Part 28

4.1K 435 85
                                    

(Ωι ρε μάνα μου.-.)

Κοίταξαν και οι τρεις τους προς την σκηνή. Άρχισε να λικνίζεται στο ρυθμό της μουσικής και να κουνιέται αισθησιακά ακουμπώντας το σώμα της. Τα χέρια της πήγαιναν από τον λαιμό και κατέβαιναν προς τα κάτω..στο στήθος..στην κοιλιά..τους κοιτούσε όλους πίσω από την μάσκα αλλά δεν μπορούσε να διακρίνει καθαρά καθώς τα μόνα φώτα που υπήρχαν ήταν πάνω της. Έβγαλε έναν δυνατό αναστεναγμό που έκανε τους άνδρες να αναστατώνονται και να ξεροκαταπίνουν. Προχώρησε με το σέξυ περπάτημά της προς τον στύλο, το έπιασε με το ένα χέρι και έκανε σβούρες, χωρίς να ξεχνάει να κουνάει την μέση και τους γοφούς της. Κατέβηκε κάτω και μετά πάλι όρθια. Έκατσε στα γόνατα και έριξε πίσω το σώμα της. Τα χέρια της ακούμπησαν το πάτωμα και κατάφερε να βάλει δύναμη και να κάνει ανάποδα κατακόρυφο. Μετά ανέβηκε απάνω στο στύλο και άρχισε να χορεύει μαζί του σαν να έκαναν έρωτα. Μετά από λίγο άρχισε να κατευθύνεται προς τους άντρες. Κατέβηκε από την μικρή σκηνή και άρχισε να χορεύει ξανά ανάμεσά τους. Εκείνοι την κοιτούσαν και άναβαν αλλά ήξεραν ότι δεν μπορούσαν να την ακουμπήσουν.

Όταν τελείωσε δεν έλειπαν τα χειροκροτήματα και τα σφυρίγματα. Τα φώτα άνοιξε και η Ειρήνη πάγωσε. Στον άνδρα που σταμάτησε ήταν ο Ιάσονας. Έκανε δύο βήματα πίσω και έβαλε το χέρι της στο στόμα της για να μην φωνάξει και γούρλωσε τα μάτια της. "Ι..Ιάσονα;"τραύλισε και ξαφνικά άρχισε να τρέμει. Την άρπαξε βίαια από το μπράτσο και την κόλλησε απάνω του. "Φέρε ΤΏΡΑ τα πράγματά σου. Φύγαμε"της ψιθύρισε έντονα στο αυτί και εκείνη έγνεψε και κατάπιε στραβά. Εξαφανίστηκε γρήγορα από μπροστά του. Ένιωθε να βουρκώνει. Βγήκαν έξω από το μαγαζί και άρχισαν να περπατάνε. "Ναταλία, ευχαριστώ"της είπε ψιθυριστά και εκείνη του χαμογέλασε. "Τίποτα"τον φίλησε στο μάγουλο. Όταν το είδε αυτό η Ειρήνη θύμωσε και κοίταξε αλλού. "Ηλίθια"μουρμούρισε. "Αντίο"τον χαιρέτησε η Ναταλία και έστριψε σε ένα στενό για το σπίτι της.

"Κρυώνεις;"την ρώτησε ξαφνικά καθώς την είδε να είχε αγκαλιάσει τον εαυτό της. "Ναι"απάντησε η Ειρήνη χωρίς να τον κοιτάξει. "Ωραία"της απάντησε και ένιωσε πως περισσότερο έτρεμε και πάγωνε από την δική του συμπεριφορά και όχι από το κρύο.."Μπες μέσα"πρόσταξε όταν έφτασαν. Την έσπρωξε με το ζόρι και εκείνη παραλίγο να χάσει την ισορροπία της. "Μπορείς να μου πεις πως κάνεις έτσι;"τον ρώτησε και την αγριοκοίταξε. "Καλά με δουλεύεις τώρα; Βασικά όχι. Κάνω λάθος. Από την αρχή με δούλευες μάλλον"της είπε με σκληρό τόνο. "Αα, όχι Ιάσονα. Εγώ δεν είμαι σαν την Ναταλία, δεν είμαι πουτάνα"την κορόϊδευε. "Έτσι αποδείχτηκες όμως"της φώναξε και τα λόγια του μαχαίρια στην καρδιά της. "Δεν ξέρεις..δεν με ξέρεις.."κατάφερε να του πει. "Τι να ξέρω; Μου έχεις ανοιχτεί πότε σου;"την ρώτησε και πήγαινε πάνω κάτω. "Αα, ναι ξέχασα! Μόνο τα πόδια σου"την κοίταξε με μίσος. Εκείνη κοιτούσε το πάτωμα. "Α! Τώρα δεν μιλάμε ε;"την πλησίασε απειλητικά. "ΜΙΛΑ"ούρλιαξε και την στρίμωξε στον τοίχο. "Την επόμενη φορά που θα κάνουμε σεξ να ξέρω να σου αφήνω και μερίδιο"της είπε ειρωνικά και της έσφιξε τον λαιμό. "Δεν..κάνω..αυτό..το..πράγμα.."προσπαθούσε να πει και σε κάθε μια λέξη, από μια αναπνοή. "Βρε άσε τις μαλακίες σε εμένα! Αυτό έκανες κάθε βράδυ μωρή; ΑΥΤΌ;"της φώναξε. Κάποια δάκρυα ξεχείλισαν από τα μάτια της και προσπαθούσε να πάρει ανάσα. Είχε βάλει και το δικό της χέρι απάνω στο δικό του. "Ναι..Αλλά..δεν με..ακουμπούσε..κανείς"του είπε. "Και εγώ αυτό ΠΟΥ ΤΟ ΞΈΡΩ;"βάρεσε το σημείο δίπλα από το κεφάλι της με το άλλο του χέρι. "Μπορούν..να στο πουν..τα κορίτσια..με τα οποία δουλεύω..μαζί τους.."είπε και άρχισε να αναφιλητά όσο μπορούσε να ακουστεί. "Πάψε πια να κλαις γαμώτο. Δεν σε σώνει κάνεις"της είπε και την πέταξε στο πάτωμα. Εκείνη έβηχε και έτριβε το λαιμό της. Έβαλε τα χέρια του στις τσέπες και την κοίταξε. "Θέλω να φύγεις"της είπε και γύρισε από την άλλη. "Ιάσονα.."είπε το όνομά του. "Σταμάτα"της είπε και εκείνη σηκώθηκε αργά απάνω. "Σε παρακαλώ.."προσπαθούσε να του αλλάξει γνώμη. "Καλώς..αν δεν θες να φύγεις τότε τουλάχιστον όσο είμαι στο σπίτι, φρόντισε να μην σε πετύχω. Και εμείς τελειώσαμε"της είπε και ανέβηκε τις σκάλες.

