Her şeyden çok yorum istiyorum bu hayatta.. -,-
Herkesin Kurban Bayramı kutlu olsun. İyi bayramlar...
-----
"Gel hadi" dedi Lisa salona girerek.
Salonu doğru ilerlemeye başladım. Kim gelmiş olabilirdi ki? Bugün yeterince şaşırma kotamı doldurmuştum. Daha fazla şaşıracağımı zannetmiyordum. Fakat Lisa'nın tepkisini anlam veremiyordum. Kevin neredeydi acaba?
Salona girdiğim de ayakta duran Lisa'yı gördüm ilk önce. Kafamı çevirince bana endişeyle bakan Kevin'a takıldı gözlerim. Koltuğa doğru yaslanmış kollarını göğsünde bağlamıştı. Gözlerimi salonda gezdirdiğimde koltukta oturan çifte takıldı gözlerim. Otoriterlikleri bakışlarından ve dik oturuşlarından bile belli oluyordu. Uzun zamandır değişmeyen bir tek onlarmış gibi geliyordu bana. Hala aynıydılar.
Şaşkınlıkla soludum.
Sanırım bugün şaşkınlık kotamı doldurmama büyük bir boşluk kalmıştı.
"Anne, Baba?"
"Merhaba tatlım" dedim annem sert yüzüne yerleştirdiği gülümsemesiyle.
"Geldiniz" dedim şaşkınlıkla.
"İşlerimiz tahmin ettiğimizden kısa sürdü" dedi babam ciddiyetle.
"Dört yıl mı?" diye homurdandı Kevin sinirle. "Oldukça kısaymış"
"Babanla düzgün konuş" dedi annem sert sesiyle.
"Neden şimdi geldiniz?"
"Sizi özledik ve..."
"Size neden şimdi geldiniz diye sordum" dedi sinirle annemin sözünü keserek.
"Sizin için" dedi annem sabırla. "En çok da senin için"
"Bu kısımdan beni düşündüğünüz fikrini mi çıkartmalıyım"
"Katie" dedi Lisa uyarıyla.
"Seni anlıyoruz tatlım" dedi annem sakince. "Ama sende bizi anlamalısın. Biz sizin mutluluğunuz için çalışıyoruz"
"Mutluluk para mı? Servet mi?" dedim sinirle. "Mutluluk aile ve sevgidir bazen. Bende bunu istemiştim"
"Şimdi paran olduğu için böyle konuşuyorsun" dedi babam sinirle. "Paran olmasaydı böyle konuşamazdın"
"Çok yanılıyorsunuz" dedim sinirle. "Param olmasaydı da ben böyle konuşurdum. Para her şey demek değildir"
Her şey para değildi. Emindim buna. Her şey para olsaydı eğer neden ben mutlu değildim?
"Katie" dedi annem sakin halini koruyarak. "Seninle tartışmak istemiyoruz"
"Hazır parayla konuşmak kolaydır" dedi babam sinirle. "Paranı kendin kazanana kadar bekleyeceğim. O zaman göreceğim seni. "
"Çok fazla beklemenize gerek kalmayacak o halde" dedim sinirle. Çantamdan cüzdanımı çıkararak kredi kartlarını masanın üzerine koydum. "İlk fırsatta bir işe gireceğim"
"Katie" dedi Lisa dehşetle. "Ne yapıyorsun"
"Katie koy onları cüzdanına" dedi Kevin ciddiyetle.
"Aşırı tepki gösteriyorsun" dedi annem o lanet sakinliğini hala koruyarak. "Baban farklı bir şey anlatmak istedi, değil mi?"
Annem babama dönüp bakmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ (TAMAMLANDI)
Fantasy"Nasıl yapacağız" dedi kadın ağlamaktan çatallaşmış sesiyle. "Nasıl kazanacağız onu geri?" "Merak etme" dedi adam, karısının saçlarını öperek. "Hak verecektir" "Ya bizi sevmezse" dedi kadın hıçkırarak. "Ya bizi sevemezse. Ya bizden nefret ederse...