Keyifli okumalar (:
Şebnem duydukları karşısında şok olsa da kendini toparlayıp odaya girerek Ceylin'e kremi sürüp rahatlatmış ve Ceylin'in gülücükler saçmasını izliyordur.. Şebnem ve Selim onunla biraz oynamak için yanına oturmuşlar bir süre sonra da Ceylin bir eli babasında bir eli şebnem de uyuyakalmıştır.
S: uyudu bizimki
Ş: ne güzel uyuyor.
S: melek gibi..
Ş: şey aşağıya inelim mi?
S: olur sen in geliyorum ben
Ş: tamam..
Şebnem aşağıya inerken her adımında olanları düşünüyordu.. Sanki dünyada ona ait bir an kalmamıştı.. istediği için yaptığı şeyler o kadar geçmişte kalmıştı ki.. Şimdi sorumlulukları vardı bambaşka.. Merve vardı.. Henüz nerede ne okuyacağı bile belli olmayan Merve.. Bir kez daha düşündü acaba anneleri hayatta olsa daha mı değişik olurdu her şey.. Canı yanar mıydı bu kadar..
A: uyudu mu?
Almilla'nın sorusuyla daldığı derin düşüncelerden de sıyrılmıştı Şebnem. Arkadaşına baktı.. kendisini ateşe attı belki de ve şebnem bir kere bile teşekkür etmediğini fark etmişti o an. Adımlarını hızlandırarak arkadaşına sarıldı sıkıca..
A: iyi misin?
Ş: iyiyim. Sen varsın nasıl kötü olayım.. En zor anımda yanımdasın.. Tam düşüyorum bu sefer bitti diyorum sen çıkıyorsun bir yerden..
A: tatlım, senin düşmene hiçbir zaman izin vermem. Ayrıca düşeceksek de birlikte düşeceğiz. Canımız birlikte yanacak tamam mı?
İkimizinde anne acısı vardı aslında.. Ben benimkini kaybetmiştim evet ama Almilla onun gidişini görmüştü.. Nasıl da ağlamıştı o gün.. O ağlayınca bende ağlamıştım.. annem ikimizi de teselli etmiş ben yanındayım demişti Almilla'ya. Ama hayat işte onu da almıştı bizden.. Ama biliyordum ki kendi isteği değildi annemin gidişi ama Almilla'm o belki de daha çok acı çekti..
Ş: iyi ki varsın seni çok seviyorum dostum...
A: bende seni çok seviyorum..
Ö: şey bu anı bozmak istemezdim ama
Z: biz acıktık
Ş: tamam hazırlayalım mı bişiler?
A: pizza söylesek
Z: süper
Ş: iyi tamam
A: ben hallediyorum..
S: neyi hallediyorsunuz?
Ş: acıkmışlar da
S: bende acıkmıştım..
A: tamam söylüyorum o zaman ben dışarıdakilere
Ş: tamam canım..
****
Ö: ohh valla yaşasın yemek yemek
S: doydun sonunda
Ş: valla ne doymaz biriymişsin sen
Ö: siz doydunuz mu?
Ş: evet
S: evet
A: su içecek yerim bile yok
Z: aynen nefesi zor alıyorum
Ö: benim çok yemem kimseye zarar vermemiş demek ki
S: oyyy bu adamın uzatarak anlatması bişileri..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuğum için
Aktuelle LiteraturGenç adamın tek suçu aşık olmaktı belki de kimbilir. Delicesine sevdiği kadından bir çocuğunun olmasını istemek ise en doğal hakkıydı. Peki, genç adam ne kadar seviliyordu. Selim İnan'ın çok güzel giden hayatı bir anda tepetaklak olmuştu. Peki so...