Ç.i-39

2.6K 135 31
                                    

Yeni bölüm sizlerle (: 

Keyifli okumalar efendim (:

Bölüm Şarkısı: Gökhan Tepe- Teşekkür ederim

"Evettt parti için hazır mıyız?"

Şebnem, kahvaltı masasında kızlarla ve çocuklarıyla otururken çıkagelen Özgür söylediği cümle ile kolları ve bacakları yana doğru açık yüzünde otuz iki diş sırıtarak bakarken, Şebnem ağzı açık elinde çatal öylece Özgür'e bakıyordu.

"Ben daha esniyorum Özgür abi yaaaa"

"kalk mervecğim kendine gel neden? Çünkü bugün bir yılı bitiriyoruz"

"Hayır ben bitirmek istemiyorum belki bana sordunuz mu?"

"Al birini vur ötekine. Zeynepciğim sen bun merve ile çok takılma bak bozuldun işte!"

"senin gözlerine japon yapıştırıcısı sürerim ironi olarak dolanırsın ortalıkta özgür abi!" Özgür bu cümleyi kuran Merve'nin yüzünde en ufak bir şaka belirtisi arasa da bulamayınca boğazını temizleyerek açık olan bacaklarını kapatıp usulca masadaki boş sandalyelerden birine oturmuştu.

"selim olsaydı böyle olmazdı"

"Özgür! Neyin peşindesin"

"Neyin peşinde olacağım yenge eğlenelim diyorum birlikte ama ezikliyorsunuz beni siz hep, tehditte ediyorsunuz. Yazık bana ama"

"Küçük emrah gibi bakma özgür! Parti falan istemediğimi söyledim ben"

"Yaaa sinir etme beni şebnem. Hamilesin diye bir şey demedim ama yapacağız. Selim'le de canlı bağlantı yaparız"

"oleyyy babama baylancaz"

"kızım sen kahvaltını yapar mısın?"

"ama babamı ösledim ben"

"birkaç güne gelecek ya abiciğim"

"Hemen gelsin"

"para kazanıyor babanız amcacığım gelemez hemen. Neyse ne diyorduk he hazırlanın partileyeceğiz"

"Parti istemiyorum gelmem ben!"

"Hafızan addaaa gitti anladık da eğlence ruhunun cenazesi ne zamandı kaçırmışız biz? YENİ YIL PARTİSİ yapılacak diyorsam yapılacak! Özgür'üm ben ruhumu daraltmayın!

" Almilla kocana bir şey der misin"?

"Diyemem valla şebnem bu yıl çok kötü geçti neredeyse o yüzden eğlence olmalı"

"offf ama ya"

"ee hadi o zaman akşamüzeri alacağım"

"çocuklar ne olacak"

"onlar da dedeleriyle vakit geçirecekler"

"banane yaa bende gelcem sizinle"

"bende gelmek istiyorum"

"Al özgür efendi var mı bir açıklaman?"

"Var tabi.. tamam o zaman sizde gelin"

"neee!" şebnem bir anda yüksek sesle bağırınca çocuklar gülüşerek odalarına kaçmış ardından da kızlar gitmişti. Salonda sadece özgür, almilla ve şebnem kalınca özgür usul usul geriye doğru gitmeye başlamıştı.

Çocuğum içinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin