İşteee yeni bölüm 💗 Umarim bi önceki bölümden sonra beğenirsiniz. Yorum yapanları,oy atanları, okuyup beğenenleri okuyup begenmeyenleri coook seviyorun. Desteklerinizden ötürü çok saolun 😙 . Sınır 35 oy olsun bu sefer olur muu :):) Haydi iyi okumalar ♡♡
İDİL
"Cüneyt bana zorla sahip oldu. "İçimden bir parça koptu. Gözlerim doldu.Göğüs kafesime bir sancı saplandı Selin'in söylediklerinden sonra.Süzülen yaşlara aldırmıyordum. Yaşadığımız tüm şeyler bir anda zihnimi doldurmuştu
Ona inanmak istemiyorum.Ama o benim en iyi arkadaşım. Asla bana yalan söylemez.
Bir an için ona mı acımalıyım yoksa kendime mi bilemiyorum.
Olayın şoku yavaş yavaş geçerken üzüntüm sinire dönüştü.Cüneyt'in yaptığı asla affedilebilir bir şey değil.Saatler önceki ilişkimiz başlamadan bitmişti. Belki de benden başından beri nefret ediyordu ve böyle cezalandırmak istemişti.
Oysa çok güzel öpüyordu beni,çok içten.
Gerçekten beni seviyor sandım..Aptal İdil.
Aptal! Aynı zamanda aptal Cüneyt! Gerizekalı adam.
Sabah olur olmaz istifa edeceğim.Onun yanında bir dakika dahi kalamam. Onu görmeye katlanamam..
Kendi düşüncelerime dalmışken Selin'i unutuvermişim.Kız ne kadar kötü yaa.
Hemen yanına oturup onu sıkıca sardım.
"Şşşş,geçti. Sana üzülme diyemem ama ben senin yanındayım...Haydi gel üstünü değişelim."
Elimi beline atıp odamıza ilerledik. Kız arada yalpalıyordu.Odaya geldiğimizde yatağa doğru gittik.
Elimi sardığım bel bir anda kayıverdi.
Selin bayıldı. Onu tutmaya çalışıp hemem önümdeki yatağa yatırdım.Onun bu haline bakınca içim acıyordu.Nasıl acıtmış kızın canını.
Aralarında bu kadar..bu kadar sert ve can yakan ne geçmiş?Biraz sonra uyanacağını düşünerek üstündekileri çıkarıp pijamasını giydirdim ve yatağa yatırdım.
////////////////////
Sabah nerdeyse hiç uyumadan uyandım.
Selin'i uyandırmadan üstüme bir şeyler geçirip hemen evden çıktım.Hızlıca durağa doğru yürüdüm.
O kadar hızlı yürüyordum ki karşıdan gelen arabayı fark etmemiştim bile.
Siyah araba bana çarpacakken fireni zorladı. Şaşkınlıkla arabanın içinden çıkan adama baktım .
"Çok..çok özür dilerim ben sizin geldiğinizi fark etmedim." dedim mahçupça
"İyi misiniz" diye sordu. Sesinde soğukluk var ama anlayışlı bakıyordu.
"Şey..ben evet iyim saolun." Dedim Geçem otobüse bakarken "Oof gitti ya"
Dedim sessizce"Nereye gidiyorsunuz?"
Cüneyt Bey'in evinin yerini söyledim.
"Atla" dedi tanımadığım adam
"Yok olmaz" dedim .Sonuçta ne olduğu belirsiz bir yabancı yani.
Arkamızdan korna çaldì.Yolun ortasına olduğumuzu unutmuşum.
"Hadi geç .Otobüsü beklersen geç kalırsın."
Çaresizce ön koltuğa hızlıca oturup kemeri bağladım.
"Teşekkür ederim" dedim adama
"Bir kadını yolda öylece bırakamazdım."
Anlayışlı gibi konuşsa da sesi buz gibi.Cüneyt olsa kesinlikle bırakırdı yolda.Üstüne bir de azarlardı.
"Adın ne?"
"İdil." Diyorum kısaca
"Ne bu acale İdil?" Dedi az önceki kazayı hatırlarak.
"Önemli bir şey değil "
"Samet"
"Ne?"
"Benim adım da Samet" demişti, bana bakmadan.
Sessizce yola devam ettik. Cüneyt'in evine yaklaştıkça kalp atışlarım hızlanıyor,avucum içi terliyordu.
Evin önüne geldiğimizde araba yavaşladı .
"Teşekkürler " dedim arabadan inerken
"Bol şans" dedi .Sanki ne için geldiğimi anlamış gibi.
Kapıyı kapattım ve gitmesini bekledim.
Kalbim çıkacak gibi atarken kapıyı serçte çaldım.Açılmayınca zili arka arkaya zorladım.
Kapı açılınca hızla itip içeri sinirle girdim.
Bana şaşkınca ve uykulu gözlerle bakıyordu.
"Sen ne kadar aşşağılık bir adammışsın!Bir kıza zorla sahip olmak ha!Tam senden beklenecek bir davranış! O benim en yakın arkadaşım ya.Başka birisi de olsa bunu nasıl yaparsın? Aşşağılık adam.." diyorum ve sesimi kızarak hüzünle devam ediyorum
"Beni sevdiğini sanmıştım...Dün beni öptüğünde bana aşık oldun sanmıştım,yaşadıklarımızın anlamını sen de hisettin sanmıştım...
Elimin tersiyle gözümde deminden beri akmayi bekleyen şimdi de özgürlüğüne kavuşmuş göz yaşımı sildim ve devam ettim
"sevdiğim adamın beni sevdiğini sanmıştım."
Sinirle bana bakıyor.
Söylediklerimin son kısmını dinlememiş,sadece başını duymuş gibi bir hali vardı. Beklediğim tepki bu değildi . Gerçi Selinin eve o halde gelmesini de beklemiyordum.."O gerizekalı sana böyle mi anlattı?Salak kız." Dedi . Onu ilk kez böyle sinirli görüyorum.
Adama bak ya. Hala ne diyor. Sinirden çenemi sıkıyorum. Biraz daha devam ederse sanırım onu öldüreceğim.
Şu hali,tavrı..Söylediklerimi ciddiye almaması beni çıldırtıyor.
"Hem suçlusun hem güçlüsün . Sen gerçekten guvenilmeyecek, igrenc bi adamın tekisin.Senden nefret ediyorum.Belki de buraya hiç gelmemeliydim!" diyip kapıya doğru ilerledim ama Cüneyt kolumu sıkıca kavradı ve gitmeme izin vermedi.
Sanki sinirini kolumdan çıkarıyor gibiydi, zira sanırım kolum artık yok.
"Ben ona zorla sahip falan olmadım idil!
Eve geldiğimde biraz içtim sonra o geldi. Beni ayartmaya çalıştı. Sonra yatakta onu uyurken bulunca onu kovdum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron'um
General FictionSert ve duygusuz biri gibi görünen, çapkın bir adamı asistan bir kızın değiştireceği kimin aklına gelebilirdi? Cüneyt,babasının zoruyla işe başladığı şirkette hayatının aşkı olan İdil'i buldu. Duygusal,kırılgan ve dünyalar güzeli bu kız Cüneyt'in ak...