Keyifli okumalar ❤
Bölüm şarkısı: Cem Özkan- İnsan Nasıl Unutabilir Ki?
GeI sevgiIim geI, benim dünyama geI çok zaman var içimde yerini hazırIadım.
Atilla İlhan
Şebnem Selim'e müdahalesini yapmış öylece yatağını iki ayrı ucunda oturuyorlardı. Birkaç kere bağırmışlardı ama kimse duymayınca kızların bu kısmı da düşündüklerini anlamışlardı ki öyleydi de kızlar herkesi bahçeye almış hatta çayları bile tazelemişlerdi. Arada Selim ya da Şebnem'i sorsalar da Ceylin'i bahane ederek geçiştiriyorlardı.
"Off ya halimize bak bir odada tıkılı kaldık"
"Bende bayılmıyorum Şebnem ama ne yapabilirim"
"O kadar kas yapmışsın kırsana kapıyı"
"Kapın içeriye açılıyor şebnem"
"hep bir bahane"
"sen çok dürüstsün çünkü"
"ne yalanımı gördün be" ayağa kalkmış elini de beline koymuş hesap soruyordu Selim'e.
"yalan değil ama"
"ee ne"
" benim aldığım çiçekleri çöpe attın dimi"
"evet çöpe attım"
"heh yakaladım işte" o da ayağa kalmış kendinden emin bir şekilde ellerini göğsünde birleştirmişti.
"ne demek o"
"yatağının altındakiler ne o zaman şebnem hanım"
"sen benim odamı mı karıştırdın ne ayıp"
"çevirme lafı"
"senin başına çarpacaktım"
"iyi karşındayım yap işte"
"şey.."
"ne? saklamak istedin değil mi?"
"ne münasebet" şebnem yaramazlık yaparken yakalanmış gibi hissediyordu. Normalde kurnaz bir şekilde çalışan beyni şuan resmen öğle tatilinde gibiydi..
"evet dinliyorum"
"anlatmıyorum bir şey"
"hep böyle yap zaten hep kaç"
"ne ben mi kaçıyorum"
"evet! Ne sorsam hep kaçıyorsun benden"
"sorularda soru olsa pehh"
"yapma ya"
"ne sordun da cevap alamadın pardon ama"
"hangisine cevap aldım ki" ellerini iki yanına açmış omuzlarını yukarıya çekip bırakmıştı.
"sor hadi sor"
"tamam o gece.."
"ay bayılacağım ama ne geceymiş arkadaş" diyerek odasındaki cama doğru yöneldiğinde başını gökyüzüne kaldırmıştı. Şuan bir meteor falan düşse gerçekten de çok memnun olabilirdi. Depremde kabulüydü ama bir şey olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuğum için
Fiction généraleGenç adamın tek suçu aşık olmaktı belki de kimbilir. Delicesine sevdiği kadından bir çocuğunun olmasını istemek ise en doğal hakkıydı. Peki, genç adam ne kadar seviliyordu. Selim İnan'ın çok güzel giden hayatı bir anda tepetaklak olmuştu. Peki so...