..."Oldu" dedi.
Başım dönüyor,kalbim yerinden çıkacakmışcasına atıyordu. Zorlukla yutkunduktan sonra olabilecek en kötü şey oldu. Bunun karşısında ne kadar etkilensem de bir yanlışlık olduğunu hissettim.
Samet bey gözlerime bakıyordu. Bakışları içime işliyor gibiydi. İçine çekildikçe kendimi kötü hissediyordum. Neden?Neden böyle oldu?
Bir süre bunları düşündükten sonra başımı önüme eğerek sağa sola salladım ve dudaklarımı dişledim. Bu yanlış hissettiriyordu.
Ellerimi nazikçe Samet Bey'in göğsüne dayayıp kendimi geri çektim. Ona bakmadan saçımı kaşıdım ve gevelemeye başladım
"B-ben çantamı alayım."
Yine ona bakmadan odama geçtim. Kendimi koltuğa attım ve kısıtlı zamanımı kendimi toparlamakla geçirdim. Boğazımı temizleyerek vr çantamı alarak odadan çıktım. Samet bey tam karşımdaki duvara yaslanmış iki elini ceplerine koymuş ve etrafı inceliyordu. Ben çıkınca bana baktı. Ben de ona tabii. Hemen gözlerimi yere indirdim ve koridora çıktım. O da arkamdan geldi. Sessiz kalmasına şaşırmıştım ama en azından rahattım.
Kapıyı kilitledikten sonra arabaya geçtik ve hala kimseden bir ses çıkmamıştı.Biraz gerilmeye başlamıştım.
Yol ilerledikçe konuşması gerekenin ben olduğumu fark ettim. Vee hayatımda yaptığım en akıllıca şeyi yaptım.
"Bugün firmanın yurtdışı temsilcisiyle toplantınız vardı."
"Hatırlıyorum" dedi aynı benim gibi.
Kafamı salladım ve yola bakmaya devam ettim. Aklıma başka bir şey gelmiyordu. Sanırım en akıllıca şey değilmiş.
Şirkete geldiğimizde hergün yaptığım gibi odasına girdim ve programı özetledim.
Benim gibi davranıyor,evde olanları yok sayıyor gibi görünüyordu.
Peki o zaman.
Günün ilerleyen saatlerinde her şey aynıydı. Aklım hariç.
Yine o anları düşünüyordum ki yüksek bir sesin benim adımı seslendiğini duydum. Samet bey.
"ZEYNEP!" Diyordu kapının ardından. "Duymuyor musun?"
Hemen yerimdrn kalktım ve kapıya ilerledim.
"Çok özür dilerim Samet bey dalmışım!" Dedim acemice.
O da içeri girdi kapıyı kapatarak.
"Onu fark ettim. Bir sorun yok dimi?"
Var. Sorun var. Adı da Samet. Ki bu tam de sen oluyorsun dengesiz patron! Gerçi dengesiz davranan benim ama cüretkar değilim en azından! Şimdi pat diye söyleyiversem. Sabah neden öyle davrandın diye. Ne güzel olurdu. Sonra kovulurdum :) Tabi yaa!
Yine aynı ses beni düşüncelerimden koparttı. Bu ne ya iç değelerlendirme de yapamayacaksam nasıl mantıklı bi cevap verebilirim??
"Huu zeynep iyi misin?"
Kafamı sağa sola salladım "Pardon" dedim "Aklım başka yerde, Üzgünüm. Bir şey mi vardı?"
Gülüşünü bastırdığını gördüm.
"E toplantı?" Dedi dalga geçercesine
Yüzümü ekşittim ve avucumun içiyle kafama vurdum "Tabi yaa"
Samet bey güldü. Ohh rezil et kendini.
"Dosyaları alıp geliyorum hemen" dedim.
▪▪
Toplantıdan aşşşıırıı sıkılmıştım. Garip garip şeyler konuşuyorlar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron'um
General FictionSert ve duygusuz biri gibi görünen, çapkın bir adamı asistan bir kızın değiştireceği kimin aklına gelebilirdi? Cüneyt,babasının zoruyla işe başladığı şirkette hayatının aşkı olan İdil'i buldu. Duygusal,kırılgan ve dünyalar güzeli bu kız Cüneyt'in ak...