Sonunda Konu Açılıyor

12K 426 9
                                    

İDİL
Şu an işteyim. Ne Samet bey ne de Zeynep burda.

Cüneyte ne olduğunu merak ediyorsunuz değil mi?

Onu hızlıca evden kovdum.Öncesinde evet dedikten sonra..

Bakın istediğimden falan değil yani sırf peşimi bıraksın diye.Haftaya yepyeni bi başlangıç yapmış olucam. Cüneyt hayatımdan tamamen çıkıcak. Sadece biraz sabretmem lazım!

Günlerden cumaydı ve ben şu yemeğin bir an önce gelip geçmesini bekliyordum.

Sadece 1 saat kaldı ve ben hiç hazır değilim. Allah'ım resmen yüzleşicez. Olacaklardan aşırı korkuyorum ama yüzleşmezsem gercekten içime kalacak.Of

Böyle düşüne düşüne çıkmama 10 dakika kaldığını fark ettim.Tuvalete gidip kendime iyice baktıktan sonra parfümümü sıktım ve çıktım. Allah'ım bu merdivenleri böyle heyecanlı ineceğim aklımın ucundan geçmezdi.

Köşeyi döner dönmez Cüneyt'e çarptım.

"Of ödümü kopardın!" dedim

"Yemeğe beraber gidelim istedim :)"

İçimden bu kibarlığına gülesim geldi ama kendimi tuttum "İyi ama ben tek gelebilirdim" dedim

"Olsun,hadi gel"

Beraber arabaya bindik

"Ee nasılsın?" diye sordu

"Daha iyi günlerim olmuştu"

"Biraz memnun olmayı bilirsen hayat sana daha güzel gelecektir idil"

Göz devirdim.

"Bende iyiyim saol sorduğun için"

"Merak ettiğim bi konu değil kusura bakma" dedim

Aramızdaki muhabbet ciddi değil umarım bunu anlamışsınızdır :||

"Bugün beni zorlayacaksın anlaşılan"


Restorana geldiğimizde baya bi özel ilgi alanındaydık.Bizimle fazlaca ilgilendiler sanırım Cüneyt önceden tembih etmiş.

Yemekler geldiğinde konuşmaya başladık

"Ee?" dedim "Konuşup bitirsek sence de daha kolay olmaz mı?" dedim yine aynı ciddiyetsizlikle

"Bak bu benim için konuşması zor bi konu" dedi

Hah.Sanki ben aşırı mutluyum şu durumdan!Ben şu tavrım olmasa çoktan ağlamaya başlamıştım.Sanki benim umrumda değil

"Benimde en çok zevk aldığım konu değil farkındasın dimi?"

"Şey evet,kusura bakma konuya nasıl gireceğimi bilmiyorum"

"Girdik bile"

Derin bi iç çekti "Tamaamm" Çatalını bıraktı bi anda ciddiyete büründü. Bende ona uydum

"Sana o gece olanları anlatarak başlayacağım ama lafımı bölme tamam mı?"

Elimle başla der gibi işaret ettim

"Biz" boğazını temizledi "Öpüştükten sonra sen gittin ya hani" hareketleri beceriksizleşti "Bende o şeyle,heyecanla arkandan gittim" Nefes aldı ve biraz kekeledi "S-sen onla öpüşüyodun İdil,hemde tam bi şey oldu derken sen onla öpüşüyodun!"

Demek beni onla birlikteyim sandı :O

Yine iç çekti "Ben sana o kadar sinirlendim ki hemen gittim ordan. Sonra içtim. Kapı çaldı. Sen olmanı o kadar istedim ki. Ama Selin gelmişti. Geldi, içeri girdi ve yapmak istediği şeye ulaşmak için çabaladı.Bak ben ona bişey yapmadım tamam mi? Sarhoşken geldi ve kendine bana sundu. Aklıma sen geldin böyle yaparak hissettiklerimi hissedersin sandım. Sonra sabah uyandığımda yanımda görünce hemen gitmesini söyledim. Sana ne anlattı bilmiyorum ama olan bu."

Öylece kaldım sonra hemen kendime gelip "Ben bunları bilmiyodum."

