Part 36

4.8K 446 58
                                    

To επόμενο πρωί τα δύο κορίτσια βρισκόντουσαν στην κουζίνα. ''Πρέπει να πάμε στον γιατρό''της είπε η Άννα. "Ποιον γιατρό καλέ''την ρώτησε η Ειρήνη. ''Στον γυναικολόγο παιδάκι μου''της απάντησε. ''Μα δεν έχω τίποτα''της είπε και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ της. ''Σοβαρά; Και αν είσαι τελικά έγκυος;''την ρώτησε με ειρωνικό βλέμμα. ''Τα τεστ αλλά είπαν''της είπε και την κοίταξε στενεύοντας τα μάτια της. ''Δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Σου έχω κλείσει και είναι για σήμερα το απόγευμα''της είπε και κοίταξε αλλού. ''ΤΙ;! Μα σήμερα το μεσημέρι πάμε πάλι πίσω Ελλάδα''της είπε και γούρλωσε τα μάτια της. ''Όοοχι κοριτσάκι μουυ. Δεν με κατάλαβες. Είπα στον Ιάσονα να φύγετε αύριο γιατί μου είπες και καλά ότι θες να σου δείξω μέρη και κάτι τέτοια''της είπε. ''Δεν σε πιστεύω ρε Άννα. Ε δεν σε πιστεύω.''της είπε και σηκώθηκε όρθια. ''Ειρήνη, κόψε τις μαλακίες γιατί αν είσαι έγκυος και τα τεστ βγήκαν λάθος μετά θα κλαις''της είπε προειδοποιητικά. ''Είσαι κακιά.''της είπε και κάθισε πάλι μουτρωμένη.

''Καλημέραα''ακούστηκε η φωνή της Μαριαλένας. ''Καλημέρα και σε εσένα''απάντησε η Άννα. ''Τι έγινε μικρή; Δεν ξυπνήσαμε καλά;''την ρώτησε η φίλη της. ''Ναι μωρέ. Απλώς βαριέμαι κιόλας και δεν έχω και τι να κάνω..''είπε ψέματα η Ειρήνη. ''Θέλετε να πάμε για ψώνια;''πρότεινε. ''Καλή ιδέα. Πότε;''ρώτησε. ''Γιατί όχι τώρα;''ρώτησε. ''Έ, τότε ας ετοιμαστούμε''είπε η Άννα. ''Έλα σηκωθείτε''τις είπε η Μαριαλενα. ''Ψώνια ακούω''είπε πονηρά ο Σταύρος. "Ναι"είπε και τον κοίταξε θυμωμένη για το χθεσινό. Εκείνος της χαμογέλασε αμήχανα. "Πήγαινε να ξυπνήσεις την δική σου"του είπε. "Και τι να της πω;"την ρώτησε. "Οτι είναι η Πριγκίπισσα ζαχαρένια και την περιμένει το περιοδικό ΟΚ!"του είπε ειρωνικά. "ΟΤΙ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ ΜΩΡΕ"του φώναξε και εκείνος έτρεξε προς τα πάνω. "Το ξέρεις ότι πολλές φορές με τρομάζεις ε;"την ρώτησε η Ειρήνη. Της χαμογέλασε. "Δεν θα έπρεπε. Μόνο για τον δικό σου και τον άλλον είμαι έτσι"της απάντησε. "Γιατί;"την ρώτησε η Άννα. "Έχει πλάκα"ανασήκωσε τους ώμους και γέλασε.

"Είμαι εδώ"άκουσαν την Αιμιλία μετά από λίγο. "Ωραία. Πάμε να ετοιμαστούμε και εμείς"είπε η Ειρήνη και έφυγαν προς τα πάνω. Όταν ήταν έτοιμες έφυγαν με το αυτοκίνητο.

"Καλημέρα ρε"είπε ο Μιχάλης και μπήκε στην κουζίνα. "Καλημέρα"είπε ο Σταύρος. "Καφέ;"τον ρώτησε. "Στην καφετέρια"απάντησε. "Καλημέρα παίδες"είπε ο Ιάσονας και μπήκε και εκείνος μαζί με τον Στέφανο. "Τι τρώμε;"ρώτησε ο Ιάσονας. "Μπουρμπούτσαλα"απάντησε ο Σταύρος με ειρωνεία. "Και μετά λες για την δική μου που μιλάει ειρωνικά"του είπε ο Στέφανος και άνοιξε το ντουλάπι για να πάρει μια κούπα. "Αχ, να αυτή μου χάλασε την διάθεση. Πως την αντέχεις ρε φίλε;"τον ρώτησε. "Πάω με τα νερά της μερικές φορές"του απάντησε. "Και ποιος είναι ο άντρας σε αυτή τη σχέση;"τον ρώτησε και όλοι γέλασαν. "Τι να σας πω ρε παιδιά..δεν ξέρω!"τους είπε και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ του. "Που είναι αλήθεια οι δικές μας;"ρώτησε ο Ιάσονας. "Ρε μαλάκες, που είναι τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου;"άκουσαν τον Μιχάλη από το σαλόνι και πήγαν όλοι εκεί. Άρχισαν να ψάχνουν όλοι, εκτός από τον Σταύρο. "Εσύ γιατί δεν ψάχνεις ρε;"τον ρώτησε ο Σταύρος. "Γιατί τα έχουν πάρει τα κορίτσια"του απάντησε. "Εε;"είπαν όλοι μαζί και εκείνος κοίταξε ψηλά. "Λέω ότι τα κορίτσια πήγαν για ψώνια και έχουν πάρει το αυτοκίνητό σου"απάντησε και κοίταξε τον Μιχάλη.

