluuur." Dedi "Ama biraz bekle Cüneyt Bey'e haber vereyim. " dedi

Başımı olumlu anlamda salladım ve onun gidişini izledim.

İDİL
"Cüneyt Bey?" Dedim elleri masada,kafası ellerinin üstünde uyuyan adama bakarak.Uykuya dalmış halini bir kaç saniye
izledikten sonra tekrar seslendim ona.

Yavaşça gözlerini araladı ve bana baktı.Dağılmış koyu kumral saçları ve kahverengi uykulu gözleriyle oldukça çekici görünüyor.

"Nee?" Dedi adeta bir çocuk gibiydi.

"İş başında uyumamalısınız." Dedim kıkırdayarak.

O da güldü bu haline.Sonra samimi bir şekilde "Bir şey mi oldu?" Dedi

"Öğle yemeğine çıkıyorum da haberiniz olsun."

Ayaklandı ve "Dur bekle biraz beraber çıkalım. " dedi.

Ooof.Tam teklif edicek zaman gerçekten.

"Ben zaten biriyle gidiyorum." Dedim.

Gözlerindeki uykusuzluk siliniverdi ve "Kim?" Diye sordu.

"Kaan." Dedim sessizce.

Yerine sinirle oturdu ve "Tamam." Dedi sertçe.

Bu halinden korksam da bir şey demeden odadan çıktım.

"Kaan hadi gidelim."diye onu çağırdım ve şirkete yakın bir yere oturduk. Yemeklerimizi yerken sohbet etmeye başladık.

"Ee biraz kendiden bahset bana."

"Normal bir Türk kızıyım işte.Annem ile kardeşim memlekette,babam yok.Evde bir arkadaşımla yaşıyordum ama şu an yurt dışında.Adı Selin.Çok tatlı bir kızdır." Dedim

Sonra ben ona sordum. "Peki sen?Sen bana kendinden bahset."

"Bende normal bir Türk erkeğiyim."dedi gülerek. "Benim kız kardeşim benimle yaşıyor.Annem babamda yok.Bu kadar.Benim hakkımda bilinecek bir şey yok." Dedi

"Sen çok iyi birisin,seninle iyi arkadaş olacağımıza eminim." Dedim içtenlikle.

Gülümseyerek cevap verdi.Yemeğimizi yemeye devam ederken yanında 2 garsonla bir adam geldi.

"Merhabalar efendim.Siz restorantımıza gelen 500. Çiftsiniz..." Tek kaşını kaldırdı ve sordu "Evlisiniz değil mi?"

Tam "Hayır ne alakası var?" Diyecekken Kaan "Evet biz 6 aylık evliyiz." Dedi. Ve masadaki elimi tuttu dudağına götürdü ve öptü.Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.

Adam dedi ki "Bugün içinde size verdiğim bu çekle sadece ikiniz istediğiniz her şeyi ücretsiz yiyebilirsiniz!" Dedi

Vay beeeee

Adam yanımızdan ayrılınca Kaan'a döndüm ve sordum

"6 aylık evliyiz demek?"

"Yaa kızım belli beleşe gelecek yemekler.Fena mı oldu bak daha bunun akşamı var." Dedi gülerek.Bende güldüm.

"Benimle bir akşam yemeğine çıkar mısınız güzel bayan?"

Patron'um Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin