Ç.İ-19

3.8K 167 19
                                    

 Keyifli  okumalar (:

Bölüm şarkısı- Düet şarkısı: Teoman-İrem Candar : Bana öyle bakma

  Öyle uzaktan seviyorum seni;

Sana söylemek istediğim her kelimeyi,

Dilimde parçalayarak seviyorum.

Damla damla dökülürken kelimelerim,

Masum beyaz bir kağıtta seviyorum.


"tanıştırayım sizleri bu hanımefendi sevgilim, Bahar"

Şebnem duyduğu cümle ile yerin ayaklarının altından kaydığını hissetmişti. Kulaklarına inanamıyordu. Gözleri dolmuştu. Bir anda elinde hissettiği sıcaklık ile başını aşağıya eğdiğinde Almilla'nın elini tuttuğunu fark etti.

"Şimdi değil dostum. Eve gidince bağır çağır yık her yeri ama şimdi sakin ol"

Almilla'nın fısıltıyla kulağıma söylediği bu sözler sonunda ona tebessüm etmiştim. Az önce kulağım her sesi sıfırlamışken bir anda müzik sesi yeniden dolmaya başladı kulağıma.. Derin bir nefes alıp olanları hızlıca analiz ettiğimde Bahar'ın gülümseyerek elini bana doğru uzattığını görmüştüm. Belli ki herkesle tanışmış sıra bana gelmişti. Şuan en son istediğim şey Selim'in sevgilisiyle tensel bir temasımın olmasıydı diye iç geçirirken duyduğumuz bir ses ile herkes kapıya dönmüştü benimle birlikte..

"aykım"

Sesin geldiği yöne bakınca bir anda elindeki her şeyi bırakıp açık bir alana geçti şebnem. Çünkü az önce "aykım" diye haykıran kişi 4 yaşındaki Ömer'den başkası değildi. Kollarını iki yana açtığında Ömer de koşarak şebneme sarılmıştı.

"çok ösledim seni"

"bende özledim seni" 

Şebnem yanağına kocaman öpücük kondurduğunda gülmeye başlamıştı Ömer.

" vay vay ömer efendi"

"almiya"

"nasılsın bir tanem"

"iyiyim yakıyıklı olmakla uyraşıyorum zor biliyor musun?"

Bazı harfleri söyleyemeyen Ömer son kurduğu cümlesiyle herkesi güldürmüştü. Şebnem işaretiyle müziğin devam etmesini sağlarken Ömer'i kucağından indirmeden oturdukları masaya getirmişti sırada gelen Ömer'in bakıcısı Damla ile de görüştükten sonra herkesin ilgilendiği Ömer'e geri dönmüştü.

"kim bu yakışıklı" 

Bu soruyu da bu soruya cevap vermeyi de sevmiyordu şebnem. Ama şuan ayrı sevmiyordu çünkü soru Bahar'dan gelmişti.

" benim aşkım" demişti en güzel gülümsemesiyle"

"evet ben onun aykıyım"

"tanıştığımıza memnun oldum o zaman delikanlı" 

Selim Ömer'e gülümsediğinde Ömer hemen kucağımdan inip Selim'in yanına gitmişti.

"ne oldu küçük bey"

"bu bebek mi?"

"evet, benim kızım"

"bakabilir miyim?"

Çocuğum içinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin