19. kapitola

456 21 5
                                    

,,(5y + 9a) × (2y - 2a) Kolik to je? Hodanová?"

Koukla jsem se na učitelku a vůbec jsem neměla tušení, o čem mluví. Pak jsem se podívala na tabuli a hned jsem věděla výsledek.

,,Ehm, je to 10y - 10ay + 18ay -18a)

,,Máš to dobře, příště to ale půjdeš vypočítat k tabuli."

Jasně jasně. Tento den je nejhorší ze všech. Petr mi ráno napsal: ,,Jak si se vyspala?" a já jsem mu neodepsala. Ve škole mi to vyčítal a já bych ho nejradši ignorovala, ale nemohla jsem. Prostě jsem se vymluvila, že jsem hledala mobil už večer, ale nenašla jsem ho, přitom jsem ho měla v kapse, takže po zbytek školního dne jsem nemohla vytáhnout mobil.

,,Teri, co děláš po škole?" řekl Kovy.

,,Ty se mnou mluvíš? Ne, nebudu hnusná. Nevím, chtěla bych se někam projet nebo tak."

,,A mohl bych tě někam vzít?"

,,Myslíš jako,.."

,,Jako do restaurace, nebo do kavárny, kam by si chtěla.."

,,Aha. No nejsem proti. Ale mám čas až od tří."

,,No tak já tě pak vyzvednu."

Martin:,,Teri já jsem se s ní rozešel."

,,Martine? Ty se mnou taky mluvíš? Co s Vámi je?"

,,Rozešel. Kvůli jedný krásný, talentovaný, slavný, báječný holce."

,,Hm, tak to ti přeju."

,,Nezeptáš se, do koho jsem zamilovaný?"

,,Ne, nemám čas, jdu s Kovym, nazdar."

,,Ty a Kovy?" zarazil se.

,,Neboj se, nic s ním nemám. Nemůžete mě všichni přestat řešit? Taky jsem neřešila tebe s Gabrielou. Už musím, tak mě prosím tě, nech jít."

,,Ta talentovaná, krásná holka, jsi ty."

,,Ale já chodím s Petrem." zarazili jsme se. Nevěřila jsem tomu, že jsem to opravdu řekla. Po mé levici stál Kovy a na proti mě Martin. Oba to slyšeli. Takhle to nemělo být.

,,Ty chodíš s Petrem?" řekli oba.

,,Jo. A teď už jdu." vzala jsem Kovyho za triko a šli jsme do třídy.

Ve třídě:

,,Takže ty a Petr?"

,,Ne. Jen jsem si to vymyslela. Nechci Martina, ale on mě jo, sám si to slyšel."

,,Aha. To se mi ulevilo. No hele, dnešní výlet zrušim. Uvědomil jsem si, že musím natočit video."

,,Aha, ehm, fajn. Jak chceš."

Doma:

Sms od Petra: ,,Nechceš si zajít na pizzu?"

,,Tak jo. Musím ti něco říct."

,,To i ja tobě. Fajn, za chvíli jsem u tebe miláčku."

Miláčku?

Teri BlitzenKde žijí příběhy. Začni objevovat