Part 33

4.2K 443 62
                                    

(στην αρχή η καινούργια εικόνα προφίλ μου, μου φάνηκε πολύ badass. Τώρα μου φαίνεται creepy και psycho..ποιος ξέρειι; χΔ)

"Και δηλαδή όταν σε πήρε τηλέφωνο, δεν σου είπε που είναι;"την ρώτησε ο Στέφανος. "Μου είπε πως δεν μου λέει για να μην την ψάξουμε"του απάντησε η Αιμιλία και κοίταξε κάτω. "Σκατά.."είπε ο Ιάσονας και έβαλε το κεφάλι του μέσα στα χέρια του. "Τα έκανες. ΜΑΛΑΚΑ."φώναξε ξανά η Μαριαλένα αλλά ο Στέφανος πρόλαβε να την εγκλωβίσει στα χέρια του πριν σηκωθεί. "Παιδιά. Σκεφτείτε. Μήπως πήγε σε κανέναν γνωστό; οικογένεια;"ρώτησε ο Σταύρος. Η Αιμιλία ξεροκατάπιε και κοίταξε απέξω. "Εγώ δεν ξέρω κάτι"είπαν όλοι εκτός από εκείνη. "Αιμιλία;"την ρώτησε ο Ιάσονας. "Ξέρεις που είναι;"συνέχισε και τον κοίταξε αμίλητη.

Είχε παγώσει στην θέση της. Πιάστηκε από τον νεροχύτη για να μην πέσει αφού έδειχνε να ξεπερνάει για λίγο το σοκ και κοιτούσε γύρω της τρομοκρατημένη. Έπιασε το κεφάλι της και έτρεξε στο σαλόνι. Έβγαλε μια κραυγή αγανάκτησης και ξάπλωσε στον καναπέ ανάσκελα. Έπαιρνε βαθιές ανάσες. Όχι δεν γινόταν να είναι έγκυος..δεν το ήθελε. Με τον Ιάσονα, όσο και να την πονούσε, είχαν τελειώσει. Εκείνος την έδιωξε..και δεν ήθελε το παιδί της να γεννηθεί χωρίς να έχει και πατέρα. Αυτό ήταν. Αν ήταν όντως έγκυος θα το έριχνε για το καλό όλων τους..

"Ήρθα!"είπε η αδερφή της καθώς μπήκε μέσα και η Ειρήνη πετάχτηκε από την θέση της. Πήρε την σακούλα άγαρμπα μέσα από τα χέρια της Μαρίας και έτρεξε σαν τρελή στο μπάνιο. Έβγαλε και τα δύο και άρχισε η διαδικασία..η πόρτα χτύπησε. "Να μπω;"την ρώτησε. "Ναιι"απάντησε ενώ κοιτούσε τα τεστ. "Λοιπόν..;"την ρώτησε και πήγε δίπλα της. Χαμογέλασε και της τα έδειξε. "Αρνητικά!"είπε και ένα βάρος της έφυγε. "Πως γίνεται αυτό;"αναρωτήθηκε η Μαρία. "Τι εννοείς;"την ρώτησε. "Θα σου κλείσω ραντεβού με τον γυναικολόγο μου για να το σιγουρέψουμε"της είπε και πέταξε στον κάδο τα τεστ. "Στο εν τω μεταξύ ετοιμάσου εσύ γιατί το βράδυ θα βγούμε!"της είπε χαρούμενα και αποχώρησε. Η Ειρήνη ξεφύσηξε και χαμογέλασε.

"Πες μου Αιμιλία..ξέρεις; Ξέρεις που είναι;"την ρώτησε ξανά ο Ιάσονας. "Νομίζω.."είπε διστακτικά. "Αιμιλία μα το Θεό τα νεύρα μου δεν είναι καλά. Μίλα!"της είπε ανυπόμονη η Μαριαλένα. ''Νομίζω πως είναι στο Παρίσι..''είπε σιγανά. ''Για ποιο λόγο;''την ρώτησε ο Σταύρος. ''Νομίζω έχει την αδερφή της εκεί..''απάντησε. ''Ναι, αλλά είναι επικίνδυνα..μάθατε τι έγινε προχθές, έτσι;''είπε ο Στέφανος και όλοι τους, έγνεψαν. ''Είχε αδερφή;''ρώτησε ο Ιάσονας και τον κοίταξαν. ''Ναι..αλλά έχει να την δει πολύ καιρό..''του είπε. ''Σηκωθείτε''είπε με αποφασιστικότητα η Μαριαλένα. ''Που πάμε;''ρώτησε ο Ιάσονας. ''Στον γάμο του Καραγκιόζη..''του απάντησε ειρωνικά. ''Πάντα με τον καλό λόγο στο στόμα είσαι;''την ρώτησε ο Σταύρος. ''Πως την αντέχεις ρε μαλάκα;''τον ρώτησε. ''Αφήστε το μωρό μου, ήσυχο!''είπε ο Στέφανος. ''Να την βρεις βρε ούφο!''του φώναξε. ''Ω, ρε παναγία μου θα έρθει η δευτέρα παρουσία και αυτός ακόμη εδώ θα κάθεται''μονολόγησε ενοχλημένη. ''ΣΗΚΩΘΕΊΤΕ ΡΕ''τους φώναξε και εκείνοι το έκαναν γρήγορα. ''Ετοιμαστείτε. Φεύγουμε για Παρίσι''τους είπε.

