6.Bölüm
"Tanrı aşkına Scarlett! Bu kaçıncı içkin? Sana ne oldu böyle? Dağılmış gibisin."dedi Emma şaşkınlıkla.
Başım dönüyor, ağrıyordı. Sanki beynim patlayacakmış gibi hissediyordum. Ortam sürekli gözlerimden kayıp gidiyordu. Ne yaptığımı hatırlamıyordum. Yada ne dediğimi. Herşey çok bulanıktı. Emma yı bile önümde zor görüyordum.
"Zaten hayat dağınık Emma. Herşey birbirine karışmış işte. Tıpkı benim hayatım gibi."dedim. Dilim dolanıyordu. Ben bile ne dediğimi hatırlamıyordum.
Etrafta göz gezdirirken, bir bölümde bakışlarım odaklanmıştı. Mia ve Charlie. Yüzümü buruşturdum ve içmeye devam ettim. Zavallı Mia, acaba sevgilisinin ne haltların karıştırdığını biliyor muydu? Mia ya fazlasıyla acıyordum şuan da. Charlie'nin onu kullandığını öğrenince ne yapacaktı acaba?
"Scarlett, ben eve gidemem. Sally ile birlikte gitmem gerek. Seni de Charlie götürsün."
"Olmaz!"diye tısladım."Daha yeni geldim. Biraz eğlenmeye hakkım var herhalde."
İçkimi masaya sert bir şekilde çarptım ve müziğin bangır bangır çaldığı yere, yani arka bahçeue çıktım. Ve dans pistine ilerleyip dans etmeye başladım. Arkamdan biri sarılınca ona döndüm. Bu Aiden'dı. Onun elinden tutup dans pistinin ortalarına çektim. Ellerini belime koydurttum. Kulağına yaklaştım ve fısıldadım:"Dans et benimle."
Pis pis sırıtıyordum. Aiden yüzüne seksi bir gülümseme takınınca, sırıtmam yüzüme daha da yayıldı. Dans etmeye başladığımızda ımm... Şey... Biraz garip dans ediyordum. Herkes bize bakıyordu. Daha doğrusu benim dansıma. Aiden beni etrafında döndürünce bir anda kucağına atlayıp dudaklarına yapıştım. Aiden biran afalladı. Sonra ise öpüşüme karşılık verdi. Gözlerimi kapayıp onun öpüşün güzel hissine kapıldım. Beni çok sert öpüyordu. Ağzımdan istemsiz bir inilti çıktı. Herkesin bizi izlediğini biliyordum. Bir tane gözümü açıp Charlie'ye baktım. Beni takmıyordu. Mia'sına kapılmıştı.
Şu anda size en büyük itirafımı bulunacağım tamam mı? Bir yanım, çok ama çok az bir yanım Charlie'ye bazı hisler besliyordu. Ama çok az. Gerçekten. Ama Charlie beni umursamıyor, yada benden hoşlanmıyordu. Onun tavırları içimde ki umudu bitirmişti artık. O yüzden kendimi hayatın akışına bırakacaktım.
Aiden bacaklarımı daha sıkı kavrayıp beni koltuğa oturttu. Dudakları birkez daha dudaklarımı okşarken sadece zevk hissediyordum. Tıpkı Charlie'nin yaptığı gibi.
Bangır bangır çalan müzik bir anda kesilince ikimizde birbirimizden ayrılıp bunu yapan kişiyi bulmaya çalışıyorduk. Göz ucuyla etrafa bakınca, elinde hopörlörün fişini sallayan birini gördüm. Charlie. Yüzü ifadesizdi. Ne mutlu... Nede kızgın... Sadece boş ifadeyle gözlerini bana yöneltmişti. Gözlerimiz birleşince yüzünde seksi bir sırıtma oluştu.
Ona öldürücü bakışlar attıktan sonra elimi kaldırdım ve orta parmağımı gösterdim. Yüzü düşünce, zafer gülümsemelerimi gönderip göz kırptım. Aiden'a döndüğümde bana bakıyordu. Sonra biranda dudaklarıma yapıştı. Şaşkınlıktan ona birkaç saniye karşılık verememiştim. Sonra kendime gelince kendimi dudaklarının yumuşaklığına bıraktım. Müzik yeniden başlamış, bangır bangır evi inletiyordu. Herkes bize bakmayı bırakıp işlerine dönmüştü. Aiden beni hemen kucağına çekti. Göz ucuyla tekrar Charlie ye baktığım da Mia ile neredeyse soyunmuşlardı. Onları umursamadan kendimi yeniden Aiden'ın kollarına bırakıp öpüşüne karşılık verdim.
