Ano ano, omluvám se, že už dlouho nebyla vydaná kapitola :) Důvody nebudu psát, pojďme si to přečíst!
Eminem byl sice výborný a neskutečně se mi to líbilo, ale druhý den mě neskutečně bolela hlava. I přes to jsem neustále myslela na Martina. Také byl na tom koncertě, ale naštěstí mně neviděl. Pořád se mu vyhýbám. Ale teď Vám nechci vyprávět o Eminemovi ani o Martinovi nebo o škole. Dnes cestou ze školy jsem šla rovnou domu. Doma jsem šla rovnou na notebook, abych udělala práci na český jazyk. Fakt mě to nebavilo a tak jsem si prostě udělala pauzu. Šla jsem na YouTube, tam jsem si zapla písničku od Taylor Swift - Wildest Dreams. Odpočinková píseň, pak jsem šla dolů do kuchyně, udělala jsem si zelený čaj a šla jsem zpátky do mého pokoje. Zapla jsem si topení, sedla jsem si na mou krásně vyhřátou postel, přikryla se bílou bavlněnou dečkou, dala na sebe notebook a pila zelený čaj. Mezi tím, co jsem pila ten vařicí čaj, jsem si psala na facebooku s klukem jménem Kovy. Řekli jsme si, že uspořádáme pro naše fanoušky takový překvapení. Kovy mi říkal o čem by to bylo a já jsem mu na to kývla, musíme to stihnout do dvou měsíců maximálně. Budeme na tom makat, neni to nic lehkého. (Vysvětlení: Kovy - YouTuber, má také kanál Gameballcz. Doporučuji shlédnout)
To překvapení bylo vlastně o tom, že by jsem obvolala všechny "slavnější" YouTubery, aby se dostavili ke mě domů. Kovy by udělal to samé, a tak jsme tedy začali už teď. Já jsem svolala: Gabču Hecl, GogoManaTv, Fallenku, Carrie Kirsten, LucyPug, Stejka, Shopaholic Nicol, Makynu016 a GetTheLouk. A Kovy naopak svolal: Vidraila, Jmenuji se Martin, Denise Kubíka, MadBros, Jirku Krále, Vadaka, Jonnyho Valdu a Hoggyho. Tito YouTubeři by se sešli u mě doma, samozdřejmně i já a Kovy. Všichni by jsme dali na facebook že 31.října 2015 v 15:15 by jsme se sešli v Praze na Karlově mostě a začali by jsme se připravovat na Halloween. Proto jsem svolala pár holek, co líčení zvládají. Což jsem já, GetTheLouk, Shopaholic Nikol. Ostatní by nám také pomáhali. Pak by jsme se všichni oblékli, podle toho, jaké by jsme byli monstra a šli by jsme na Karlův most. Tam by jsme se chovali jako monstra, kterými by jsme v tu domu byli namalovaní a oblečení. Strašili by jsme fanoušky, rozdávali by jsme podpisy, fotili by jsme se s nimi a podobně. Něco jako 4Fans, akorát by jsme si to založili sami. Všichni naštěstí souhlasili a tak jsme si řekli že to bude super akce a že by jsme se měli někde sejít a projednat to, jak to všechno bude probíhat.
Po asi pěti hodinách schromážďování, vymýšlení a podobně jsem dodělala domácí úkol. Což mi trvalo další hodinu a pak jsem se konečně dostala k relaxu. Zavřela jsem notebook, položila ho na stolek, odkryla deku a šla jsem se naložit do vany. Do bublinkové a vařicí vany. Zapla jsem si písničky, ponořila jsem se do vařicí vody a zavřela jsem oči. Představovala jsem si, jak ten Halloween bude probíhat. Umm, to bude bomba!
Do Halloweenu (do 31. října 2015) vyjde pouze jeden jediný díl. Další vyjde až na Halloween. Budu na tom pracovat, mám spousta nápadů, tak doufám, že se Vám to bude líbit :) ..
ČTEŠ
Teri Blitzen
FanfictionNení to podle skutečné události! :) Vystupují tam hlavně YouTubeři. Příběhy by měli vycházet pravidelně, v pondělí, ve středu a v sobotu. (A když se mi bude chtít, tak za týden toho vydám víc.) Pokud by příběh vydán nebyl, tak mi nejde internet neb...