Ama yapmadım.Çünkü İdil her zamanki utangaçlığıyla hemen ayaklanıp odasına gitti.
İDİL
Şu bayılma olayından sonra eve gitmem için izin verdi Cüneyt Bey.Sonuçta onun suçu tabii izin verecek.********
Sabah güneş ışınlarıyla mutlulukla uyandım. Çünkü bugün parti günüydü.
Hemen kalktım ve Selin'i uyandırdım.Birlikte kahvaltı hazırladık ve yemeğimizi yedik.Parti akşam 6 da ve bizim hazırlanmak için bir sürü zamanımız var.Bugün de izinliyim çünkü işte parti günü.
Gidip sırayla banyo yaptık. Misler gibi kokuyoruz ikimizde Selin'le.Ardından biraz muhabbet ettik veeeee o an geldi. En iyi arkadaşınla partiye hazırlanmak kadar zevkli bir şey yok bence.
Dolaptan elbiselerimizi çıkardık.Onları düzgünce birbirimize giydirdik ve fermuarlarını çektik.Benim ki biraz gece elbisesi gibiydi ama çok da değildi.Lacivert ve uzundu.Askılıydı.Üstünde minik bir çiçek detayı vardı ve bu elbisenin en çok orasını sevmiştim.Vücuduma oturduğu için belimi ortaya çıkarmıştı.Belimden aşağısı azıcık kabarıktı.Bu elbise içinde çok seksi görünüyorum galiba .
Selin'in elbisesi ise daha iddialı. Kırmızı ve mini bir şey. Onun da bel kısmı oturuyor.Ardından dizinin iki parmak üstüne kadar kabarık bir etek iniyor. Üstelik göğüs dekoltesi var.Asıl Selin çok seksi görünüyor.
Çantalarıma gerekli her şeyi doldurup taksi çağırdık.Taksi gelince kuaföre gidip tüm hazırlıklarımızı tamamladıktan sonra işte hazırdık!!!
Tekrar taksiye atlayıp partinin olduğu yere gitmeye başladık.
Kapıya gelince arkamızdan Cüneyt Bey'in de geldiğini görmüştüm.Selin'e gitmesini ve beni bir masada beklemesini söyledim.
Kapıdan inen Cüneyt Bey'e baktım. Selin'in anlattığı ultra yakışıklıdan daha yakışıklı olmuştu.
"Çok güzel olmuşsun.." dedi.Nefesi kesilmiş gibiydi .Ya da ben öyle umuyordum.
"Teşekkürler " dedim utanarak.Boğazını temizledi ve içeri geçmemiz gerektiğini söyledi.Beraber Selin'in arkası dönük oturduğu masaya ilerkedik.Onları tanışdırmak için can atıyordum.
Beraber masanın başında dikildik.Sonra Selin'e seslendim.
Selin ve Cüneyt bey birbirlerini görünce yüzleri düştü.Ardından ikisi birbirlerini isimleriyle onaylamak ister gibi
"Cüneyt?" Cüneyt mi?
"Selin?" Diye sordular
"Hey bir dakika...Siz tanışıyor musunuz?" Dedim araya girerek
Cüneyt Bey oturunca bende oturdum.Soruma uzunca bir süre yanıt alamadım .Ve ikisinin uzunca bakışmalarına şahit olmak zorunda kaldım. Neler oluyor böyle.
Kafayı yemek üzereyken Selin konuya açıklık getirdi.
"Biz..Cüneyt'le eski sevgiliyiz"
Duyduğum kelimeler beynime hançer gibi saplandı.Neden bilmiyorum ama bunun olması canımı aşırı derece de sıktı.
Cüneyt Bey uzun bir süre yanımızda konuşmadan kaldıktan sonra kalktı ve bir yerlere gitti.
O gider gitmez Selin lafa daldı
"Üzgünüm "
"Ne için" dedim anlamamazlıktan gelerek
"Hadi ama ondan hoşlandığın ortada.Amaaa..ama en iyi arkadaşına bunu yapamazsın" dedi selin. Haklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron'um
General FictionSert ve duygusuz biri gibi görünen, çapkın bir adamı asistan bir kızın değiştireceği kimin aklına gelebilirdi? Cüneyt,babasının zoruyla işe başladığı şirkette hayatının aşkı olan İdil'i buldu. Duygusal,kırılgan ve dünyalar güzeli bu kız Cüneyt'in ak...