"Αυτό πως σας φαίνεται;"ρώτησε η Ειρήνη τα κορίτσια. "Αα πολύ ωραία φόρεμα!", "Σου πάει τρομερά", "Φιλενάδα είσαι θεά!"άκουγε τα σχόλια και γελούσε. "Εε τότε να το πάρω!"αναφώνησε και όλες συμφώνησαν. "Καλά ε, θα τον τρελάνεις"είπαν όλες μαζί καθώς έβγαιναν από το μαγαζί. "Εντάξει βρε κορίτσια..κάνετε λες και δεν τον έχω τρελάνει ήδη!"τις είπε και εκείνες άρχισαν τα επιφωνήματα και εκείνη γέλασε. "Θέλετε να καθίσουμε κάπου;"ρώτησε η Άννα. "Γιατί νομίζω πως πήραμε αρκετά"συμπλήρωσε και κοίταξε τις τσάντες. Εκείνες έγνεψαν. "Ωραίααα..ελάτε. Εδώ έχει κάποιες καφετέριες"είπε και την ακολούθησαν.

"Αχ, το ωραία που είναι εδώ!"αναφώνησε η Μαριαλένα. "Όντως είναι υπέροχα"συμφώνησε και η Αιμιλία. Η Ειρήνη και η Άννα επικοινωνούσαν με νοήματα. Σε μια στιγμή η Ειρήνη αναστέναξε βαριά και οι άλλες δύο την κοίταξαν. "Έλα, ξέρασε τα όλα. Από το πρωί σε βλέπω έτσι"είπε η Μαριαλένα και άφησε το φλιτζάνι με τον καφέ στο τραπεζάκι. Εκείνη πήρε μια βαθιά ανάσα. "Νομίζω πως είμαι έγκυος.."ψέλλισε και εκείνες γούρλωσαν τα μάτια τους. "Δεν είναι σίγουρο αλλά έχουμε κλείσει ραντεβού και είναι σε λίγο. Θα θέλατε να έρθετε μαζί μας;"ρώτησε η Άννα και εκείνες έγνεψαν.

"Μπορείτε να μου πείτε, που στο καλό είναι τόση ώρα;"ρώτησε ο Ιάσονας και πήγαινε πέρα δώθε. "Έλα μωρέ τώρα. Αφού ξέρεις τις γυναίκες. Για ψώνια πήγαν"είπε αδιάφορα ο Σταύρος. "Καλά, εσύ δεν ανησυχείς καθόλου;"τον ρώτησε θυμωμένος. "Ναι, αλλά ξέρω που είναι. Μπορεί να χαζεύουν τις βιτρίνες ή να έχουν κάτσει σε καμία καφετέρια. Μπορείς να ηρεμήσεις;"του είπε και εκείνος σταμάτησε. Κλειδιά ακούστηκαν στην πόρτα και άνοιξε. Τα κορίτσια μπήκαν μέσα και κατευθύνθηκαν αμίλητες προς τα δωμάτιά τους, χωρίς να χαιρετήσουν, με το κεφάλι σκυμμένο μπροστά.

"Τι έγινε μόλις τώρα;"απόρησε ο Στέφανος..

------------------------------------------------------

Χευυυ. Ανέβασα^-^. Λοιπόνν. Τι λέτε να έγινε ρε παιδιά; έχω περιέργεια:'(. Επίσηςςς. :3 αύριο γράφω χημεία-.- ΙΟΥ.:"( σοζ παιδιά αλλά εγώ την μισώ χΔ.
Αααα και όσες διαβάζετε το καινούργιο βιβλίο μου, είπα να βάλω κεφάλαιο;) έτσι χδ:3

Τα σχόλια δικά σας κότσια;)

Σονγκ: Μajor Lazer - All my love ft.Ariana Grande & Machel Montano

Καληνύχτα σαςς:*
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ #ΛΟΒΕΕ.♥♡
-Ροδ:3'




Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now