14.kapitola

661 29 8
                                    

A je to tu, máme ve škole týden prázdnin plus dva víkendy! Konečně si dám od všeho aspoň na pár dní oddych. Tento týden si chci užít, na nic nemyslet, relaxovat...


,,Teri? Pojedeme do New Yorku?" řekla mamka.

,,Jako na ten týden? A kde na to vezmeme prachy? Vždyť jsme byli o prázdninách ne?"

,,No já tu čtu, že pokud bude mít osoba, v našem případě ty, nejvíc liků na dané fotce, vyhraje zadarmo dvě letenky do New Yorku."

,,Jo, ale to si moc fandíme, kdy odjíždí?"

,,No, zítra."

,,To nestihnu mami, to nedám."

,,Ale dáš. Nejvíc like je tu, počkej podívám se. Ta holka, která je na žebříčku první má tisíc like, to by si dala ne?"

,,Já a ty jsme tam byly už tisíckrát. Chápu, že tam chceš, ale přijde mi to vůči ostatním lidem nespravedlivý. Chápeš? Třeba tam ta holčina nebyla a chce se tam podívat."

,,Jojo, ale můžeme to taky udělat jinak ne?"

,,Jak to jako myslíš?"

,,No, ta holčina dostane dva lístky a chce tam jet sama, tady to má v popisku. Takže by si s ní mohla letět ty ne?"

,,Prosim?"

,,No bydlí od nás pár kilometrů, asi dvacet. Domluvila by ses s ní, možná je to tvá faninka."

,,I kdyby, tak já jí moc na starosti nechci. Né že by jsem si to tam neužila, ale kdyby se jí něco stalo tak bych za to ručila já."

,,Ježiši Teri, tak musíš být prostě aspoň pro jednou opatrná ne?"

,,Má tam v popisku telefonní číslo?"

,,Ty jí chceš snad zavolat?"

,,Tak domluvíme se snad předem ne?"

,,Už ti to vytáčím."

,,Ne!" přerušila jsem jí.

,,Co ne?"

,,Já nemůžu, mami něco jsem slíbila Kovymu." (Chtěla jsem, aby se v mém příběhu Kovy bral jako Karel, protože se tak jmenuje, ale bude to normálně Kovy, takže mi prosím nepište, že je to blbý :):D)

,,A co?"

,,Že, s ním půjdu na ten Halloween, už jsem mu to jednou odmítla, nemůžu mu to udělat. Hele, můžeme jet příští rok ne?"

,,Tak oslavte Halloween v New Yorku ne?"

,,Blázníš? I když.." pauza ,,dej mi notebook."


Najela jsem na stránky, kde se prodávají lístky do New Yorku a kde jsou různé slevy na lístky. Najela jsem na ty slevy a tam bylo, že když nás pojede více jak deset, že budeme mít lístky za polovinu. Wow, no to jsem si nemohla nechat jen tak pro sebe ne? I když.. Vůči Martinovi by to bylo nefér. Ale, pro jednu stranu, on se to dozvědět nemusí, nemusím kvůli němu mít všechny plány v háji, můžu si taky užívat ne? Jako on si užíval s Gabčou.



Teri BlitzenKde žijí příběhy. Začni objevovat