"Dinlemek istemedin ki"

"Bak, ilk olarak senle öpüştükten sonra nasıl hemen gidip Kaan'la öpüşeyim?bunu nasıl düşündün bilmiyorum ama o beni ben istemeden öptü. İkincisi benim bu kadar karaktersiz olacağımı nasıl düşünürsün?Üçüncüsü sana olan sevgimden emin degil miydin? Ve anlayamıyorum kusura bakma ama birinin canını acıtmak için ne olursa olsun onun arkadaşıyla yatmak nasıl mantıklı geliyor?"

"Seni zorla mı öptü? " dedi sinirle "Bunu da ben bilmiyordum.Onunla konuşacağım.Diger söylediklerine geleyim senin nasıl biri olduğunu biliyorum ama inan bana yanlış anlaşılmaya çok müsaitti.Ve tabiki bana olan sevginden emin degildim, hiç olmadım ki?Sonucusuna da cevap vermem gerekiyor sanırım sana deminden beri olanları anlatıyorum o geldi,bende sarhoş üzgün ve sinirliydim!"

İkimizin de sinirleri yükselmişti. Bir şey demeden suyumu yudumladım.
Biraz daha yedikten sonra

"Kalkalım mı artık? " diye sordum.

Kafasını sallayıp hesabi ödedi ve arabaya bindik.

"Bu gün böyle bitmesin" dedi

Ne diyeceğimi bilemeden omuzlarımı kaldırdım.

İç çekti ve eve kadar konuşmadan gittik.Bu arada yağmur bastırmıştı. Evime yakın bir yerde durunca

"İyi akşamlar ve şey yemek için sağol" dedim beceriksizce ve arabadan indim.

Arkamdan "İdil" diye seslendi ve yanıma geldi

"Lütfen böyle ayrılmayalım, tamam mı?"  Yağmur hızlanmıştı ve biz de ıslanıyorduk "Beni affedecek misin?  Ya da en azından bana olan kırgınlığın geçti mi biraz da olsa?"

Cüneyt'in saçları yapışmıştı.Ve eminim benimki de.

Boğazım düğümlendi ve gözlerim doldu

"Ben..çok üzüldüm " gözümden yaş gelmeye başlayınca kafamı eğdim

"İdil ağlama, lütfen, lütfen dayanamıyorum.Senin üzülmene dayanamıyorum hele üzen bensem"

Koca ellerini minik yüzüme koydu ve kaldırdı

"İnan bana bu hataya düştüğüm için ben kendimi sayısızca yarıladım, küfür ettim, sanki dünyanın en kötü şeyini yapmışım gibi hissettim ve sen ne kadar üzüldüysen on katını üzüldüm. Lütfen artık beni affet ve başlamayan ilişkimize devam edelim. Bak sana bunu ilk defa söyleyeceğim ben seni se-"

"Eve gitmek istiyorum Cüneyt,lütfen başka zaman konuşuruz tamam mı?" dedim

O kadar kötüydüm ki.Hem soğuk titretiyor hem ağlamam. Eve gidip kendi kendime aglamak istiyorum.
Dediklerini bile zor anladım .

"Tamam,tamam seni zorlamıycam ama iyi dinlen ve yarın iyi ol. Konuşucaz." dedi. Bana endişeli bi şekilde baktı. Eli hala yüzümdeydi.

Beni yavaşça kendine çekti ve sarıldı. Sonra ceketini bana giydirip "Git hadi üşüyeceksin" dedi . Ceketi iyice sardi ve  arkamdan baktığını hissettim.

Gecemiz böyle bitti.

Merabaaaaaalar :) Ben şimdi eski bölümlerle ilgili biseyler yapmayi planliyorum. Tamamladigimda haber veririm. Umarim bolumu begenirsiniz. Yenisini elimden geldiğince hızlı yazıcam çünkü bütünlük olsun istiyorum bugün bile gelebilir! Bir de sizin Cüneyt'le İdilin haftasonu nasıl geçireceğini merak ettiğinizi biliyorum! Yorumlarinizi ve oylarinizi eksik etmezseniz sevinirim:):):).Hadin iyi okumalarrr

Medya:Cüneyt ve İdilin giydikleri

Patron'um Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin