Keyifli okumalar (:
Bölüm şarkısı: Kenan Doğulu- Kıskanıyorum
"gidiyorsun Şebnem hemen!"
Herkes karşısında panik halde dursan selime şaşkınca bakarken bir sürü duygu karmaşası içinde bakan tek bir kişi vardı ki o da Şebnem'den başkası değildi. Selim'in gayet net ve otoriter çıkan sesine bir cevap vermemiş öylece bakıyordu Selim'e.
"Selim ne diyorsun abi sen ne gitmesi"
"gidecek Özgür hem de hemen uçak falan ayarla dünyanın öbür ucuna falan gönderelim hatta ne göndermesi canım elin adamlarıyla ne işi var oralarda. Kilitlesem mi bodruma falan? Bodruma mı göndersek ya da ama yok olmaz orada da şimdi deniz falan diye tutturur deniz olmazsa hava soğuk derse havuz der otelde falan bikini derdi açılır başıma."
Selim'in bir anda etrafta dolanarak kurduğu cümleler herkesin beyninde felaket etkiler bırakırken bu işe müdahale etme olayı Şebnem'e kalmıştı. Şebnem'in " ya şimdi açıklarsın ya da gidersem dönmem Selim ne oluyor?" demesi üzerine Selim derin bir nefes alarak kravatını gevşetip kendini koltuğa bırakarak kafasını eğip ellerinin arasına almış ve bir tek cümle kurmuştu.
"Ali geliyor"
***
"artık susacak mısınız siz ikiniz"
"Ben böyle Fransız kalmamıştım hiçbir olaya Şebnem"
"bende şuan aynı haldeyim Almilla"
"abla bunlar renk değiştirdi ama"
"gidici bence bu ikisi ablacığım"
"Lan kime diyorum alooo"
"Y-ya S-sel-im y-yok böy-le bir şey ya"
"v-va-alla abi se-n a-dam-ı öldür-ürsün"
"cidden öldürüp gömeceğim sizi ama susun ya"
"Selim ne oluyor Ali kim? Bunlar niye gülüyor bu kadar"
"Anlatacağım ama bunlar anırmayı kesecekler önce. Bana bakın ya susarsınız ya da Senin yediğin her haltı ailene anlatırım özgür. Senindi kartlarını alırım elinden Zeynep!"
"sustuk" ikisi aynı anda resmen gülerken kıvrandıkları koltukta dik bir şekilde oturarak dudaklarındaki hayali fermuarı çekip öylece bakıyorlardı karşılarında sinirden köpürmüş olan Selim'e.
"Evet, selim İnan dinliyorum"
"ya seni ben bir yere götüreyim kapatayım sonra şey yapacağım hayatım"
"hiçbir yere gitmiyorum neler oluyor açıklar mısın"?
"ben açıklayayım Şebo"
"sen sussan mı özgür"
"ee selim sende açıklamıyorsun ama bak şimdi şebo, bu ali var ya bu ali"
"pislik, lanet herif"
"diye sever selim onu. Neyse bu ali Selim'in kuzeni"
"ee benimle ilgisi?"
"seninle bir ilgisi falan yok ne öyle ilgi falan yoksa seni aradı mı ne zaman konuştunuz siz"
"Ay selim bayılacağım ama şimdi bir dur bir sakin ol kimse beni aramadı"
"neyse şebo bakma sen Selim'e bu herif azıcık çapkın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuğum için
General FictionGenç adamın tek suçu aşık olmaktı belki de kimbilir. Delicesine sevdiği kadından bir çocuğunun olmasını istemek ise en doğal hakkıydı. Peki, genç adam ne kadar seviliyordu. Selim İnan'ın çok güzel giden hayatı bir anda tepetaklak olmuştu. Peki so...