18. kapitola

559 21 6
                                    

,,Vidíte jak spí?," zasmál se: ,,no tak než se vzbudí tak jí půjdu udělat snídani."

,,Petře? Já si tu snídani udělám sama. Děkuju."

,,Ty víš, že jsem tě natáčel?"

,,Ano a doufám, že to smažeš."

,,Jo jenom sem chtěl už něco natočit."

,,A proč si mě nevzbudil? Kolik je hodin?"

,,Nevím nechal jsem tě spát. Je sedm hodin ráno."

Petr odstranil video z kamery a šel koupit rohlíky. Já jsem se mezi tím převlékla. Potom jsem si udělala culík, umyla se a sedla jsem si na Petrovo gauč. Tam jsem byla na mobilu do té doby, než přišel domů.

,,Jsem tu!"

,,Co si koupil?"

,,Rohlíky a kávu."

,,Dobře, mám to jít připravit?"

,,Ne, půjdu to udělat já. Nechci aby v mém bytě někdo něco dělal za mě, i když jsem líný člověk."

Už mě nebavilo sedět a nic nedělat, stoupla jsem si, nechala jsem si na stolku v obýváku mobil a šla jsem za Petrem. Petr akorát připravoval kávu.

,,Tak já tu snídani vezmu do obýváku, jo?"

,,Jo hned tam budu."

Po natáčení, v 10:00h.:

,,Už bych měla jít, ale díky za nabídku s videem. Moc mě to potěšilo."

,,Jojo, to mě taky."

,,Tak čau."

,,Teri? A nechtěla by si tu ještě chvíli zůstat? Víš já myslím jen jako hodinu nebo na oběd."

,,A mohla bych vařit?"

,,No, jak chceš."

Sedla jsem si vedle Petra a koukali jsem na film. Docela jsem se u toho bavila..

,,Jdu se napít, jo?

Když jsem vstávala, že se půjdu napít, zavolal mi Kovy. Teď!?

,,Petře, já už budu muset jít."

,,No dobře. Tak ahoj a ještě jednou dík."

,,Haló?"

,,Teri?"

,,No?"

,,Promiň, že jsem ti neodepisoval a nebral ti mobil."

,,Jo v pohodě."

,,No.."

,,A to mi voláš jen kvůli tomuhle?"

Típ, on mi to tipnul. Neskutečný, půjdu domů a odreaguju se.

Doma:

,,Ahoj všichni! Podle názvu videa už víte, že tohle video bude Vánoční. Nečekaně. Ale nebude to ani DIY ani Ask ani Čaj s Teri nebo něco takového. Mám sice ozdobený pokoj Vánočně, ale nebudu mluvit tak úplně o Vánocích."

Dojedla jsem si oplatku a šla jsem znovu točit.

,,Ti co nemají můj Snapchat ani Twitter, tak o dost přichází. Dávám tam informace, různé věci každý den a docela se dozvíte víc věcí, než z facebookové stránky nebo z YouTube. To je všechno co jsem Vám chtěla říct o sociálních sítích a teď k tomu, co jsem původně chtěla natočit.."

Asi po pěti hodinách jsem měla sucho v krku a vypla jsem video. Těch pět hodin musím sestříhat maximálně do patnácti minut, ale dnes to rozhodně stříhat nebudu. Jsem totálně vyřízená, nejradši bych si šla lehnout, ale to nemůžu.

,,Kdo mi zase píše!?"

Facebook, chat s Gabrielou:

Gabriela: ,,Teri? Ty si na mě pořád naštvaná kvůli tomu, že jsem měla něco s Martinem?"

Já: ,,Proč mi to píšeš? Hele jako ty a Martin už mě nezajímáte. Je mi to líto, byly jsme dobrý kámošky, ale prostě nás to omrzelo jak jednu, tak druhou. Jasně, že jsem byla naštvaná na Vás oba, ale teď mi je to fuk. Všechno je mi fuk. Všechno na mě poslední dobou padá, nikomu jsem to říkat nechtěla, ale všichni to na mě poznali. Prostě, bych byla radši, kdyby si mi nepsala a kdyby ses mě nevšímala. A to samí Martin."

Gabriela: ,,No, nevím co mám na to napsat. Ale jak chceš. Ahoj.."

Kromě tohoto příběhu jsem chtěla psát další. Byla bych moc ráda, kdyby jste se na to podívali. Prosím :) Ještě tam neni děj, Ale už to mám všechno promyšlený a bude to hodně dojemný. ----> příběh ---> život ze dvou stran

Teri BlitzenKde žijí příběhy. Začni objevovat