-22-

2.6K 138 6
                                    

Bu bugün içinde ikinci bölümüm :DDD Bölüm parçamızda var :))) Kısa oldu biliyorum ama güzel bir bölüm oldu bence. Kitabın isminin anlamını şimdi anlarsınız. İyi okumalarrr :DDD

22. Bölüm

"Sakin ol Scarlett. Sadece sakin ol. Derin, derin nefes al,"dedi Daniel beni sakinleştirmeye çalışarak.

MorgenFert Bulvarındaki sanat binasındaki yarışmadaydım. Sıra bana gelmek üzere olduğu için heyecandan tir tir titriyordum. Daniel ve Jade beni sakinleştirmeye çalışıyorken daha da kötüye gidiyordum. Neden bu kadar heyecanlanıyordum ki? Yani bir kompozisyon okuyacağım o kadar. Değil mi? Yani kötü bir şey olacak mı? Belkide hiç beyenmeyecekler. Belkide... Tamam, saçmalıyorum. Sadece heyecanlıyım.

Yanıma bir kadın yaklaştığında gözlerimi yere çevirdim.

"Bayan Shane, sıra sizde. Lütfen benimle gelin."

Gitme vaktiydi.

Kafamı kaldırdım ve Daniel ile Jade'e baktım. Bana gülümsüyorlardı. Ayağa kalktım ve yanımdaki kadını umursamadan ikisine birden sarıldım.

"Sizi seviyorum. Bana şans dileyin,"deyip geri çekildim ve bana bakan kadını takip etmeye başladım. Beni bir koridordan geçirip kulise getirdi. Kulisteki sağ kapıyı açıp benim girmemi bekledi. Ben girdikten sonra kapıyı arkamdan kapıtınca şaşırdım. Biraz ilerlediğimde sahneye giriş yaptım. O kadar çok kişi vardı ki. Paparazileri bile vardı.

Gözlerimi yumup derin bir nefes aldıktan sonra açtım ve yerime doğru yürümeye başladım.

Jüri,"Bayan Shane, ön elemeleri geçtiğiniz için tebrikler. Evet, kompozisyonunuzun ismi nedir?"dedi.

Boğazımı temizledim ve,"Tatlı Bir Şey,"dedim.

"Harika, başlayabilirsiniz."

Kompozisyonumu elime aldım ve önümdeki büyük o konuşma şeylerinin üstüne koydum. Ve başladım.

"Aşk ilk başlarda hayat gibi birşeydi. Aşk tatlı bir şeye benziyordu. Zararsız ve güzel hisler veren şeye. Benzersiz. Daha önce hiç hissetmediğiniz bir şeye. Hergün sevdiğimiz kişiyle birlikteyken bunları arzuluyorduk. Hep mutlu olmanın verdiği tadı alıyorduk. Herşey ikimizin etrafında dönüyordu. Aşkın verdiği şeyi hissediyorduk. Aşkın tadı tatlıydı. Muhteşemdi. Her zaman hissetmek isteyeceğimiz şeylerdendi. Bizi mutlu edenlerden ve arzuyla yanıp tutuşan şeylerdendi. Aşk sadece zevkti.

Hiç birşeyi umursamıyorduk. Ailemizi ve arkadaşlarımızı, çevremizdekileri. Hepsiyle bağlarımızı koparıyorduk. Sadece dünyada biz ve sevdiğimiz insan vardı.

Tatlı Bir ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin