J E D U D O NEW YORKU!!
SMS od Jonáše: ,,Jsem před barákem."
Ne! Už je 6:28! To nestíháme na letiště! Jsem to ale blázen a to nemám ještě ani sbaleno. Vstala jsem, běžela dolů a otevřela mu.
,,Ahoj, Jonáši musíš mi pomoct s balením." zasmála jsem se.
,,Terino já tě zabiju!"
Běželi jsme nahoru, za mnou hned Jonáš. Snad to stíháme.
Jonáš mi vzal kufr, otevřel mou obrovskou bílou skříň a řekl, ať si do ní dám věci na sebe. Běžela jsem k té skříni a vyndala jsem si hromádku s stričkami. Samozdřejmě, že jsem v té hromádce měla jen černé, bílé a nebo tmavě modré trička, žádná jiná barva tam nebyla. Hodila jsem je do kufru a šla jsem si vzít nějaké kalhoty. Třeba legíny, tepláky a nějaký džíny. Ty jsem také hodila do kufru. Po té jsem šla do přihrádky se spodním prádlem a ty jsem také hodila do kufru. Mezi tím, co mi Jonáš házel do kufru líčení a pod., jsem se převlékla do slušného oblečení. Bílé tílko, černé legíny a černý svetřík, šla jsem si vyčistit zuby, učesat se, nalíčila jsem se a šla spátky za Jonášem. Do kufru jsem si neště dala nějaké krémy a hlavně foťák, nabíkečku a notebook. Do malé taštičky jsem si hodila iPhone a vyrazili jsme.
,,Ahoj mami!"
,,Ahoj. Teri, pojď sem, dělej."
,,Co je?" šla jsem k ní.
,,Tady máš ještě ode mě a od taťky peníze. Až budeš ubytovaná tak mi zavolej. Pa."
,,Díky," peníze jsem si dala do kapsy ,,Ahoj."
Jeli jsme na letiště, nastoupili jsme do letadla a chvíli jsme čekali, než všichni lidi nastoupí. Seděli jsme vedle sebe a bylo to takové divné, cítila jsem mezi námi pouto, prostě mě to k Jonášovi nějak táhlo. Zavřela jsem oči, opřela si hlavu o sedadlo a najednou jsem uslyšela: ,,Startujeme,..."
Lidičky! Píšu nový příběh, je to o holce, která nemá dost dobrý život, zamiluje se do kluka, který ale začne brát drogy, jak to dopadne? Nechte se překvapit! Prosím koukněte se na ten příběh, byla bych moc ráda:)
Příběh se jmenuje: Forever
Vaše Prauvz_13:)
ČTEŠ
Teri Blitzen
FanfictionNení to podle skutečné události! :) Vystupují tam hlavně YouTubeři. Příběhy by měli vycházet pravidelně, v pondělí, ve středu a v sobotu. (A když se mi bude chtít, tak za týden toho vydám víc.) Pokud by příběh vydán nebyl, tak mi nejde internet neb...