Keyifli okumalar (:
"Selim"
Şebnem yorgun olduğu her halinden belli kocasının yüzüne bakarken aklından geçen kötü düşünceleri de kovmaya çalışıyordu. Belki sonu mutlu biten bir yorgunluk halidir umuduyla kısık bir sesle "Ömer" dediğinde selim kendini koltuğa bırakmıştı bile.
"Hani her gecenin sonu sabahtır sözü var ya"
"Selim ömer diyorum"
"Ha işte bizim gecemiz daha bitmedi şebnem"
"ne demek bu? ömer nerede?"
"Ailesi pek sevgi dolu ömer'e karşı almak istiyorlar"
"Yok mu çıkar yolu bir şey"
"Bilmiyorum avukat belgeleri inceliyor yasalar falan işte"
"Başlatma yasalara Selim!" Sinirle ayağa kalktığında Selim'in karşısına dikilmişti. "Koskoca inanlar her şeyi yapıyor da bir bunda mı beceriksiz çıktı"
"biz yasaları çiğnemedik hiç Şebnem"
"öyle mi Ardayı kaçırıp dövmeniz yasaldı yani"
"o pisliğin adını ağzına alma şebnem" o da artık ayağa kalkmış karşısında kendisine diklenen karısına bakıyordu. " hem sen nereden biliyorsun onu"
"bana geçmişimi anlatan tek insan sen değilsin"
"anlatan tamamını anlattı mı bari? neden onu o hale getirdiğimizi de biliyor musun"?
"ne önemi var"
"ne demek ne önemi var Şebnem"
"Benim için sebebi önemli değil demek"
"Şebnem zor bir gece geçirdim zaten mümkünse duş alıp çıkacağım izninle"
Selim tam arkasını dönmüş gidiyordu ki şebnem susmaya niyeti olmadığını açıkça dile getirince olduğu yerde kalmıştı.
"O benim oğlum. Onu bana ne pahasına olursa olsun getir Selim yoksa..."
Selim sonunda tehdit sezdiği bu cümleyi duyunca Şebnem'in gözlerini görmek istedi. Ama karşısında başı başka yöne dönmüş karısını görünce merakını dile getirmekten çekinmemişti.
"yoksa ne şebnem?"
"yok bir şey"
"söyle devamını getir boşta kaldı tehdit kısmı"
"ben seni tehdit etmiyorum"
"o cümlenin nasıl bir devamı olduğunu bence ikimizde biliyoruz şebnem"
"biliyorsan sorma"
"gidecek misin?"
"Çocuklarım için buradayım Selim onlar olmazsa bende giderim evet!"
Cümlesi bitince öyle bir bakış atmıştı ki olduğu yerde bütün vücudunun buz kestiğini hissetmişti Selim. Ağzını açıp bir şeyler söylemek istese de ne beyni ne dili şuan ona hizmet etmiyormuş gibiydi. En iyisi çekip gitmek diye düşündüğü için merdivenleri ikişer ikişer çıkmış banyoya atmıştı kendini.
Şebnem ise söylediği cümlenin ağırlığını yeni fark etmişti ki az önce kalktığı yere geri oturup başını ellerinin arasına alarak kendine kızıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuğum için
General FictionGenç adamın tek suçu aşık olmaktı belki de kimbilir. Delicesine sevdiği kadından bir çocuğunun olmasını istemek ise en doğal hakkıydı. Peki, genç adam ne kadar seviliyordu. Selim İnan'ın çok güzel giden hayatı bir anda tepetaklak olmuştu. Peki so...