41. Bölüme özel uzun bir bölüm geldi (:
Beğenmeniz dileğiyle..
Bu arada bütün hikayelere yeni bölümler gelmiştir. Baya beklettim sizi ama umarım değer beklediğinize öpüyorum sizleri kocaman (:
keyifli okumalar (:
"şeb.. aa burada bomba mı patladı böyle ne bu hal"
"yok bomba değil de... Ya Almilla bu belgeleri ne yapıyoruz biz"
Şebnem artık işle daha çok ilgili olmaya karar verdiği için odasında bulunan dosyaları incelemeye başlamış ama hiçbir şey düşündüğü gibi gitmemiş her şey karmakarışık geliyordur gözüne. Az önce açtığı bir dosyadan eline aldığı bir kağıdı evirip çevirirken kapıda beliren Almilla imdadına yetişmiş oldu.
"Şimdi o elindeki kağıdı usulca masaya bırak ve uzaklaş oradan şebnem"
"Ya öğrenmek istiyorum"
"Tamam, ama böyle olmaz ki kardeşim sen baya baya olay çıkarmışsın acemi dedektifler gibisin"
"ömründe kaç dedektif gördün acaba"
"Özgür ile evliyim canım o da kendi çapında dedektif"
"Giderek büyütüyor ve de"
"nasıl be"
"Ee maşallah baya göbek yaptı çapı büyüyor giderek"
"Hıh sen kendi çapına bak"
"benimkinin içinde bebek var hem de iki tane"
"ya ben beklemekten ağaç oldum ama"
"Selim"
Şebnem şaşkınca kapıdan giren kocasına baktığında sabah takım elbise ile gönderdiği kocasını gayet spor kıyafetli haline bakarken Almilla da yavaştan odadan ayrılmıştır Selim'in kızgın bakışları eşliğinde.
"Hadi çıkıyoruz"
"anlamadım nereye gidiyoruz"
"sorma soru gidiyoruz"
"Söylemezsen gelmem"
"Şebnem, bana güvenir misin"?
"söyle güvencem"
"sen bilirsin"
Selim iki adımda yanına vardığı karısını kucağına alarak hızla kreşten çıkarıp arabaya oturtmuş sonra da kendi de şoför tarafına geçerek yola çıkmışlardır.
"uzak mı gideceğimiz yer"
"biraz"
"ben acıktım"
"yemek saatiniz yeni bitti sende toksun zaten"
"yemedim belki ben ayrıca 3 canlıyım ben!"
Selim bir anda gülmeye başlayınca Şebnem ellerini göğsünde birleştirip kafasını cama çevirerek yanındaki adamı umursamamaya çalışmıştı ama Selim'in kahkahası buna izin vermiyordu.
"Ya neye gülüyorsun bu kadar"
"üç canlıyım dedin ya"
"komik mi?"
"Değil mi?"
"Değil!" şebnem elini karnına götürerek son günlerde yaptığı şeyi yeniden yapmaya başlamıştı. Bebekleriyle konuşmak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuğum için
General FictionGenç adamın tek suçu aşık olmaktı belki de kimbilir. Delicesine sevdiği kadından bir çocuğunun olmasını istemek ise en doğal hakkıydı. Peki, genç adam ne kadar seviliyordu. Selim İnan'ın çok güzel giden hayatı bir anda tepetaklak olmuştu. Peki so...