3.kapitola

1.3K 39 7
                                    

,,Mami kde mám mobil?"

,,Máš ho dole v obýváku."

,,A nabíječku?"

,,Na stole v kuchyni."


Šla jsem pomalu ze schodů, neměla jsem ponožky a měla jsem neskutečně zpocený chodidla. Potom jsem slyšela jak mi mobil zvoní a tak jsem se chtěla rozeběhnout, zpocenýma chodidlama jsem šlápla na kluzký schody a sjela jsem je po zadku. Au, budu tam mít modřinu, super. Zvedla jsem se a běžela jsem ten mobil zvednout. Volala mi Gabča a chtěla vědět, jestli s ní budu chtít jít ven. Řekla jsem že jo, ale že mám bolavý zadek, takže bude muset počkat trochu déle, než obvykle. Uchechtla se a pak to típla. Šla jsem šnečím tempem do mého pokoje, tentokrát jsem si dávala pozor na schody, došla jsem do pokoje, oblékla se a pak jsem se namalovala. Šla jsem dolů, obula jsem si boty a šla jsem na zastávku. Za pár minut přijel autobus, kde seděla Gabča a já jsem si k ní přisedla. Jely jsme do města nakupovat. 


,,Teri?"

,,No?"

,,Tak co je novýho?"

,,No, mám takový menší problém, já jsem,.."

,,Jaký problém?"

,,Jela jsem za Martinem, natočili jsme tam to video a večer jsme šli na jeho zahradu, tam jsme  si lehli na trávu a pozorovali jsme hvězdy. Bylo ticho, nikdo nic neříkal a pak se mě zeptal: ,,Teri, baví tě ty videa  se mnou?" Potom se na mě otočil a usmál se. Já ale udělám vždy chybu, když se na mě usměje, otočím se. Neodpověděla jsem mu a řekla jsem že by bylo na čase, kdyby jsme šli spát.I když jsem vůbec unavená nebyla,.."

Gabča pozorně poslouchala a prožívala to se mnou. Měla slzy v očích a pak mě objala a pošeptala mi do ucha: ,,Ty ho miluješ."

Ihned jsem se od ní odtrhla a řekla že se zbláznila, že k němu nic necítím.


,,Teri, no tak si to přiznej!"

,,Prosim tě! Za co mě bude mít? Se Zdendou jsme se rozešli a hned bych si měla začínat s Martinem? Ty ten důvod víš, proč jsme se rozešli, já a Zdenda. Takže se mnou a Martinem by to dopadlo úplně stejně!"

,,Kecy."

,,To si myslíš ty, nechci tu mluvit ani o jednom."


Autobus zastavil a my jsme vyšly. Šli jsme tři kilometry a pak jsme si sedly na lavičku. 


,,Promiň. Ale prostě ho nemiluju. Jenom mám prostě divný pocit pokaždý, když ho vidím.Ale říkám ti, že to nic neznamená."

,,Teri mysli si co chceš, ale lžeš si sama sobě a ty to moc dobře víš."

,,Myslíš že bych se do něho zamilovala? on mě nechce. Chce tebe."

,,Cože?"

,,Minule mi to psal do zpráv, asi před měsícem."

,,Ale na to zapomeň! Já ho nechci. Di k němu a řekni mu to, netrap se a prostě to ze sebe vymáčkni, uleví se ti."


Ukončily jsme debatu o Martinovi a šli jsme nakupovat. Pro tentokrát jsem si Martina vymazala z hlavy. Vstoupily jsme do krámu a hnedka jsme se s Gabčou rozeběhly do C&A. Potom jsme obě měli hlad a tak jsem si řekla, že by jsme si mohli dát čínský nudle. 


Večer:


,,Mami jsem doma!"

,,Čus."


Běžela jsem nahoru do pokoje, hupla na postel a pustila si seriál Jak jsem poznal vaši matku. Úžasný seriál.  Zapla jsem si notebook a zeptala jsem se na facebooku fanoušků, jestli by nechtěli nové video. Psali že by chtěli Čaj s Teri, ale tento měsíc už Čaj s Teri vyšel. Pak jsem narazila na Anetku, která psala že by ode mně chtěla vidět video s líčením. Říkal jsem si že to už nevyšlo dost dlouho a tak jsem zapla zrcadlovky a začala točit. Řeknu Vám, že tohle video bylo pěkné, udělala jsem líčení ve stylu zimy. Koupila jsem si asi měsíc zpátky Elsu z Ledového království. Tak jsem si na tvář namalovala pár vloček, potom jsem to obtáhla modrou tužkou na oči a vzala jsem si na sebe Elsy paruku a kostým. Hotovo.


Po natáčení jsem se šla vykoupat. Svlékla jsem se, vlezla do vany a napouštěla jsem vařicí vodu. Lehla jsem si a zavřela jsem oči. Nepřemýšlela jsem nad ničím, protože jsem věděla, že kdybych o něčem měla přemýšlet, byl by to Martin. Za chvíli jsem otevřela oči a vypla vodu. Vzala jsem do ruky šampón a potom mýdlo. Nalila jsem si šampón na hlavu a pak mýdlo na tělo. Umyla jsem se, znovu jsem si lehla a zavřela oči, tentokrát se ale nedalo myslet na nic. Musela jsem myslet na Martina. Na ten jeho proradný úsměv a přemýšlela jsem o tom, jak by to dopadlo, kdyby se to dozvěděl, to že k němu něco cítím. Gabča měla pravdu, lžu si sama sobě. 


P.S.: Tímto zdravím svou paní učitelku na český jazyk. Omlouvám se za chyby.Vaše Pája


Teri BlitzenKde žijí příběhy. Začni objevovat