Keyifli okumalar (:
Bölüm Şarkısı: Şebnem Ferah- Sil Baştan
"selam"
"selam"
Selim karşısında bembeyaz elbisesi hafif çıkmış karnıyla mahcup bir şekilde duran karısına baktığında içinden sıkıca sarılıp doyasıya öpmek geçti ama psikolog şuan için yakınlaşmamanın şebnem için iyi olacağını söylemişti. Karısının iyiliği söz konusu olmasa onu kimse durduramazdı şuan ama...
Şebnem ise Almilla'nın yönlendirmesiyle salona geçmiş ardından da Selim, Özgür girmişti herkes oturunca şebnem birinin kendisini kendisine anlatmasını bekliyordu..
"ilk ben mi başlasam"
"sevinirim almilla"
Almilla'yı hatırlıyordu. Daha doğrusu üniversite'ye kadar olan bilgiler vardı aklında ama sonrası tamamen karanlıktı onun için ve 3 aylık bir süre de tanıdık hiçbir yüz görememiş üstüne üstük Almilla'nın ve diğer bütün ailesinin de öldürüldüğü söylenmişti kendisine.. Tek başına kocasıyla kaldığı ve saklanmak zorunda olduklarını öğütlenmişti... Şuan kendisine söylenen onca yalandan sonra Almilla'nın dilinden dökülecek doğruları merakla bekliyordu.
"şimdi off nereden başlanır ki"
"ben bir şey sormak istiyorum"
"evet canım"
"bebeğimin babası o mu" kaşlarıyla Selim'i işaret ettiğinde Almilla, Şebnem'in ellerini kavrayarak güven vermek istedi. Küçük bir tebessüm göndererek başıyla onayladı gelen soruyu.
"evet Selim, aynı zaman senin kocan oluyor canım. Yaklaşık olarak 2 yıllık bir evlilik sizinki"
"Şey severek mi evlendik"
"hem de çok sevdiniz birbirinizi dostum"
"anladım"
"başka ne anlatabilirim. Burası bizim evimiz ve sizin de bizden çok da uzak olmayan bir eviniz var canım"
"Merve peki?"
"ayy o da üniversite okuyor. Senin gibi okul öncesi... Ama sen hazır olana kadar karşılaşmanızı istemedik"
"görmek istiyorum"
"mesaj atayım gelsin o zaman"
"teşekkür ederim. Şey bir de benim başka çocuğum var mı?"
"var canım minicik bir kızın var adı Ceylin bir de oğlun Ömer var"
"yani iki çocuğum ve yolda bir bebeğim mi var? Ama biz yani 2 yıllık evli değil miyiz"?
"kızın beyni şimdi infilak edecek karıştı ortalık"
"sen kimsin bu arada"
"ben mi özgür canım ben"
"Selim'in en yakın arkadaşı, sizde çok yakınsınız aynı zaman da benim kocam"
"nasıl yani siz mi evlisiniz? Sen ve özgür ikiniz..."
"evet canım"
"aha beğenemedi yenge"
" yani senin her zaman daha uzun boylu ve yapılı biriyle evleneceğini düşünmüştüm özgür bu tanımın baya dışında"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuğum için
Fiksi UmumGenç adamın tek suçu aşık olmaktı belki de kimbilir. Delicesine sevdiği kadından bir çocuğunun olmasını istemek ise en doğal hakkıydı. Peki, genç adam ne kadar seviliyordu. Selim İnan'ın çok güzel giden hayatı bir anda tepetaklak olmuştu. Peki so...