Keyifli okumalar (:
Bölüm Şarkısı : Mehmet Erdem- Haydi Gel Gidelim
"B-bahar"
"Şey abi biz kapıyı açmaya çalışıyorduk da işte böyle neyse hadi Zeynep, Merve gidelim biz"
"Ya özgür abi ama şu manzarayı izleseydik bi"
"Hadi tarla faresi hadi"
"Ya sen nasıl birisin bununla arkadaş olduğunuz söylemiştin sadece"
"Bahar bi sakin olur musun?"
"Olamam sakin falan yazıklar olsun sana" diyerek odadan çıkmıştı. Şebnem bunun üzerine kendini yatağa bırakarak başını ellerinin arasına almıştı. Selim bir an Bahar'ın peşinden bakakalsa da Şebnem'i öyle görünce önünde diz çöktü.
"Ş-şebnem"
"Olmamalıydı Selim bu şey olmamalıydı."
"Ama oldu.. .Şebnem bir bakar mısın bana"
"Baharın peşinden git selim"
"Sen bi bana bak önce"
"Ne ya niye"
"Şebnem" sesi oldukça boğuk ve kısık çıkmıştı. Şebnem'in yüzünü avucunun içine alırken baş parmağı Şebnem'in dudağında gezintiye çıkmıştı bile.. "ahh ben bu dudakları nasıl unuttum"
"Ya selim"
" Bak bunun sonucu ne olursa olsun kaybeden biz olmayacağız"
"Git selim lütfen"
"Gitmeyeceğim"
"Selim"
"Şebnem" sesin geldiği yöne baktığında karşısında Gökhan'ı görmüştü. Bir anda yataktan kalktığında Selim ile dip dibe gelmişti. Bir adım yana atarak kurtulmuştu Selim'den.
"Sen bu adamla öpüştün mü?"
"S-sen.." devamını getiremedi şebnem ne diyecekti ki. Nereden biliyorsun mu? Tüy dikerdi bu cümle sadece olanlara..
"Bahar söyledi. Sizi öpüşürken görmüş. Doğru mu?"
"Evet, doğru" Şebnem bi anda sinirle Selim'e baktığında duyduğu şeye inanamadı ve şuan hayatı daha da karmaşık bir hal alıyordu.
"Bunu sen bile söyleyemiyorsun. Daha sevgili olalı bir gün olmadı Şebnem! Neden yaptın?"
"Gökhan ben.." Şebnem tam açıklama yapmaya başlayacaktı ki Ceylin ağlamaya başlamıştı. Şebnem bir anda adımını Ceylin'e doğru atınca Gökhan bağırmıştı bu sefer
"Bırak şu lanet olası bebeği soruma cevap ver"
Zaten sonrası Gökhan için karanlık olmuştu. Selim kızı için kurulan bu cümleye sinirlenmiş Gökhan'a hızla giderek suratının ortasına bir tane yumruğu yerleştirmişti bile.Şebnem ayırmayı istese de sanki etini koparıyorlarmış gibi ağlayan Ceylin'e kıyamadı ve onu kucağına alarak Özgür'e seslendi. Özgür gelince ikisini ayırsa da Gökhan tehditler savurarak gitmişti. Şebnem arkadan görünen Zeynep ve Merve'yi görünce yanına çağırdı.
"Gelin buraya"
"Şey şebnem abla benim aşağıda işim var"
"Benimde abla zeynep'e yardım etmem gerek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuğum için
General FictionGenç adamın tek suçu aşık olmaktı belki de kimbilir. Delicesine sevdiği kadından bir çocuğunun olmasını istemek ise en doğal hakkıydı. Peki, genç adam ne kadar seviliyordu. Selim İnan'ın çok güzel giden hayatı bir anda tepetaklak olmuştu. Peki so...