#EvdeKal**************
Sabahın köründe Bayan Moritta tarafından uyandırıldığımızda sadece bir saat uyuduğuma neredeyse emindim. Tüm gece dünyaya geri postalanmak konusunu düşünmüştüm. Çınar'ın daha önce yapmadığı şey değildi. Mavrin'le beni gördükten sonra bana bir ceza verme fikri neden aklından geçmesindi ki? Ah, Marvin...dün onun bana bu kadar yaklaşmasına izin verdiğim için kendime kızdım. Yorgan üzerimden zorla çekilip kalkmam söylenirken bile hala kendime kızıyordum. Ben Çınar'ın bende açtığı yaraları kapatmak, tekrar eski Duru olup kabuğuma çekilmek isterken dün tamamen eski Duru'dan uzaklaşmıştım. Birinci sınıfların kızlarla erkeklerini o kadar çok flörtleşirken görmüştüm ki sanırım bu bilinçaltımda yer etmişti. Ve Marvin'in sınırlarıma en azından bir adım atmasına izin vermiştim. Kaşlarım çatıldı. Kendimi suçlamak istemiyordum. Bu kadar çok yıpranmışken kendimi bir de kendim tarafından suçlamak istemiyordum. Ama bunun için arkadaşlarımı da suçlayamazdım, sonuçta kimse beni Marvin konusunda zorlamamıştı.
Bayan Moritta ikinci kez gelip "Kalkın!" diye bağırdığında tüm kızlar hemen yatakta doğruldu. Ben ise bu doğrulma konusunda biraz daha yavaştım. Üzerime o kadar çok yorgunluk hissi sinmişti ki kendimi hasta grubunda değerlendirebilirdim. Tüm gün yatağımdan çıkmak istemiyordum. Ve herkesin Tuwan'daki Duru'yu unutmasını ve Açelya'da nasılsam o halde olduğum anları hatırlamasını istiyordum.
Belki de hasta olduğumu söylersem Bayan Moritta'dan izin alabilir ve burada kalabilirdim. Kocaman avizenin gözümü dehşet rahatsız eden ışınlarının altında hızlı adımlarla ilerleyip koridorda odamızdan uzaklaşan Bayan Moritta'ya yetişmeye çalıştım.
"Hey, Bayan Moritta! Biraz bekler misiniz?" dedim ve onun durup bana dönmesini sağladım. Bana döner dönmez adımlarımı yavaşlattım ve sanki hastaymışım gibi davrandım. Yüzümü buruşturup hafif acı çeker bir vaziyet aldım. Sonra da aklıma gelen en risksiz şeyi söyleyerek karnımı tuttum.
"Karnım çok ağrıyor. Bugün derslere katılmasam olur mu? Bilirsiniz regl başlangıcı ve bu durum bende bazen sancılı geçebiliyor."
Tek kaşını kaldırdı. Sonra beni baştan aşağı süzdü. Toz pembe pijamalarımla gerçekten şirin görünüyordum ve kendimi uzaktan görsem yalan söyleyebildiğimi asla düşünmezdim.
"Pekala, sen yatağına geri dön öyleyse. Ağrı kesici ister misin?"
Kafamı hayır anlamında salladım ve bir şey fark etmesin diye "Ama sıcak su torbası alabilirim." dedim. Kafasını tamam anlamında salladığında neredeyse durumu unutup zafer kazandığımı gösterir bir şekilde gülümseyecektim.
Arkamı döndüm ve yatağıma geri dönecekken "Saat gece on ikiye kadar Açelya kralının belgelerini imzalaması gerekiyor Duru. İmzaladığı anda sana haber vermesi için birini görevlendiririm." dedi.
Kafamı tamam anlamında salladım ama Çınar'la son konuşmamızın iyi geçmediğini fark edince bir istekte bulundum.
"Acaba Çınar'a telefon açmamın bir sakıncası var mı?"
Bayan Moritta kendine hakim olamadı ve kısa bir an güldü. "Açelya'nın kralına telefon açmak mı? Biz istediğimiz gibi ona ulaşamayız Duru. Geçen sefer o seni aramak istemişti ve onunla konuşmuştun. Ama sen istediğin zaman ona ulaşman pek mümkün değil. Ben kızlara söylerim, sana sıcak su torbası getirirler. Hadi şimdi yatağa dön, koridor temizlenecek."
Gerçekler bir kere daha canımı acıtmıştı. Odama geri dönerken Bayan Moritta'nın merdivenlerden yukarıya çıkan Mavrin'i görüp "Günaydın Mavrin," dediğini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇELYA II
Mystery / ThrillerMüdire devri Açelya için artık kapanmıştı. Genç kralın omuzlarına tonlarca yük binmişti. Ülkesi için iyi bir kral olmalıydı. Fakat etrafı düşmanlarla çevriliydi. Dikkatli olmalıydı, kimse ona zarar vermeye cüret edemezdi. Ama biricik aşkı Duru DENİZ...