"Έτοιμη;"την ρώτησε η Μαρία. "Ναιιιιι..φύγαμε!"της είπε και βγήκαν έξω. Άρχισαν να περπατάνε σαν τις γάτες μέσα στην όμορφη και ήσυχη νύχτα του Παρισιού. Μετά από λίγο έφτασαν στον προορισμό τους και ο σωματοφύλακας τις άφησε να μπουν. "Κορίτσια!"αναφώνησε ο Μιχάλης μόλις τις είδε. "Είστε πανέμορφες"είπε μαγεμένος και κοιτούσε μόνο την Μαρία. 'Αχ βρε ερωτευμένεε..'είπε από μέσα της η Ειρήνη και χαχάνισε. "Ελάτε να καθίσουμε"τις είπε και προχώρησαν προς τα μέσα. "Για πείτε μου τι θα πιείτε."είπε. "Εγώ ένα bacardi coca"είπε η Ειρήνη. "Εγώ ότι πιεις και εσύ"του είπε χαμογελαστή η Μαρία και εκείνος χαμογέλασε. "Καρφώνεσαι"της είπε τραγουδιστά όταν έφυγε ο Μιχάλης. "Ε; Και γιατί να μην το κάνω; Μαζί δεν είμαστε;"την ρώτησε λες και ήταν το αυτονόητο. "Εεεε; έχω χάση επεισόδια μου φαίνεται.."είπε η Ειρήνη και είχε μια μπερδεμένη έκφραση. "Ωωω ναιι.."της είπε και γέλασε. "Ηρθα"είπε ο Μιχάλης και κρατούσε τα ποτά. Τα άφησε στο τραπέζι. "Γιαα έλα εδώ εσύ πουλάκι μου.."του είπε απειλητικά. "Τα έχεις με την αδερφή μου, και δεν μου είπες τίποτα;"τον ρώτησε και στένεψε τα μάτια της. "Εε βρε Ειρήνη μου, πότε να στο πω;"της είπε γλυκά. "Βρε ασε τα 'Ειρήνη μου' και ξέρνα τα όλα!"του είπε. Άρχισαν και οι δυο τους να της εξηγούν τι έγινε εχθές και πως κατέληξαν μαζί. "Αχ, δόξασην ο Χριστός και η Παναγία! Επιτέλους"είπε, στο τέλος, και έκανε το σταυρό της. "Γιατί καλέ;"ρώτησε η Μαρία. "Γιατί ο κύριος από εδώ μου τα είχε πρίξει όταν ήμασταν στο λύκειο. Αχ, η αδερφή σου και αχ η αδερφή σου"της εξήγησε. "Καλά και εσύ μωρή μικρή δεν πήγαινες και πίσω. Αχ πότε θα ξανάρθει ο Μιχάλης; Αχ και πόσο ωραίος είναι ο Μιχάλης. Δηλαδή ήμαρτον!"είπε αγανακτισμένη. Η Μαρία κοκκίνισε και ο Μιχάλης ξερόβηξε. "Ναι..κάντε μου και τους αμήχανους τώρα μικρά"τους είπε ειρωνικά η Ειρήνη και γέλασαν.

------------------------------------------------------

Γιοοο. Είμαι εδώωω. Χαχαχ:3 λοιπόννν. Αυτάαα. Φίλε. Βαριέμαι:'( Καλέ. Έβαλα απόγευμα! Κάτσε να πάω να δω αν ο φούρνος είναι στη θέση του:'(

*γκουχου* *γκουχου* .. ΑΑΑ ΚΑΛΕ. Έβαλα καινούργια ιστορία Χδ. !ΑΛΛΑ! πρώτα θα τελειώσω αυτήν εδώ και μετά θα βάλω στην άλλη. Απλώς σας έγραψα "το τρειλερ" και καλα χΔ. Καταλαβατε:"( αν θελετε πηγαινετε να το δείτεεε:3 η ιστορία λέγεται 'Ο βυθός των ματιών σου'. Αχνε. Μαρεσει:'( χαχαχαχ.

Σονγκ: Major Lazer - Too original ft.Elliphant & Jovi Rockell

Άντε μπαι. ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ OUT.♡
#ΝΤΟΝΑΤΣΑΚΙΑ #ΛΟΒΕΕ.♥
-Ροδ:3'

Κορίτσι για..το σπίτι!Where stories live. Discover now