Gözlerimi açtığımda birinin sırtını görüyordum. Bu muhteşem erkeksi kokuyu heryerde tanırdım. Charlie.
Beni Aiden'dan o ayırmıştı. Beni omzuna almıştı. Sırtına yumruklarken Charlie'nin pis pis sırıttığını hissedebiliyordum.
"Bırak beni Charlie. Aiden! Yardım et!"
Charlie biranda durunca rahatladım. Çünkü Aiden gelmişti.
"Bırak onu Char."dedi Aiden.
Yumruklarım Charlie'nin sırtında usul usul sallanıyordu.
"Eve gitmesi gerek. Çok içmiş. Seni neredeyse o şeyi yapmasının nedeni bu! Kendini rezil ediyordu Aiden! Çekil önümden!"dedi tıslayarak.
"Hayır!"diye hırladı Aiden.
"Tanrı aşkına Aiden! Çekil önümden! Onunşa o şeyi yapınca ne olucak? Sabah kalktığında seni hatırlamayacak. Ve sen onun peşinden hergün dolaşırsan da senin ona aşık olacağını sanıcak."dedi bağırarak.
Herkes pür dikkat bizi izliyordu. Hatta Mia bile. Yine o bakış. Tanrım!
"Belkide ona aşığım."dedi Aiden yumuşak bir sesle.
Ne?!? Aman tanrım!
Aiden tam önüme geldi ve elimi tuttu. Şaşkınlıkla ona bakıyordum.
"Scarlett, yemekhane de seni gördüğümden beri senden çok hoşlanıyorum. Benimle çıkar mısın?"
Bir kez daha: Ne?!? Çıkmak mı? Aiden la mı?
"Aa... Şey... Yarın konuşuruz Aiden."dedim sakin bir ses tonuyla.
Aiden başını aşağı yukarı salladı ve dudaklarıma öncekilerden daha yumuşak bir öpücük kondurdu.
"Hadi Charlie gidelim."dedim gülümserken. Charlie hareket ederken gözlerimi kapamış sarhoşluğun etkisini geçirmeye çalışıyordum. Hayatımda ilk defa sarhoş olmuştum. Ve bu akşam gerçekten biraz garip bitmişti.
Charlie beni arabanın yolcu koltuğuna oturturken kendimden geçmiş gibi hissediyordum. Charlie bu halime gülümsedi ve kapımı kapadı. Onun gelmesini bekliyordum. Birkaç dakika sonra sürücü koltuğuna geçti. Arabayı çalıştırıp, sürmeye başladı.
Birşeyler mırıldanıyordum. Ama ne olduğunu yada ne hakkında olduğunu bilmiyordum. Charlie bu halime tekrardan gülümsedi ve sürmeye devam etti. Zaman akıp giderken Charlie arabayı durdurdu. Gözlerimi açıcak halim bile yoktu. Charlie arabadan çıkıp beni tarafıma geldi ve kapımı açıp beni kucağına aldı. Sonra eve girince Charlie hızlı adımlarla beni odama çıkardı. Beni yatağıma yatırırken beni izlediğini hissedebiliyordum. Tam gidicekti ki bileğini yorgun düşmüş elimle tuttum. Bana endişeli gözlerle bakarken gözlerimş araladım ve ona baktım.
"Gitme."diye fısıldadım sadece. Elimi bileğinden çekip yatağa koydu. Sonra beni yatağın kenarına itti ve o benim yanıma yattı. Elleri belimi arkadan sarıp beni kendine çekince rahatladığımı hissettim. Onun kollarında hiç olmadığım kadar huzurluydum.
Bu gece yaptıklarımı bir kenara koyup şu anın tadını çıkarmaya koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Bir Şey
Teen FictionŞu ana kadar yaşadığını sanan Scarlett, Londra'ya taşındığında aslında hayatının daha yeni başladığını bir süre sonra anlar. Ve elbette ki bu hayatın da zorlu yanları vardır. Scarlett ise bu zorluklara göğüs gererek aşmaya çalışmaktadır.