CÜNEYT
Sorduğum soruya şaşırmış olacak ki
"Niye ki?" Diye sordu."E canım sıkıldı dedim ya. "
"İyi de banane?Tek gitsenize." Dedi.
"Ben seninle gitmek istiyorum.Hem senin de canın sıkılmıyor mu?Kalk gidelim işte. Gece de seni bırakırım dönerken.Hadi git hazırlan."
Biraz düşündü ve bana hak verdi.Başını salladı.
"Ben şimdi üstümü değiştireceğim.Siz aşağı da bekleyin." Dedi ama ben kendimi koltuğa atıp
"Burda bekliyorum hadi git giyin."dedim emrivaki bir şekilde .
Odasına gitti.Kapısını kitlediğini duydum.
Şapşal ya sanki sana bir şey yapacağım :)Evini inceledim biraz.Sıcak,samimi ve temiz bir evdi.Tıpkı kendi gibi.Biraz da izlediği şeye baktım. Ne entrikalı bir şey bu ya.Vay beee koca karıya bak neler yapıyor.
İçeriden çıkan saf güzellik İdil'e bakakaldım.Azıcık süslenince ne kadat muhteşem oluyor. Kafamı sallayıp kendimi kendime getirdim.
"Gidelim." Dedim .Kafa salladı ve televizyonu kapatıp aşağı indik.
Arabada giderken "Sen ne biçim şeyler izliyosun öyle" dedim onunla eğlenirken
"Ayy ben onu öylesine açmıştım ilgimi çekince açık kaldı yani" dedi. Heycanlanınca saçmalıyor,saçmalayınca çok tatlı oluyor bu kız.
***
Barın önüne geldiğimizde arbadan indik ve girişe doğru ilerledik.Dışardan bile barın bas sesleri geliyordu.İçerisi aşırı çoşkuluydu.Bar tezgahına oturduk .
"Ne içersin?"
"Alkolsüz kokteyl. "
"Neden içki falan içmiyorsun?"
"Yook.Onlar beni fena yapıyo.Zorlamaya gerek yok bence ." Israr etmedim ve siparişlerimizi verdim.
***
İçeceklerimizin son damlalarını yudumlarken İdil'e dans teklifi ettim."Dans edelim mi?"
"Gerek yok " dedi utangaç bir tavırla.
"Hadii mızmızlanma." Dedim Kolundan tutup onu kendime çektim.
Vücutlarımız bir anda oldukça yaklaştı.İdil utanıp geriledi ve dans etmeye başladı.Vaay güzel dans ediyor. Ama abartmıyorda.Güzel bir denge.
Beraber yaklaşık 10 dakika gülerek dans ettikten sonra şarkı yavaşlayınca elimi İdil'e uzatıp
"Bu dansı bana lütfedermisiniz İdil Hanım?"
Yavaşça elimi tuttu ve diğer eliyle omzumu tuttu.Bende ona yaklaşınca kafasını boynuma gömdü.
Yapma bee.Yapma şunu.İçim gidiyor.
Dans ederken kokusunu içime doldurabildiğim kadar doldurdum ve anın keyfini çıkardım.Maalesef her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu dansın da sonu gelmişti. İkimizde sessizce tekrar içecek almak için tezgaha geçtik.
"Bu sefer bir içki iç ama.Ne olacak bir taneden? Sarhoş olmayacaksın ya." Dedim.
Cevap vermeyince iki tane söyleyip birini onun birini benim önüme koydum.Yavaşça içmeye başladı.
İçkiyi bitirmeye yakın gitmemizin iyi olacağını düşündüm ve İdile baktım.O da hızlıca bitirdi içkisini ve bana döndü.
"Çok sertmiş" dedi mayışmış bir sesle.
Sarhoş olmuş.
"Sarhoş mu oldun sen?"
"Ya hayır saçmalama ne sarhaoşu?" Dedi yine aynı ses tonuyla.Ayaklandı ve salak salak yürümeye başladı.
Çantasını alıp hesabı hemen fazlasıyla bırakıp peşinden gittim.Tam düşecekken arkasından tuttum onu ve dikleştirdim.
"Düzgün yürü. " dedim sinirle .Çünkü etrafımızdakiler bize bakmaya başlamıştı.
"Ya sanane be,bırak beni! " diye bağırdı ve göğsüme yumruk attı.Kucaklayıp arabaya bindirdim onu.
"Ya sen niye karışıyosun ki bana? "
"Sus" dedim. Arabayı evine sürdüm sinirle.
"Ama tüm suç benim. Ne diye içiriyosam sana içkiyi Salak Cüneyt. " diye kendi kendime konuştum.
Evinin önüne geldiğimizde İdil'in uykuya dalmış olduğunu gördüm.
"İdil uyan." Dedim yavaşça.Sonra tekrarladım ama bir türlü uyandıramadım.
Onu böyle bırakamazdım.Kendi evime sürmeye başladım arabayı.Evin önüne gelince arabadan indim ve İdil'in kapısını açtım. Kucaklayıp kapıya götürdüm. Sonra kilidi açmak için onu mecburen indirdim ve dikleştirdim.Omzunu boynuma attım.
Kıpırdanıp uyandı ama hâlâ sarhoştu.
Kapıyı açıp onu içeri geçirdim.
Oturmadan başı döndü ve onu belinden yakaladım.Kendime çektim düşmemesi için.
Hızlı hızlı nefes alıp verdi ve bana baktı.
"Çok yakışıklısın" dedi.
"Kes sesini İdil.Zaten seni öpmemek için kendimi zorluyorum,şöyle şeyler söyleme." Dedim.
Şu an o kadar seksi ve tatlı görünüyor ki. Böyle şeyler söyleyince de beni zorluyor .
Yavaşça kıkırdadı.Gözleri dudaklarımı buldu "Zorlama bence" dedi.
Ne diyorsun sen kadın?!?
Belinde olan iki elimden birini yüzüne koydum. Onu da iyice kendime çektim. Sonra bedenini bedenime bastırdım.
Dudaklarına yapıştım.Günlerdir yapmak istediğimi yapıyorum işte .
Onu öpmeye başladım.O da iki elini boynuma doladı ve bana karşılık verdi.Gövdesi geriye gidiyordu bende onunla birlikte onun gövdesinin üstüne.
Öpüşmeye devam ederken İdil'in arkasındaki koltuğa düştük.Onu öpmeye devam ettim.
Sonra hemen ayaklandım.Ne yapıyorum ben?
"İdil,çok..çok özür dilerim. Bu böyle olmamalı.Sen sarhoşken olmaz." Dedim
O da ayağa kalktı ve karşıma dikildi
"İyi de niyeymiş o?" Dedi sarhoş sesiyle
"Çünkü normal olsan asla buna izin vermezsin."
"Ben normalim ki" dedi kıkırdayarak.
Sonra mutfağa doğru ilerledi.Bende peşinden gittim.Arkasını dönüp
"Su ister misin?" Diye sordu. Ardından kollarıma düşüverdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron'um
General FictionSert ve duygusuz biri gibi görünen, çapkın bir adamı asistan bir kızın değiştireceği kimin aklına gelebilirdi? Cüneyt,babasının zoruyla işe başladığı şirkette hayatının aşkı olan İdil'i buldu. Duygusal,kırılgan ve dünyalar güzeli bu kız Cüneyt'in ak...