Keyifli okumalar dilerim!
*****************
"Ama...ama İblis böyle bir şeyi neden yapsın?" diye sordum. Onunla az biraz olsun arkadaştık ve onu seviyordum. O da hem beni hem de Çınar'ı seviyordu. Neden böyle bir şey yapsındı ki? Anlayamıyordum.
"İblis'in sevdiği bir kız vardı, belki hatırlarsın. Elizya. O ölmüş ve İblis bundan müdireyi sorumlu tutuyor."
"Ne! Bu işte müdire neden sorumlu olsun ki?"
Şaşkınlıktan aklım almıyordu. Çınar arabayı hızla sürmeye devam ederken "Elizya aslında kusurlu doğan bir kızdı Duru. Bacakları bitişik mi ne doğmuş, bilim insanları da o bacakları ayırmak yerine bir denizkızı formu yaratmak istemiş. Bunun için müdireden izin istemişler, müdire de bu izni vermiş. Sonuç olarak onun bedeni buna dayanamamış." dedi hızlı hızlı.
"Ben...özür dilerim ama böyle bir durum karşısında İblis'e kızamadım."
"İblis o kıza çok aşıktı Duru, müdireyle yetinmeyecektir. Sana da zarar vermek istemediği konusunda nasıl emin olabilirim? Her ne olursa olsun yakalanmalı! Üstelik durum sadece bu da değilmiş."
"Nasıl yani?"
"Ejder elementine sahip olduğunu Tuwan yönetimine o söylemiş. Büyük ihtimal o da Tuwan'daydı ve tanrıçalar ormanına kalbinin sıkıştığı için giremediğini görüp bunu yönetime söylemiş olmalı. Siyah perde büyücülerinin elementlerin özellikleriyle ilgili oluşturduğu bir kitap vardı ve o kitapta ejder elementinin tanrıçalar ormanına giremediği yazıyor. Hatta o elementi tanrıçalar ormanına fırlatsalar bile element geri dönmüş. Sanki o ormanda elemente karşı bir bariyer varmış gibiymiş. Kahretsin! Seni Tuwan'dayken gözlüyormuş!"
Kalbimin sıkıştığını bildiğine göre beni orada gözleyen tek kişi İblis değilmiş diye düşündüm. Çınar'ın orada beni gözlemlemesi için ayarladığı adam o anı da görmüş demek. Ve Çınar Tuwan'da benimle ilgili aldığı bilgileri kafasında kolayca birleştirince ortaya pürüzsüz bir olaylar zinciri çıkmıştı. Tüm olanların kendince bir sebebi vardı.
"Ama ben ona hiçbir şey yapmadım."
"Bazıları için sadece kız arkadaşım olman bile sana zarar vermek için bir neden Duru, ama merak etme. İblis'in icabına bakacağız."
"Şu hale bak, herkesin derdi ben olmuşum. Ölsem tüm gezegen rahatlayacak." diye homurdanıp kollarımı önümde birleştirdim.
"Bir daha duymayayım böyle bir söz. Sana Açelya'nın yetkilileri ve kralıyla en çok temasa geçmiş sıradan kızı olarak bakılıyor bu da seni yetkililere zarar vermek için kolay bir av gibi gösteriyor. Bir de element olayı ortaya çıkınca avcılar iyice kıpırdaşmaya başladı. Ama merak etme, hepsini bizzat ben avlayacağım güzelim. Zaten şu an İblis'in seninle ilgilendiğini sanmıyorum, Sahra'nın peşinde olmalı. Sahra zamanında Elizya'ya kötü mü ne davranmış orasını tam bilmiyorum ama Sahra bu olayı öğrenir öğrenmez buz kesti zaten. Korkudan ne yapacağını bilemiyor. Sanırım bir süre daha dünyada kalacak."
"Günün tek iyi haberi için sağ ol." diye mırıldandım. İblis'e gerçekten üzülmüştüm. Aşık olduğu kadın sırf bazılarının deney tutkusu yüzünden ölmüştü. O...o ne yapacağını bilmeyen yaralı bir adamdı ve onun bu acı günlerinde ona destek olmak istediğimi fark ettim. Bana zarar verebileceğini düşünmüyordum. Beni Tuwan yönetimine söylerken bile amacının benim ölümüm olmadığını düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇELYA II
Mystery / ThrillerMüdire devri Açelya için artık kapanmıştı. Genç kralın omuzlarına tonlarca yük binmişti. Ülkesi için iyi bir kral olmalıydı. Fakat etrafı düşmanlarla çevriliydi. Dikkatli olmalıydı, kimse ona zarar vermeye cüret edemezdi. Ama biricik aşkı Duru DENİZ...