Ç.İ -12

6.4K 216 21
                                    

Keyifli okumalar (:

ithaf : @micolist_ (:

bölüm şarkısı : Toygar Işıklı-Söz Olur

Z: şebnem ablaya âşık mı oldun?

Geri dönüp ona gülümseyerek koltuğa onun yanına oturdum..

S: aşk büyük bir kelime Zeynep

Z: ama bu halin

S: hayır âşık değilim!

Z: o zaman ne bu halin

S: bilmiyorum

Z: abi Aslı'yı seviyordun biliyorum.. Onun bu hallerini görmek nasıl bir etki bıraktı sende bilmiyorum ama

S: içimden bir anda söküp atıldı sanki

Z: yerine şebnem abla yerleşmediyse.. Sen niye dokunsam ağlayacak gibisin

S: bak Zeynep bu hayatta aşkı çok önemli yerlere koyuyor insanlar.. ama aşk geçici yerine daha köklü daha güçlü olan duygu sevgi geliyor..

z: yani aşık değilim seviyorum mu diyorsun

S: güveniyorum diyorum

Z: güvenmek, sevmekten daha kırılgan bir eylem değil mi ama

S: güven giderse hepsi gider.. Aslı da olan buydu ama Şebnem..

Z: ona kızından dolayı mı güvendin yoksa normalde de tanısan öyle olur muydu?

S: bilmiyorum Zeynep bilmiyorum

Z: peki, şebnem ablanın nişanlı olduğunu öğrendiğinde ne hissettin..

S: kırıldığımı. Bana yalan söylemiş gibi hissettim ama tuhaf yanı ne biliyor musun?

Z: şuan evleniyor olması senin de içinde fırtına koparıyor...

S: aynen öyle...

Z: bunun adını bilmiyorum abi ama kıymetini bilmen gerekmiyor mu?

S: bilsem ne olacak şebnem ya evlendi yada evlenecek birazdan..

Z: sevmediği biriyle ne kadar kalacağını düşünüyorsun.. hem belki hislerini söy..

S: söyleyemem hem his dediğin şey büyük bir şey değil.. Ona âşık olduğumu söyleyemem ne diyeceğim sana güveniyorum mu? Ayrıca içinde sevgi olsun olmasın bir yuva kuruluyor sonuçta saygı duymak zorundayız. Ve hayatımı kızıma adadım ben.. Yarın öbür gün büyüdüğünde annesini sorduğunda ne cevap vereceğimi bile bilmiyorken.. Onun daha küçücükken oluşan anne yarasını nasıl saracağımı bilmiyorken. Kendimi düşünmek bencillik..

Z: ama merak ediyorsun

S: evet, ama bu senin düşündüğün gibi bir şey değil

Z: abi, her gün konuştuğun, kızını paylaştığın bir kadın şebnem abla.. Hayır ya o sana aşık olursa? Sonuçta sen gerçekten de her kızın hayalindeki adamsın. Şebnem abla sana kapılırsa ne olacak? O zaman da onun kalbi kırılmayacak mı?

S: Zeynep, gerçeklik olarak baktığımızda şebnem şuan evleniyor.. Ben her şeyi silip atsam bile yüreğimi aşka açacağımı söylesem bile artık her şey için çok geç..

Z: sadece şunu hayal etsene.. Bir gün işten geliyorsun bahçede kızın ve Şebnem ablayı görüyorsun.. Oynuyorlar. Ceylin etrafa gülücükler dağıtıyor.. Onları izliyorsun bir süre sonra seni fark ediyor Şebnem abla..Ceylin'e "bak anneciğim baban geldi" diyor.. Ceylin arkasını dönüp "babacığım" diyip paytak paytak koşarak sana sarılıyor..

Çocuğum içinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin