27. kapitola

407 18 7
                                    

Koukali jsme se z očí do očí a přemýšlela jsem, co mu odpovím. Teď jsem si řekla, že jsem asi totálně hloupá, ale..

,,Jo."odpověděla jsem.

Takže teď už jsem zadaná. Wow, s Jonášem, kdo by to do mě řekl? S Jonášem..

,,Teri, myslim to vážně, z tohohle bych si srandu nedělal."

,,Vždyť já to taky myslím vážně Jonáši."

,,To jsem rád."

,,Začíná mi být zima, jdeme už na pokoj?"

,,Ne," dal mi svou bundu: ,,Teď Ti bude teplo."

,,No, ale Tobě bude zima, vem si tu bundu."

,,Nee, neblázni, prostě si jí vem na sebe."

,,Dobře. Děkuju."

Vzal mě za ruku, postavili jsme se a šli jsme se projít. Měl studený ruce, už mu byla zima, ale bundu prostě nechtěl. Šli jsme do krámu s oblečením, což jsem se divila, že mají večer otevřeno. Tam jsme se rozdělili, já jsem šla do dívčího oddělení a on do chlapského. Koukala jsem spíše na mikiny, ale nic moc se mi nelíbylo a když už, tak to bylo drahé. V krámě jsme byli půl hodiny a pak jsme se sešli v pokoji. Jonáš si koupil mikinu, černou s bílým nápisem I Lo. Pořád jsem nechápala, co to znamená a pak vytáhl ještě jednu mikinu, menší, bílou s černým nápisem ve you. I love you. Tak to je od něho sladký. Rovnou jsme si mikiny oblékli a šli jsme si sednou na postel, jedli jsme večeři - Jonáš ještě koupil pizzu - a povídali jsme si. Miluji ho.

,,Bylo to dobrý ne?" řekl Jonáš s plnou pusou.

,,Jo to jo."

,,Jsem unavený, půjdu spát, jdeš taky?"

,,No já se nejdřív vykoupu, měl bys taky."

,,Ne dík."

,,Čuně."

,,Hele!..."

Zasmáli jsme se a dali jsme si pusu.

,,Tak já se už půjdu vykoupat."

,,Nechoď."

,,Taky jsem unavená."

,,Tak šup, taky se vykoupu."

,,Najednou co." zasmáli jsme se.

Zase mi dal pusu. Juj! Šla jsem se rychle vykoupat, vyčistila jsem si zuby a lehla jsem si. Za chvíli se vykoupal i Jonáš a zasnul světlo. Také si lehl na druhou stranu ,,letiště" a řekl dobrou. Dal mi pusu a otočil se. Také jsem se otočila a měla jsem v ruce mobil. Byla jsem na facebooku, psala jsem si s kámoškama a pak mi Jonáš napsal: ,,Otoč se." a tak jsem se otočila. Zase mi dal pusu.

,,Teď už fakt dobrou," vypl mobil: ,,Miluju Tě."

Teri BlitzenKde žijí příběhy. Začni objevovat