Έκλεισε τα μάτια της ασυναίσθητα. Πήρε μια βαθιά ανάσα και γύρισε προς το μέρος του. Τα άνοιξε και τον είδε να στέκεται να την κοιτάει λίγα μέτρα μακρυά της, με τα χέρια στις τσέπες, της φόρμας του. "Δεν σε καταλαβαίνω"απάντησε ανήξερη. Χαμογέλασε και την πλησίασε. "Από που έμαθες;"την ρώτησε ξανά και έδειξε με τα μάτια του τον σάκο του μποξ. Ανασήκωσε τους ώμους της ελαφριά και κοίταξε αλλού. "Μου έμαθαν"του απάντησε. Της χαμογέλασε ξανά. "Πόση ώρα είσαι εδώ;"τον ρώτησε και γύρισε την προσοχή της προς τον σάκο. "Αρκετή"της απάντησε και εκείνη άρχισε πάλι τα χτυπήματα. Εκείνος πήγε πίσω από τον σάκο και της τον κρατούσε. "Ξέρεις, σε ευχαριστώ."της είπε ξαφνικά. "Για ποιο πράγμα;"τον ρώτησε και ανέπνεε βαθιά. "Που είχες πει τότε, ότι ήσουν η οικιακή βοηθός."της απάντησε και έσκυψε το κεφάλι του. "Δεν υπάρχει πρόβλημα."τον καθησύχασε και χτύπησε με το πόδι της, τον σάκο. Την κοίταξε. Εκείνη είχε κουραστεί και ζαλιζόταν ελαφριά. "Στο χρωστάω. Αλλιώς ποιος θα άκουγε την άλλη μετά;"ρώτησε. "Εσύ"του απάντησε και χαμογέλασε. "Και εσύ"συμπλήρωσε εκείνος και γέλασαν.
Έκατσε σε ένα μικρό παγκάκι, εκεί δίπλα, και έσκυψε το κεφάλι της μπροστά. Ο ιδρώτας κυλούσε απάνω της και καιγόταν ολόκληρη. Ένιωθε κάπως αδύναμη και το κεφάλι της να σπάει. Έκλεισε τα μάτια της και προσπαθούσε να ηρεμήσει. Δεν τα κατάφερνε και έπιασε το μπουκάλι της από δίπλα. Το άνοιξε και το άδειασε απάνω της, όμως και πάλι τίποτα. "Μήπως να πηγαίναμε απάνω;"την ρώτησε με την ανησυχία στην φωνή του. Εκείνη έγνεψε και πήγε να σηκωθεί. Στήριξε τα χέρια της στο παγκάκι και άνοιξε λίγο τα μάτια της για να μπορέσει να βλέπει. Το κορμί της πονούσε. Ξαφνικά έχασε την ισορροπία της και παραδόθηκε στο σκοτάδι.
Ο Ιάσονας όταν το είδε, τα έχασε και πρόλαβε να την πιάσει από τα μπράτσα. Κατάφερε να την γυρίσει προς τα πλάγια και την πήρε σε στυλ νύφης. Έφυγε έξω από το δωμάτιο και προσπαθούσε να ανέβει τα σκαλιά γρήγορα. Έφτασε στην κουζίνα και την έβαλε προσεκτικά σε μια καρέκλα. "Έλα Ειρήνη, έλα."της έλεγε και της έδινε ελαφριά χαστούκια στα μάγουλά της. Πήρε κρύο νερό και της το έριξε στην μούρη. Και πάλι τίποτα. Πήρε ένα τετράδιο που είχε απάνω στην κουζίνα, όπου εκεί πέρα έγραφε αυτά που έκαναν στη σχολή, και άρχισε να της κάνει αέρα με αυτό και να την φυσάει αντίστοιχα με το στόμα του. Μετά από λίγο σταμάτησε απότομα. "Τι κάνω ο μαλάκας;"αναρωτήθηκε φωναχτά και ήθελε να βάλει τα γέλια με τις αντιδράσεις του, αλλά τώρα δεν ήταν η ώρα.
YOU ARE READING
Κορίτσι για..το σπίτι!
Teen FictionΈνα κορίτσι που λίγοι αλλά και πολλοί το γνωρίζουν ταυτόχρονα. Ένα κορίτσι που κρύβει πολλά. Θα καταφέρει να απελευθερωθεί και να αγαπηθεί αλλά και να αγαπήσει;; ΕΞΏΦΥΛΛΟ: @EiriniDi Copyright Autumn 2015 ♡