Ç.İ -1

31.5K 518 24
                                    

Aynada kendi yansımasına bakıyordu genç adam. Nasıl da hızla gelişmişti her şey bundan 6 ay öncesine kadar damat olacağını söyleseler inanmazdı.Tabi ki evlenmeyi düşünüyordu hatta hayali de vardı . Yıllardır emek emek işlediği çizimini yaptığı evini yapacak sonrasında ise eşi ve çocuklarıyla o evde ölene kadar yaşayacaktı.Ama öncelikle tek başına dünyayı keşfetme isteği bir gün kapısına gelen aşk ile sona ermişti. Şimdi bütün planları iki kişilikti..

Üzerinde ki beyaz damatlığa, siyah papyon ve mendiline uzunca göz gezdirdiğinde artık hazır olduğunu biliyordu. Ömür boyu sürecek bu evlilik için hazır hissediyordu.

Düğüne katılmayan ailesine inat iyi hissediyordu. Çünkü anne ve babasına göre 6 aylık bir sürede insan hayat eşini seçemezmiş. kime ve neye göre diye itiraz etse de nafileydi. Ama kız kardeşi ailesinin aksine "Sen mutluysan ben yanındayım" demişti ama henüz 17 yaşında olduğu için kimse onun isteğini önemsemedi ve düğüne gelişi yasaklanmıştı. İşte buna üzülmüştü genç adam. Çünkü kız kardeşinden ölse vazgeçmez ona sıkı sıkıya bağlıydı.

Düğüne katılmayan aile fertleri sadece onun tarafından değildi. Sevdiği kadın ailesini küçük yaşta kaybettiği için onun tarafından da aile adına kimse yoktu. Belki de bu yüzden hüzün hakimdi düğün yerinde ama bunu da yok saymak istedi. Arkadaşlar arasında sade bir tören vardı. Ama tabi genç adam teyzesini unutmadı. O gelmişti herkese inat. Zaten hep öyleydi teyzesi herkes ak diyorsa bir şeye o kara derdi. "dünyada farklı düşünceler olursa dünya yaşanacak bir yer olur" der her zaman.

Genç adam bu düşünceler arasında gidip gelirken açılan kapıyla üzerindeki kasveti de atmış oldu. Çünkü gelen neşe kaynağı, can dostuydu gerçi hoş o da karşı çıkmıştı ama dostunu yalnız bırakmak istememişti.

Ö: ooo damat bey

S: oğlum çok heyecanlıyım ben ya

Ö: olcak o kadar

S: ee gelin hanım hazır mı?

Ö: hazır onu söylemeye geldim seni düğün alanına alalım

S: tamam hadi bakalım.

Düğün alına doğru giderken Selim'in gözüne bir anda evleneceği kadına aşık olduğu an geldi.

Flashback

S: çok yoruldum ya ben bugün başka toplantı var mı buket ?

B: Hayır Selim bey bugünlük toplantılarınız bitti

S: yarın ki program bu kadar yoğun değildir umarım

B: hayır Selim bey öğlen 2 de Ervan holdingle toplantınız var. Son inşaat arazisinin alanına bakılması içinde sonrasında kesif turu olacak

S: peki bakalım başka bir şey yoksa ben çıkıyorum Buket

B: hayır efendim. Aa bir de siz toplantıdayken Özgür bey aradı sizi aramış sanırım ama ulaşamamış.

S: evde unuttum ben telefonu da ondan ne diyor

B: sizi evine çağırdı. plan iptal de o anlar dedi bir de

S: tamam sağol buket ben çıkıyorum sende çıkabilirsin

B: peki Selim bey iyi akşamlar

S: iyi akşamlar

Yorucu bir gün daha sona ermişti. Tam holdingten çıkıyordum ki yanımdan hızla geçen bir kedi gördüm. Ardından bizim güvenlik ve hemen ardından bir kadın

S: ne oluyor burada

GG: efendim kedi izinsiz giriş yaptı

S: ne? (gülümser) izin alsa girse sorun değil yani

Çocuğum içinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin