Akşam Yemeği

20.3K 739 39
                                    

Şirkete döndüğümüzde lobie Cüneyt Bey ile karşılaştık.Bizi görünce yüzü kasıldı.Ona yaklaştık.

"Yemeğiniz nasıl geçti?" Diye sordu

"İy-

"Biliyor musunuz bizi çift sandılar ve tüm gün yediklerimizin ve yiyeceklerimizin parasını ödemeyecekmişiz." Diye beni konuşturmadan atıldı Kaan.

Ah Kaan Ah Kaan. Kimsenin göremeyeceği şekilde ters bir bakış attım.

"Yaaa" dedi sahte bir sevinçle Cüneyt Bey.

"Evet hatta akşamda yemeğe çıkacağız aynı yerde. "

Ne konuştuğumuzu da anlat tatlım (!).

"İyi." Dedi ve arkasını dönüp hızlıca yürümeye başladı.Arkası dönük bir şekilde "İdil" diye bağırdı.Hemen Kaan'a görüşürüz diyip Cüneyt Bey'in arkasından koşmaya başladım.Açılan asansöre bindik.

"Bakıyorum çok iyi anlaşıyorsunuz Kaan ile." bu imalu cümlesi beni rahatsız etmişti.

"Bu ses tonunuz neyin iması anlayamadım"

"Hiç...hiç bir şey." "Bu restorantın adı neydi?"

"Hemen ilerdeki köşede." Dedim.

Asansörün açılmasıyla onun odasına geçip program üstünde bir kaç değişiklik yaptık.

~~~~~~
Üzerime güzel bir elbise geçirdim,saçımı azıcık dalgalandırdım ve ayakkabımı giyip çıktım.Dışarıda beni bekleyen Kaan'ı görünce şaşırdım.

"Aa sen niye geldin?"

"Ee biz evli değil miyiz?İnandıcı olsun diye geldim." Dedi ve güldü. Kapıyı açtı ve beni arabaya oturttu.

Ne kadar da centilmensin sen öyle kaan.

Yolculuk boyunca sohbet ettik,sevdiğimiz şarkıların birazının aynı olduğunu anladık.
Güzel bir yolculuktu.

Sol kolunu uzattı ve kolumu girdirmem için bana uzattı.Bende gülerek kolumu sardım ve içeri girdik.

NE?

Girişte oturan Necla'ya ve Cüneyt Bey'e baktım. Nezaket icabı yanlarına gittik.

"Merhaba" dedi Necla "Sen Cüneytin asistanıydın değil mi?"

"Evet" dedim zorla gülümseyerek.

"Vaaay bu yeni sevgilin mi?" Dedi

Cüneyt beye baktım.Çenesi kasılmıştı.Anlaşılan sinirlenmişti yine.

Kaan şakasını devam ettirmek istercesine bir bana bir Cüneyt Bey'e bakıp gülerek
"6 aylık evliyiz." dedi.Ve bana sarıldı.Sahteden kıkırdadım.

"Yaaa." Dedim "Siz anlatırsınız Cüneyt Bey iiin gerçeğini" deyip masamıza geçtik.

Bizi tanıdılar ve masayı resmen donattılar.
Bizde bir güzel karnımızı doyururken sohbet te ettik.

"Eee yeni işine alışabildin mi?"

"Pek sayılmaz. " dedim.Artık ona anlatabilirim değil mi?

"Farkındayım.Senin gibi bir kızı nasıl memnun edemez ki?"

"Benim gibi bir kız mı? " dedim gülerek

"İyi,samimi, alçak gönülkü." Dedi

"Teşekkür ederim." dedim mahçupça

Necla yerinden kalktı ve sanırım lavaboya gitti.Cüneyt Bey'e bakarken ı da bu tarafa baktı ve göz göze geldik. Sonra ben gözlerimi kaçırdım.

Necla tekrar geldi ama yerine oturmadan Cüneyt Bey'i ÖPTÜ!

Salak kız.Bu taştan adamın birini sevebilecek kalbi olduğunu düşünüyor. Yarın yine ağlarken görürüm seni.

"Kalkalım mı?" Diye sordum Kaan'a

"Hadi "dedi ve yavaşça ayaklandı.Yine kolunu uzattı bende koluna girmiş bir şekilde restorandan çıktık.

"Eğlendin mi benimle karıcım?"

"Çok keyifliydi." Diye cevap verdim Kaan'a.
~~~~

Arabadan indik.Kaan yine beni tam evin önüne bırakmıştı.

"Her şey çok güzeldi, çok teşekkür ederim her şey için :) ."

"İyi geceler :) " dedi Kaan

Arkamı dönüp eve girdim. Son 1 haftadır olaysız günüm geçmiyor resmen.Yani Cüneyt hayatıma girmeden önce sakin huzurlu bir hayatım vardı.Of oof.

CÜNEYT
6 aylık evliyiz Cüneyt Bey,siz olayı anlatırsınız Cüneyt Bey,O çok iyi bir kız Cüneyt Bey,yakın arkadaş oluruz Cüneyt Bey.

Gözümün önünde Kaan denen herif İdil'i tavlamaya çalışıyor resmen. Hemen nasıl atılıyor kızla vakit geçirmek için.Kim bilir bunlar gecenin sonunda öpüşmüştürde.

Resmen sinirimden yerime duramıyorum.Ama neden?Neden bu kıza bu kadar taktım. Neden çıkmıyor aklımdan?

Bu düşüncelerle uykuya daldım.
~~~
Sabah uyandığımda İdil yoktu.Aklıma gece neler olabileceği hakkında şeyler geldi.Düşüncelerimi bölen kapının açılma sesi ve İdil'in içeri girmesi oldu.

"Nerdesin sen?"

Şaşkınca bana baktı ve "Erken uyanmışsınız" dedi

"Sen geç kaldın." Dedim sinirle.

"Ben her zamanki saatimde geldim Cüneyt Bey." Dedi.Bana karşılık veren hallerini özlemişim ama bu gerçekleri görmezden geleceğim anlamına gelmez.

"Kaan'la geceyi nasıl sonlandırdıysanız artık bu kadar geç kaldın."

"Ne?Sizin bu imalarınız gerçekten kırıcı olmaya başlıyor Cüneyt Bey.Lütfen sadece patronum sıfatıyla konuşun benimle.Ve birdaha benimle bu şekilde konuşmayın."
dedi sinirli bir şekilde.

Haklı ya.Resmen gece bir şey yaşadınız dedim.Bu çirkin bir iddia ama sinirlendim bir anda.Beni deli ediyor bunları düşünmek.Ama 'lütfen benim patronum sıfatıyla konuşun' ne demek?Bana karışma demek şapşal.Özel hayatım seni ilgilendirmez demek.Ne diyeceksin?
Özel hayatı seni ne ilgilendirir.

"Ya özür dilerim.Yine parladım bir anda.Haklısın."

"Artık özür dilemeyin.Yaptığınız kırıcı şeyler insanları sizden uzaklaştırıyor.Böyle devam ederaeniz etrafınızda kimse kalmayacak."

Patron'um Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin