24. kapitola

366 19 7
                                    

Omlouvám se, že pár měsíců nic nevyšlo. Dala jsem si od Wattpadu na chvíli pauzu:) ..

...Koukala jsem na ty růže a myslela jsem si, že je to snad sen, ale nebyl. Přišel ke mě Kovy a řekl mi: ,,Snad si to s Petrem užiješ." a odešel. Teď jsem ztratila Petra z hlavy a šla jsem za Kovym.

,,No tak stůj!"

,,Co je, jdi si vzít ty růže."

,,Přestaň."

,,Ptoč si mi neřekla, že s ním chodíš? To to je tak těžký?"

,,Já s Petrem ale nechodim. Mysli si co chceš, ale nechci se hádat a už vůbec ne s Tebou, jdu do třídy, čau."

Doma:

Kamera jede, světla v pohodě, pozadí, no, ujde..

,,Ahoj všichni! Máme tu Čaj s Teri!"

-intro

,,Jak už jste si všimli, mám nové pozadí i nové intro a taky je lepší kvalita. To protože jsem si koupila nový notebook na stříhání videí, protože se mi tam ten rozbil. A také mám už konečně dodělaný pokoj, tak jak má být. Což znamená, že tento měsíc můžete očekávat RoomTour. Bude to jiný, než znáte od jiných YouTuberů. Chtěla bych si RoomTour udělat po svém. Už se na to docela těším,.." napila jsem se čaje.

Natáčení trvalo přesně čtyři hodiny a už se pomalu začalo stmívat. Seděla jsem na posteli, na sobě jsem měla notebook, vedle sebe mobil, čaj a Bonita. Editovala jsem video, aby vyšlo zítra hnedka po škole, ale bylo to tak vyčerpávající, že jsem chtěla vypnout počítač a jít spát. Najednou mi zabzučel mobil - Facebook. Co to zase bude za kravinu, pozvánka do hry? Otevřela jsem mobil a byla tam žádost o přátelství. Kluk jménem Honza. Podívala jsem se na jeho profil, ano, znám ho ze školy. Je to krásný kluk. Dokonce má na profilovce 1 320 liků! Wow.. Přijmula jsem mu tu žádost a chtěla jsem mu napsat, ale holka prostě první nepíše. A tak jsem čekala, jestli mi napíše, ale on mi nenapsal. Zahodila jsem mobil vedle mě na postel a šla znovu editovat to náročný video. Editovala jsem a editovala a pak mi znovu zabzučel mobil. Messenger. Honza mi napsal!

On: ,,Ahoj Teri."

Já: ,,Ahoj."

On: ,,Snad Tě neruším."

Já: ,,Nene, stejně se nudim."

On: ,,Aha, no a jak se vede?"

Já: ,,Jo jde to, co ty?"

On: ,,Výborně. Teda polední minuty."

Já: ,,Aha. Jak to?"

On: ,,Kdo by nebyl šťastný, když mu přijme Blitzen žádost o přátelství a ještě si s nim píše?"

Já: ,,Jo zakhle to je." usmála jsem se.

On: ,,Ne úplně. Víš Teri, vždycky jsem Ti chtěl napsat ale prostě jsem si myslel, že YouTuberka jako jsi Ty by mi v životě neodepsala. Ale Ty si se mnou píšeš. Asi sis všimla, že když Tě ve škole vidím tak sklopím hlavu. Stydim se,.. Doufám, že to neni trapný Ti to takhle psát přes messenger. Hlavně se s Tebou nechci bavit kvůli tomu, že jsi slavná, to ne, si prostě pěkná a simpatická holka."

No nevěděla jsem, co mu mam na tohle odpovědět, ale jedno jsem věděla, že je boží.

Teri BlitzenKde žijí příběhy. Začni objevovat