Yine dediğim gibi finale az kaldı. Size söyliyeyim. İlk hikayemi final yapacağım için çok heyecanlıyım :DD Ve sanırım biraz sıkıcı oldu ama lütfen yorum ve vote'larınızı eksik etmeyin :DD İlk önce söylemek istediğim şu ki sanırım bazı isimler yalnış okunuyor. Nasıl okunduğunu söyleyebilirim.
Scarlett - Skarlıt
Charlie - Çarli
Emma - Emma
Daniel - Denyıl
Mia - Mia
Jade - Jeyd
Jason - Jeysın
Drake - Dreyk
Sally - Seli
Bayan Wate - Bayan Vet
Bu kadar eksik yazdığım bir isim varsa söyleyebilirsiniz. Yoruma atarım. Hepsi bu kadar. İyi okumalarrrr :DDD
21. Bölüm
Tırnaklarımı yiğerek koltukta oturmuş bekliyordum. Kompozisyonumu iki gün önce ön elemelere göndermişlerdi ve bugün gelecekti. Heyecandan o kadar delirmiştim ki bir saat boyunca koltukta oturmuş tırnak yiyiyordum.
Ve o sırada telefonum çaldı. Yarışma için arayacaklarını söyledikleri için hiç ekrana bakmadan açtım.
"Evet?"Sesimi otoriter tutmaya çalışıyordum.
"Bayan... Scarlett Shane?"
Evet yarışma için aramışlardı.
"Benim,"dedim heyecanla. Otoriterliğimi tamamen kaybetmiştim artık. Heyecandan ölüyordum çünkü.
"Ah, Bayan Shane. Sizi tebrik ederim. Yarışmaya katılmaya hak kazandınız. Yarın MorgenFert Bulvarında ki sanat binasında denemenizi okuyacaksınız. Saat 13.00'te Bayan Shane. Geç kalırsanız diskalifiye edilirsiniz. Bunun dışında, tebrikler Bayan Shane. Bol şans,"dedi otoriter bir sesle kadın. Sonra telefonu kapatınca ağzımdan koca bir çığlık çıktı. Ayağa kalkıp saçma hareketler yapıp, bir orada bir burada çığlık atmaya devam ediyordum. Etrafta bir kaç kez zıpladıktan sonra çığlık atarak kanepeye çıktım ve üstünden çığlık atarak atladım. Sonra ise mutluluktan ağlamaya başladım. Kazandığıma inanamıyordum. Tamam, kabul. Tam kazanmamıştım ama ön elemeleri geçmiştim.
Sonra ise tekrardan telefonum çaldığında Bayan Wate'in aradığını gördüm. Demek onu aramışlardı. Gözlerimdeki yaşları silerken telefonu açıp kulağıma doğrulttum.
"Alo?"dedim ağlamaklı sesimle.
"Scarlett, haberi aldım tatlım. Bu harika, gerçekten harika."Bayan Wate'in sesi çok sevinçli çıkıyordu. Benimle gurur duyuyordu. Gerçekten duyuyordu.
"Teşekkür ederim Bayan Wate,"dedim burun çekerek.
"Ne oldu? Neden ağlıyorsun?"dedi endişeli bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Bir Şey
Teen FictionŞu ana kadar yaşadığını sanan Scarlett, Londra'ya taşındığında aslında hayatının daha yeni başladığını bir süre sonra anlar. Ve elbette ki bu hayatın da zorlu yanları vardır. Scarlett ise bu zorluklara göğüs gererek aşmaya çalışmaktadır.