Η Ειρήνη έπεσε για άλλη μια φορά κάτω. Αυτή τη φορά από μόνη της. Άρχισε να κλαίει και να φωνάζει. "ΙΑΣΟΝΑ. ΙΑΣΟΝΑ"έλεγε ανάμεσα στα αναφιλητά της αλλά τίποτα.. Την άκουγε να φωνάζει το όνομά του αλλά δεν έπρεπε να κάνει πίσω. Εκείνη φταίει. Με τα ψέματά της και τον κλειστό της εαυτό. Ετοιμάστηκε για να βγει. Ήθελε να ξεσπάσει στο ποτό και αυτό θα έκανε. Άνοιξε την πόρτα και κατέβηκε. Την είδε να είναι κάτω και να χτυπάει το πάτωμα αλλά εκείνος την προσπέρασε σαν να μην υπήρχε. "Ιάσονα, σε παρακαλώ.."του είπε και τον κράτησε από την άκρη του μπουφάν. "Φτάνει"της χτύπησε το χέρι και έκλεισε πίσω του την πόρτα του σπιτιού με δύναμη..

------------------------------------------------------

Καιιι ας την κάνω από εδώ πέρα με ελαφρά πηδηματάκια..
Μικρό.Τρελό.Χαζό.Μονοκεράκι χιερρ.

Παιδιά ειλικρινά αυτό με τον χορό δεν ξέρω αν το έκανα καλά αλλά προσπάθησα.-. Για σένα αθανασίαα ;)

Χειιιι. Τι κάνετε; :3 χαχαχ ακούστε χΔ:
~3η ώρα~(Νεοελληνική Γλώσσα)
Κ(καθηγητής)- Καιι τι κείμενο είναι αυτό.......Ροδάνθη.
Ρ-*τον κοιτάω*εμμ πολιτικό;
Κ-Τι; δεν σε άκουσα..
Ρ-Πολυτισμικό;
Κ-Τι;
Ρ-ΠΟΛΥΤΙΣΜΙΚΌ;
Κ-Πολυτισμικό;
Ρ-Εεε κάτι με 'πολύ' είναι τέλος πάντων..
Κ-Πολυτροπικό θες να πεις;
Ρ-Αα ναι μπράβο, αυτό.
Κ-ναι..όμορφα..
ΡΕ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΑ ΡΕ. Μπράβο μου.:'(

Χμμ τι άλλο; Ντεν ξέρω. Βαριέμαι καιι νυστάζω.-. Καιιι πως σας φάνηκε το παρτ; Νταξει. Μπορώ να πω ότι δεν θα γλυτώσω αυτή τη φορά αλλά έλα μωρέ τώραα..

Ααα επίσης καλή εβδομάδα και έκανα και πάλι προσευχή μπροστά σε όλο το γυμνάσιο. Χάρης τον καθηγητή της γλώσσας. Ναι για αυτόν που έλεγα πριν;; Ναι ακριβώς χΔ.

Σονγκ: Dimitri Vegas, MOGUAI & Like Mike-Body Talk(Mammoth) ft. Julian Perretta(Extended Mix)

Αυτάααα. Καληνύχτα σαςς♡
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑΑΑΑ. #ΛΟΒΕΕ♥
-Ροδ:3'

Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now